drinkgedrag

pretender

Belezen gebruiker
hoi mensen, ik zou graag willen horen van jullie hoe het is gesteld met jullie drinkgedrag..

met andere woorden: wanneer, waar, elke dag, hoeveelheid enz..

ik zelf drink elke dag :flushed: wanneer ik klaar ben met werken

in het weekend zwaar aangeschoten uit cafe maar kan ook thuis zijn

hoor t wel

laters :wave:

azgaza

Badass junkie
Ik drink sowieso alleen in weekenden en lang niet elk weekend, ik denk gemiddeld ongeveer om de week en dan gemiddeld 2-4 biertjes, en eens in de zoveel maanden een keer wat meer (7-10 standaard glazen van wat dan ook), ik drink niet veel, maar ik vind de smaak lekker en heel af en toe is het wel leuk om zwaar aangeschoten te zijn, maar niet vaak.

]-[IG]-[

Experimenterende gebruiker
Bijna elke week ben ik op de zaterdag wel redelijk aangeschoten, tot bijna zat. Wel weet ik altijd nog wat ik doe enzo. Buiten de zaterdag drink ik zo goed als niet.

Wirwar

Belezen gebruiker
Omdat ik nu al een tijdje niet mag werken drink ik iedere dag s'avonds 1 a 2 biertjes, maar normaal gesproken drink ik eigenlijk bijna helemaal niet.
Een enkele keer als er een feestje is word ik wel flink aangeschoten maar meer ook niet.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Helemaal gestopt, gister al 3 weken, en voelt goed!!! Ik stop sowieso tot het echt zomer is en ik zin heb om buiten in de zon een biertje te doen, maar dan niet meer dan 3...

Heb een jaar van mijn leven zoveel gezopen dat dat wel goed was voor de rest van m'n leven hehe :P

Adreno

crysis

Bewuste gebruiker
eigenlijk wel ieder weekend vrijdag en zaterdag.. rond de 10 glazen. af en toe een uitschieter naar boven. en af en toe ook nog op donderdag maar dan doe ik in het weekend weer wat minder

takedown84

Belezen gebruiker
vrijdag goed aangeschote, 12 pintjes fzo
zaterdag gwn naar de klote zuipe, soms ook andersom
in de week zo goed als niet buiten alser iet special is ofzo 1 x per maand ofzo,

raizeredge

Wijs gebruiker
drink paar dagen per week ga ik naar de kroeg of ergens buiten zitten met maten en hoeveelheid ligt eraan ene keer wat meer andere keer maar paar glazen

Suntablet

Bewuste gebruiker
In het weekend wel altijd een paar pinten (5 ofzo) of een duvel. Af en toe als ik er zin in heb dan zijn het er een tiental (pinten) en enkele zware bieren. Dat is maar soms, meestal drink ik niet veel.

Door de week drink ik soms wel op een avond een pintje.

vdk

Bewuste gebruiker
nu 2 maanden nix gedronken heb er geen behoefte aan daarvoor ging ik elke week uit en was ik elk weekend bezopen+kater.
alleen in de zomer maak ik een uitzondering als je gewerkt hebt en thuis nog een koud biertje drinken in de zon..

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik drink tegenwoordig nog maar minimaal. Er was een tijd (tot ongeveer een jaar geleden) dat ik gemiddeld vier keer per week uitging en me dan helemaal vol liet lopen met wodka's (tien tot twaalf per nacht was geen uitzondering).

Inmiddels ben ik mezelf een paar keer goed tegengekomen en heb ik besloten de drankfles links te laten liggen. Als ik nu vier glazen per week drink, is dat al veel..... Zo heeeel af en toe laat ik me nog wel eens gaan, maar dat is dan lekker thuis met wat vrienden of alleen met Tyler, echter de kater de volgende dag is dan wel weer vervelend genoeg, om dan weer weken achter elkaar geen druppel tot me te nemen!

Vanadesse

Wijs gebruiker
Ik drink eigenlijk nauwelijks. Op de zondag gaat er vaak wel een rosétje of een wijntje in tijdens het eten en zaterdag avond soms ook een wijntje. Als ik uit ga drink ik meestal wel een paar wijntjes, maar niet overdreven veel. In een café drink ik nooit meer dan 2 alcoholische dranken. Ik stap dan vaak over op de ijsthee. Het heeft geen reden. Wijn is lekker, maar soms heb ik liever een ijsthee. Daarnaast kan ik ook de grootste lol hebben zonder onder invloed te zijn, en dat houd ik graag zo. :P

htweeoo

Bewuste gebruiker
Ik drink nauwelijks als ik weggà eens. Maar als ik drink is het altijd veel dus niet meer op benen kunnen staan.

