kan niet anders dan me geheel aansluiten bij de voorgaande kommentaren.
eerlijk zijn duurt t langs in altijd al mijn credo geweest, en het is ook waar.
helaas ben jij niet echt helemaal eerlijk geweest tegenover je baas, of wel, maar heb je het verkeerd onder woorden gebracht. want had jij verteld dat je enkel in de weekenden drinkt, en zelfs niet ieder weerkend. en dat je toevallig enkel afgelopen weekend teveel bent doorgezakt, dan komt geen weldenkend persoon aanzetten met antabus!!
want zoals gezegt door anderen, jij moet helemaal geen Antabus hebben!
weet dus niet wat je gezegt hebt, als het iets was in de trand van; ik heb een probleem met alcohol en kwam daarom niet opdagen, dan is het logisch dat met over Antabus begint. heb je het wel goed uitgelegt dan snap ik niet dan je baas Antabus voorstelde.
verbaasd me trouwens dat hij dit middel kend, misschien heeft hij t zelf wel eens of nog gebuikt, of iemand in zijn naaste omgeving. want de gewone leek kend dit middel beslist niet!
over placebo innemen, nee, dat zal niet werken. kan me zo voorstellen dat omdat het onder toezicht is, dat de verstrekker jou dan ook de pil geeft en jij die niet zelf al op zak hebt. en om m dan om te wisselen onder toezicht, dat wordt moeilijk.
maar, er vind dus nog eerst een gesprek plaats met een arts. leg deze man goed uit hoe vaak je nu echt drinkt, en dan weet ik zeker dat die arts zal weigeren om Antabus voor te schrijven, doet hij dit toch, zoek dan echt een andere arts!!!!
misschien heb jij een probleem met alcohol in de zin van, als je eens drinkt dat dan de kans bestaat dat je helemaal doorzakt. dan nog toon je aan dat je het heel goed kunt laten staan, omdat je hooguit 2 dagen in de week drinkt, en zelfs dat niet eens.
al met al vind ik dit maar een raar verhaal, zeg niet dat ik je niet geloof. maar geef toe, nu wordt er van je verlangt dat je een paardemiddel neemt tegen een niet bestaand probleem.
alsof je je knie hebt geschaaft en daarom gaan ze je opereren en je been afzetten.
zou me dus maar geen zorgen maken, en zeker niet denken in vormen van placebo's.
leg gewoon het probleem nog eens uit, en dan vooral HOE VAAK je nu werkelijk drinkt.
denk dat je baas een redelijke vent is, want normaal beeindigt een baas het contract sneller in dit soort gevallen, als dat ze je willen aanhouden als werknemer en willen helpen door je onder toezicht medicijnen te laten innemen.
laat ons weten hoe dit afloopt, ben erg beniewd!!!