drugs en eten

poe

Newbie
drugs onderdrukt de eetlust. Maar eten is wel heel belangrijk voor je. Zeker als je toch al het uiterste van je lichaam vraagt. De truk is dus om zo makkelijk mogelijk zoveel mogelijk brandstoffen binnen te krijgen. Bodybuilders hebben een soortgelijk probleem, zij moeten zoveel eten dat het ongeveer hetzelfe gevoel geeft. Geen zin in eten, maar wel moeten. Daarnaast moeten zij ook nog eens heel gezond eten, juiste aantal eiwitten, vetten, koolhydraten enzo.
Hoewel niet iedereen meteen zin heeft om een heel voedingsschema bij te houden en op ieder verpakking te lezen wat er in zit, kun je er met relatief weinig aandacht wel rekening mee houden. Kijk eens op sites over bodybuilding wat die jongens doen om eten binnen te krijgen als ze er geen zin in hebben.
Daarnaast zijn er allemaal kleine dingetjes die toch een beetje helpen
misschien leuk als mensen hier wat tips zetten over hoe je toch makkelijk voedsel binnekrijgt als je onder de pannen ben

Koop bij de bezinepomp smorgens niet allleen shag, maar ook snickers(nootjes en choco) sportdrank (geen redbull) druivensuiker(dextro)
ga je thuis na borrelen, haal melk en wake-up(soort brinta) in huis
probeer sowieso de hele avond tussendoor glazen water te drinken.
chocomel is ook een caloriebom en zacht voor de maag
kom op met die tips!! :grin:

Sowieso is fruit natuurlijk belangrijke.. maar een hele goeie vitamine C bron zijn kiwi's.. bananen zijn altijd goed.
Op brood kalkoenfilet, kipfilet, pindakaas..
Veel water drinken.. (ik drink amper cola..minder dan 1 liter per maand)
Als je darmen het aankunnen is regelmatig kwark eten een optie, zeker als je fitnesst.
Eet af en toe vis.. zalm en tonijn zijn lekker en gezond.
Noten en peulvruchten zijn ook gezond.. af en toe amandelnootjes eten als snack is een goeie vervanger voor chips..

Een paar algemene regeltjes waar ik rekening mee houdt.. soms meer, soms wat minder, maar goed ik ben ook geen professioneel bodybuilder.

Northawke

Wijs gebruiker
Trek een bouillon met veel groenten er in. (Een sterke groentensoep, zeg maar.) De groenten koken lekker zacht, dus zijn makkelijk naar binnen te krijgen en anders kan je altijd alleen de warme bouillon drinken. Werkt echt hartstikke goed.

Bovenaan