dringende vraag

mushiemadness

Belezen gebruiker
Beste dfers ik heb een dringende vraag
ik en men meisje gaan sws voor onze eerste x lsd doen.
We hebben al ervaring met paddos.
We hebben ook wat gesmoord al.
Nu is ze een beetje moe.Heeft een grote kop koffie gedronken.
Maar ze twijfelt of het erg is dat ze wat moe is.Voor de trip enzo
Is dit erg?
greetz djoura

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
volgens mij kan je dan in slaap vallen, en vreemd dromen. heb t zelf eens meegemaakt. Maar ik weet niet hoe anderen erop reageren...

als je uitgeslapen bent, geniet je het langst van een tripje

Je moet niet gaan twijvelen, dit word ook versterkt...

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
als je echt moe bent kan je beter gaan slapen.. ik ben zelf wel eens beetje gaar voordat ik lsd doe.. maar krijg van dat spul zoveel energie dat m'n moeheid meteen weg is.

Maar weet niet hoeveel tripervaring ze heeft? als je niet veel ervaring hebt zou ik het niet doen omdat je vaker hoort dat de moeheid een bad trip kan veroorzaken. zelf nooit last van gehad eigenlijk maar denk er toch maar even goed over na. :)

azgaza

Badass junkie
Een beetje moe kan meestal niet zo veel kwaad, LSD geeft wat energie en als je niet te veel neemt zal de tirp ook nog wel te doen zijn. Als je moe bent kan het effect wel een stuk sterker uitvallen. Zorg wel vooral dat in het geval van moeheid na de trip goed geslapen wordt.

Pikachu

Wijs gebruiker
Gewoon een andere dag kiezen, de eerste keer moet niet overheerst worden door het gevoel van moeheid.

Eckster C

Bewuste gebruiker
loadrunner zei:
volgens mij kan je dan in slaap vallen, en vreemd dromen. heb t zelf eens meegemaakt. Maar ik weet niet hoe anderen erop reageren...

als je uitgeslapen bent, geniet je het langst van een tripje

Je moet niet gaan twijvelen, dit word ook versterkt...

vreemd drome euhh nee te hard de controle kwijt geraken en tussen realiteit en fictie zitten en de 2 niet meer uiteen kunne hale dat gebeurd ja als je wat moe bent of suf geblowd bent

Lycergic

Belezen gebruiker
Ik raad het ook af ! Je bent weeral 12 uur van de wereld , en dan lukt het echt niet om te slapen , alles is stil en toch hoor je & zie je vanalles gebeuren . Hierdoor kan je echt niet slapen en wordt je nog meer moe .Mensen die moe zijn , zijn kwetsbaarder voor paniekreacties , stressaanvallen enzow..

tomz0r

Badass junkie
Hier geen ervaring met LSD, wel met Paddo's, maar als ik jou was zou ik niet teveel een goed moment zoeken en alles plannen, ewoon doen :)
Zelfverzekerd zijn. Als je je ustig en veilig voelt, je niet bang bent en je geen zorgen maakt kan er vrijwel niks is gaan :)

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Schrijf alles waar je mee zit, of niet over wilt nadenken, op en papiertje, leg deze dan op de kop ergens in het zicht, elke keer als je weer met die gedachten begint, zeg dan tegen je zelf. Ik het het opgeschreven, morgen is er weer tijd voor.

maak alvast wat broodjes, of zet cakejes klaar. een thermoscan met thee is ook altijd goed( vooral dat je je zelf niet aan kan verbranden, als t al iets is afgekoeld.) een paar stukjes meloen, en sinaasappelpartjes, en een paar druiven in een schaaltje doen wonderen :wink:

Larz

Belezen gebruiker
op het einde van mijn lsd trips kijk ik altijd uit naar mijn bedje.
dan bereid ik mij al mentaal voor zo lekker warm tussen de lakens en dan mijn vriendin naast mij met haar warme lichaam.

jaja slapen na een trip is voor mij altyd de beste afsluiter :)

Bovenaan