Daarom doe ik het niet veel (2x in de maand)

nicolai

Wijs gebruiker
drink vrijwel nooit eigenlijk. heel af en toe eens bij het voetbal ofzo...of soms als ik uit ga. maar denk dat het neerkomt op 1 tot 2 glazen per maand

slunse

Bewuste gebruiker
tijdens de week nooit veel, liefst niets maar als het er toch eens van komt max. 4-5 glazen,
en dan begint het weekend en da's meestal van vrijdag middag tot zondag avond nonstop hijsen en katers verdrinken,
wat neerkomt op anderhalve à twee bakken bier en soms nog een flesje wiskey per weekend ongeveer..
zou wel al blij zijn als het lukte met ietsje minder want de zondag is dat verstandelijk niveau toch wel serieus gezakt meestal :mrgreen:
nu maar hopen dat dit een tijdelijke fase is :P

en idd, alcohol verlaagt die drempel naar andere drugs werkelijk enorm..
ik denk dat ik totaal niets meer zou pakken als ik niet meer zou zuipen

pretender

Belezen gebruiker
hehehe bij deze uitspraak sluit ik me volledig aan...

zo zie je maar dat de alcohol je makkelijker doet denken..

caoi

Lauu

Badass junkie
na werk vrijwel elke dag paar biertjes...horeca he :P in het weekend vrijwel niks...heb het niet nodig op feesten...misschien max 3 voor de gezellig maar niet meer :) liever xtc kost het ook minder geld :)

Pintho

Belezen gebruiker
in het weekend 3 tot 8 biertjes, eens in de 2 a 3 maanden een uitschieter naar + - 15 biertjes. :smilingimp:

jcutter

Badass junkie
Ik drink wanneer ik te weinig geslapen heb en niet sociaal kan zijn. Verder vind ik het een klote drug. Ik drink dus bijna nooit.

space scientist

Wijs gebruiker
vaak elke dag maar dan niet zo veel, maar zoals nu soms ook weken niet doordeweeks. In het weekend is het anders gesteld, vaak veel zuipen tot lam en kotsen toe, hoewel dat ook met andere dingen te maken had
:openmouth:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Vorig jaar was ik minstens 3x per week goed dronken, toen ging ik weer drugsgebruiken en dat ging niet goed samen met drinken. Toen ben ik zwaar geminderd en nu drink ik al zo'n 2 maandjes niets meer :mrgreen:

Dronk eerst elke dag wel meerdere biertjes en in het weekend nog weer meer dan meerdere. :confused:

Nu ik gewoon een volle baan heb is dat toch gezakt, doordeweek praktisch niks meer en in het weekend nog wel een paar biertjes maar de behoefte naar zuipen is weg.

KNIFTIGEKARELTJE

Bewuste gebruiker
Drink bijna niet ik vind het klote om dronken te zijn ofzo vind mezelf dan echt zo hangerig en vervelend worden tenminste als ik bier drink is dat . Als ik uitga hou ik wel es van een bacotje of een fles desperados ofzo vink wel lekker, en dan drink ik ook wel een pilsje maar, Elke dag drinken ben ik blij om dat ik dat niet doe ook echt geen behoefte toe .

Chronix

2-3 biertjes per dag meestal 's avonds, in 't weekend meestal wat meer. Af en toe een cocktail in 't weekend. Zeker met een jointje erbij :stoned:

flipkonijn

Bewuste gebruiker
15 pinten gemiddeld per week, vrijdag en zaterdag.

Soms drink ik de zaterdagavond het dubbele van m'n gemiddelde :rolleyes:
Gelukkig nogmaar een paar keer meegemaakt :P

nicolai

Wijs gebruiker
same here eigenlijk...drink tegenwoordig echt heel weinig. hooguit 1 a 2 glaasjes per maand, en vaak nog niet eens. voorheen dronk ik echt idioot veel. ging op een normaal avondje stappen rustig 10/15 tequilia en andere troep doorheen. en dat was dan 3 keer per week...rest van de week waren vooral thuisfeestjes met bier en bourbon. ja heb echt veel gedronken, maar nu vind ik het niet meer zo prettig om dronken te zijn. ben veel liever stoned.

vire

ik voel me echt een alcholist als ik dit hierzo lees.

meestal op vrijdag 8 tot 12 flesjes dommelsch

zaterdag met indrinken ong. 15
en dan nog opstap, wat afhangt van het geld wat ik mee neem.
maar meestal minder, omdat ik dan een jointje rook met wat mensen
daar, en dan klapt het indrinke ook meteen extra in :stoned:

soms wel een stuk minder, kan op een stap avond ook wel
met 5 pilsjes rondkomen ^^
en heel avontoe helemaal nuchter opstap, ook wel grappig ^^

en natuurlijk avontoe een feestje, ligt eraan van wie,
bij de een blowen we heel de avond en drinken dus stukke minder.

Bovenaan