Drie verschillende dealers, 3x speed, vreemd effect

Hallo allemaal,

Ik heb nu 3 keer "speed" gekocht bij 3 verschillende dealers. Ik heb nogal rare effecten, een beetje tegenstrijdige effecten als wat men zou verwachten bij een drug als speed. Ik heb ADD en de autistische stoornis Asperger.

De eerste dealer verkocht mij wit licht klonterend poeder met een chemische bittere smaak. Ik heb 5 grote lijnen genomen (met allemaal een half uur pauze ertussen). Er was geen effect.

De tweede dealer gaf een iets dunnere substantie, meelachtig poeder, ook wit, met ook geen effect.

De derde dealer was anders. Ik was er goed klaar mee opgelicht te worden. Ik vroeg aan een goede vriend van me (deze jongen is compleet te vertrouwen en heeft mij tot nog toe nooit opgelicht) of hij iets voor me kon regelen.

Een aantal dagen later ontving ik een klein zakje met opnieuw wit poeder, ook licht klonterend. Het had een zeer lichte geur, maar ik kon het niet plaatsen. De smaak was vies en chemisch, helaas ook niet iets om mee te vergelijken.

Ik heb drie lijnen van 20 mg afgewogen via een weegschaaltje. Er zat uiteraard een pauze in van 30 minuten per lijn. Natuurlijk moet ik het placebo effect meerekenen. Dit is helaas lastig. Het placebo effect rekent natuurlijk ook mijn verwachtingen mee en de spanning die ik voelde.

Ik moet erbij vertellen dat ik aan het herstellen ben van een coming down van een hoge dosis 6-apb die mij flink gevloerd heeft. Ik heb mijn drugsgebruik toegegeven bij mij psycholoog en heb haar alles verteld. Het is op het moment een moeilijke periode voor mij. Leegheid en eenzaamheid en vooral de zin van het bestaan zijn dingen die mij nu erg bezighouden. Het gaat beter en ik kom hier zeker uit.

Na de derde lijn gebeurde er iets vreemds... het was alsof alle lasten van mijn schouders vielen. Mijn comingdown van de 6-apb, mijn depressie die het veroorzaakt had, mijn eenzaamheid, de schoolresultaten waar ik mee worstel, het was alsof alles plotseling op de achtergrond verdween. Het bestond nog wel, maar het vervaagde.

Ik wist wat ik moest doen. Ik wist hoe ik het moest doen. En ik wist ZO GOED wat ik wilde. Een donkere wolk trok zich weg.

Omdat deze drug nieuw voor mij is weet ik niet exact wat ik kon verwachten. Ik heb op het internet gezocht naar vergelijkbare verhalen. Deze zijn lastig te vinden. Zoiezo is Amfetamine een drug die weinig loslaat op het internet.

Ik ben benieuwd wat jullie hierop te zeggen hebben.

Groet,

Bas.

Laatst bewerkt:
T

ToetjesMonster

Gast
Zo te horen heb je bij de laatste wel amfetamine weten te pakken. Dit weet je overigens alleen 100 procent zeker als je het laat testen.

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Eens met @Koffieboon . Ik ervaar speed ook als euforisch. En hoe beter de speed hoe meer je dat merkt natuurlijk. Testen zeker doen, dan weet je of een Aceton wasje zin heeft voor een veel euforische ervaring. :)

Ik heb vandaag lang en hard nagedacht over mijn ervaring. Mijn besluit is dat ik het niet meer ga gebruiken.

Voorheen dacht ik altijd dat Amfetamine puur een energierush was met weinig tot geen euforie. Die euforie is zeer zeker aanwezig bij mij, en niet zo'n klein beetje ook. Het was geen "everything is perfection" gevoel als bij MDMA, maar meer een "ik kan alles" gevoel. Bij speed ervaar ik het dus meer als een egoistische high. Er was vrijwel geen toegenomen empathie. Misschien zelfs het tegenovergestelde. Ik voelde mezelf beter dan anderen, en wilde dit ook graag laten merken.

Veel te lekker. Brrr, krijg nu al trek als ik aan het gevoel denk.

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Zo zie je maar hoe groot de verschillen in ervaringen zijn. Ik vind de euforie bij MDMA meer "onnatuurlijk" en bij speed meer "De happyness die gewoon in mij zit als ik me goed zou voelen". Die als het ware naar voren komt bij het gebruik van speed.
Maar als je een drug gevaarlijk vind voor jezelf moet je er zeker naar luisteren. Intuïtie is everything. Als jouw lijf en geest zeggen "niet doen". Zeker naar luisteren.

