Drinken

TaRiE

Newbie
Onlangs hoorde ik van een vriend van me dat hij de Speed niet snuift maar ongeveer een lijntje in een glas water doet,goed roert en dan opdrinkt.

Werkt dit dan evengoed als snuiven of niet? Heeft iemand dat al eens gedaan?Ik wil over deze manier van nemen wel meer weten.

pepgirl

Experimenterende gebruiker
werkt net zo goed, alleen je moet tegen de smaak kunnen
ik moet ervan kokhalzen als ik t drink, en neem er dan vaak
wat zoets te drinken achteraan zodat de smaak weg is...

Mac...

Badass junkie
Ja, ik kan ook niet tegen de smaak van de pep. BAH. Net zoiets als die meteen doorvalt brrrr :kots:

limb_leg

Newbie
Vind de smaak niet zo erg. heb persoonlijk liever snuiven maar dat is dan slecht voor je neus. maarja speed is sowieso al slecht voor alles :wink:

pepgirl

Experimenterende gebruiker
nog een goeie tip voor de bommetjesslikkers onder ons::::
gebruik ipv vloeitjes capsules ,dan weet je zeker dat ie niet blijft hangen of halverwege opengaat.als je niet weet hoe je eraan komt:
Ik koop zelf altijd vitamine c bij de lidl (oh reclame) weg van EuRho
dat zijn vCkorrels in een capsule die haal je zo van elkaar af en huphup de vC eruit peppies erin kappie erweerop en doorslikken maar......
Ideaal........

scrappy

Newbie
Mac... zei:
en bomvol duwen dan hè :wink:

zou ik toch voorzichtig mee blijven, een grote capsule kan een gram bevatten. je kan beter beter in dosis' verdelen (minder dan je standaard lijntje). Omdat het toch snel begint te werken kan je dan tenminste doseren ipv te merken dat je capsules wel errgg goed zijn

Marcel

Belezen gebruiker
limb_leg zei:
Vind de smaak niet zo erg. heb persoonlijk liever snuiven maar dat is dan slecht voor je neus. maarja speed is sowieso al slecht voor alles :wink:

Als je niet al te vaak gebruikt valt de schade voor je neus wel mee hoor. Klotige is dat speed versneden is met een hoop troep.

Om de kans op allerlei infecties te beperken is het slim om je neus te spoelen na het snuiven zodat alle kleine deeltjes weg zijn. Dit doe je door gewoon bij de kraan wat water in je neus te laten lopen.

ts

Bewuste gebruiker
hehe, had deze topic nog niet gezien, maar speed oraal innemen lijkt me totaal niks! Alleen de gedachte al...

scrappy

Newbie
je kan ook bij de apotheek (mss ook bij de drogist) sterimar of iets dergelijk halen. is eigenlijk gewoon zout/zeewater in een spuitbus. Voor de doe-het-zelver/spaarzame mens: een leeg flesje neusspray terug vullen met water en een kleintje zout, als het z'on pompje is tenminste[/quote]

Bovenaan