Gisteren barst de bom los, wanneer mijn moeder erachter komt dat ik lachgas heb gebruikt... "Waar ben je mee bezig?" "Je bent al 20 jaar.. en gaat nu nog je leven vergooien aan die troep".
"eerst begin je met space cake.. nu lachgas.. wat is het volgende? Wat wil je allemaal nog gaan doen?"
Ik stond stomverbaasd te kijken.. ze had mijn kamer onderzocht.. want ze kwam met termen als MDMA op de proppen
Toen schrok ik pas écht. Mijn ma is fel tegen drugs en zou me echt het huis uitschoppen als ze erachter kwam wat ik allemaal heb gedaan.
Het verhaal zit zo.. mijn moeder heeft een testuitslag briefje gevonden met telefoon nummer en klantnummer. Met tevens de bewoordingen mdma. Ze vroeg wat het inhield.. en ik heb haar kunnen vertellen dat ik alleen naar het test centrum ging om te vragen wat lachgas met je deed.
Wat het briefje ermee te maken heeft weet ik niet... maarhet floepte eruit.
Ik vertelde dat ik meer info wilde over mdma en amfetamine vandaar dat briefje.
Ik heb moeten opbiechten dat ik lachgas heb gebruikt om me hachje te redden.. maar mijn ma staat op het punt om alles te ontdekken.. manneer ze eventjes research gaat doen komt ze erachter.
Kunnen jullie advies geven wat te doen? HELP!
Sorry dat het zo onduidelijk is beschreven.. maar ik zit hier echt enorm mee!
Zijn jullie ouders wel eens achter jullie gebruik gekomen?
"eerst begin je met space cake.. nu lachgas.. wat is het volgende? Wat wil je allemaal nog gaan doen?"
Ik stond stomverbaasd te kijken.. ze had mijn kamer onderzocht.. want ze kwam met termen als MDMA op de proppen
Het verhaal zit zo.. mijn moeder heeft een testuitslag briefje gevonden met telefoon nummer en klantnummer. Met tevens de bewoordingen mdma. Ze vroeg wat het inhield.. en ik heb haar kunnen vertellen dat ik alleen naar het test centrum ging om te vragen wat lachgas met je deed.
Wat het briefje ermee te maken heeft weet ik niet... maarhet floepte eruit.
Ik vertelde dat ik meer info wilde over mdma en amfetamine vandaar dat briefje.
Ik heb moeten opbiechten dat ik lachgas heb gebruikt om me hachje te redden.. maar mijn ma staat op het punt om alles te ontdekken.. manneer ze eventjes research gaat doen komt ze erachter.
Kunnen jullie advies geven wat te doen? HELP!
Sorry dat het zo onduidelijk is beschreven.. maar ik zit hier echt enorm mee!
Zijn jullie ouders wel eens achter jullie gebruik gekomen?

, zou ik zkr doen.