Ik vind de euforie bij MDMA meer "onnatuurlijk" en bij speed meer "De happyness die gewoon in mij zit als ik me goed zou voelen". Die als het ware naar voren komt bij het gebruik van speed.

Wat grappig, dit heb ik werkelijk nog nooit gehoord. Bij mij was MDMA liefde en warmte intenser dan ik ooit gevoeld heb. Bij speed voelde ik me lekker. Gewoon goed en overlopend van zelfvertrouwen. Zeker meer geforceerd als MDMA bij mij.

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Ja, maar dat is gewoon het verschil qua persoon. Denk dat de verschillende ervaringen op 1 drug soms echt niet op 2 handen te tellen zijn. :)

lysergic bink

Bewuste gebruiker
Ik heb vandaag lang en hard nagedacht over mijn ervaring. Mijn besluit is dat ik het niet meer ga gebruiken.

Voorheen dacht ik altijd dat Amfetamine puur een energierush was met weinig tot geen euforie. Die euforie is zeer zeker aanwezig bij mij, en niet zo'n klein beetje ook. Het was geen "everything is perfection" gevoel als bij MDMA, maar meer een "ik kan alles" gevoel. Bij speed ervaar ik het dus meer als een egoistische high. Er was vrijwel geen toegenomen empathie. Misschien zelfs het tegenovergestelde. Ik voelde mezelf beter dan anderen, en wilde dit ook graag laten merken.

Veel te lekker. Brrr, krijg nu al trek als ik aan het gevoel denk.
Mja de zelfverzekerheid om je identiteit en uniekte te uiten op speed wordt verward vaak met een ego, meestal bij mensen met anders nlaag zelfbeeld.
Maar mss is iemand als kind zijn vleugels afgeknipt door een gewelddadige vader die zei dat ie niks kon terwijl ie grootse tekeningen maakte, als die persoon dat dan herontdekt, en zen twijfels kan analyseren aan de hand van dronken woorden van nbeul van nvader.En dan niet meer twijfeld aan zijn kunnen is ie dan egoistisch,
zeker zijn in je kunnen is soms nodig in de maatschappij en kan ook door mensen zonder ego, anders red jet niet, egoloos , zou ook het ermee verweven zelfvertrouwen slinken ...en raak je in de goot, je als sidhartha bijna te min voelen om eten te bedelen.
Als een introvert persoon op pep plots zich durft tonen, kan dit ook empatisch zijn, eerlijk, zen schade en schande open verwoorden zonder schroom in intieme kring, kan zeker ook empatisch zijn.
Het groepsknuffel , troetelbeertjespower gedoe zal er wat afgeroomd zijn zoals in de mdma petjes dragende drum en bass kringen ... maar empatische seks of oprecht luisteren naar vrienden en ze willen helpen komt ook voor op goede speed.
Het zelfvertrouwen die pep geeft vind ik ten onrechte ego genoemd, want die mensen twijfelen nog altijd aan zichzelf maar durven hun kwetsbaar openbaren, das nu precies toch geen trots hebben, trots is zwakte,
en trots hangt nauw samen met het ego.
Mss dat er mensen echte ego lullen komen op speed, maar in onze vriendenkring, wordt ook veel psychedelica gebruikt en is het een aanvulling op de praatsessies die we rondom psychedelica hebben
in de sixties werd vaak speed gebruikt om de wakkere aftermath dag van de lsd nbeetje swung te geven.
Ik was toenk speed gebruikte npolygebruiker, rasechte speedfreaks en het ego effect kan ik niet meteen beschrijven.
Maar remmingen wegnemen om tijdens gesprekken met vrienden dieper te gaan, racende door je lsd verbindingen.Kan zeer goede eerlijke gespreken opsleveren zonder melige mdma knuffelpartijen en drie maanden pauzes voor je serotoninesysteem.Want dat vrolijke vrolijke vriendjes gitaargetokkel en huilen omdat je vriend als kind zen poes omvergereden is door een ijskar ... hoeft voor mij allemaal niet.
Eerlijke empatische praat, zonder overdreven meligheden die alleen maar van tgesprek afleiden met dat kleenexgegrijp en kinnebakroterend geomhels.
Dat vind ik allemaal nbeetje onecht, precies de reuzen die jeziet als jeuit de freggelgrot komt sommige mdma bekketrekkers

Bovenaan