Drank lucht/adem

Mshraks

Newbie
Beste mensen,

Ik ben nieuw hier op het forum dus alvast mijn excuus als mijn vraag al een keer gesteld en behandeld is.
Maar ik wilde het volgende even weten.
Ik heb werkelijk de pest aan die zware drank lucht die er van je adem komt als je gedronken hebt.
Bij de een is het wat erger als bij de ander maar ik heb al een zeer sterke drank lucht/adem na een paar slokken bier en die blijft echt uren lang aanwezig.
Daardoor denkt men vaak dat je non-stop aan het zuipen bent.
Nu heb ik gehoord en veel gelezen over Wodka dat dit smaak,kleur en reuk.geurloos is.
Collega`s van me zeggen dat ze wel eens een fles Wodka op hadden en dat hun vrouw het niet eens rook dat ze gedronken hadden terwijl ze zwaar bezopen waren.
Klopt dat en zo ja welke Wodka is op dit gebied het meest zuiver zonder toevoegingen en toch betaalbaar.
Hou wel van een slokje zo nu en dan maar niet de hele wereld hoeft het meteen te ruiken.
Graag wat tips en merken a.u.b.
Alvast bedankt.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Mshraks zei:
Kennelijk een redelijk gecompliceerde vraag :confused:

Rustig rustig...je vraag staat er nog maar 2u op :) .

Wodka ruikt inderdaad minder tot niet in tegenstelling tot bier etc...
Neem uiteraard gewoon de witte wodka eristof-gorbatsjof-... weet ik veel, wodka is toch wodka lijkt me....

Ook heb ik al meerdere malen gehoord (het klinkt vreemd), een tampon in de wodka drenkelen en in je **** steken...dan heb je nooit last van een dranklucht :tearsofjoy: .
Al heb ik hier geen ervaring mee...

grts

Mshraks

Newbie
Bedankt voor de info, heb namelijk echt de pest aan die drank lucht uit mijn mond.
Wordt er zelf ook niet goed van.
Ga het van de week eens uit proberen, lekker als ik uit de nachtdienst kom effe een shot witte Wodka.
Hopelijk slaap ik dan wat beter door, zonder drank lucht in mijn slaap kamer.
Dat van die tampon laat ik maar passeren, zo ver ben ik niet heen gelukkig. :tearsofjoy:

zjimiz

Bewuste gebruiker
Mshraks zei:
Bedankt voor de info, heb namelijk echt de pest aan die drank lucht uit mijn mond.
Wordt er zelf ook niet goed van.
Ga het van de week eens uit proberen, lekker als ik uit de nachtdienst kom effe een shot witte Wodka.
Hopelijk slaap ik dan wat beter door, zonder drank lucht in mijn slaap kamer.
Dat van die tampon laat ik maar passeren, zo ver ben ik niet heen gelukkig. :tearsofjoy:

als je specifiek meer van Wodka wilt weten zou ik "het wodka topic" in deze rubriek (alcohol) raadplegen: daarin laten diverse liefhebbers hun licht schijnen op wat een lekkere/ goede wodka is
:wave:

Datwel

Experimenterende gebruiker
Wodka of niet, je blijft gewoon naar de alcohol stinken.
Dat verhaal over dat je Wodka niet zou ruiken is de wereld in geholpen door Smirnoff. Die maakte vroeger reclame met de boodschap dat het de enige drank is die niet ruikt..maar dat is dus niet waar.

MisterJ

Experimenterende gebruiker
Idd wodka ruik je ook nog steeds, of is dat pas elke keer nadat we weer een fles op hebben?

Naja desalniettemin gewoon drinken heerlijk spul!

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Van alle alcohol gaat je adem stinken zelfs met een tampon achterin. Je lichaam scheidt alcohol op verschillende manieren uit 1 manier een paar procent adem je uit. Daarom kunnen ze met je adem nauwkeurig narekenen hoeveel je gedronken hebt. Het enige advies wat hierin is eet goed nadat je hebt gedronken. Poets je tanden daarna dan zijn de alcohol resten in ieder geval uit je mond. En dan nog kan je het vaak gewoon ruiken heb vaker van alcoholisten gehoord dat ze pure knoflook aten. Diegene werkte als beveiliger en kwam dan vaak de politie tegen hij reed in een wagen maar is hier nooit mee gepakt. De reden volgens hem was de knoflook maar ik betwijfel me dat denk eerder dat hij mazzel heeft gehad. Hoop dat je hier wat aan heb weet dit ook maar door een artikel in de krant maar zo werkt het wel.

Wat ik wel kan begrijpen is dat een relatief geur en smaakloze drank voor minder erge adem zorgt dan bier. Of de hele dag pepermuntjes kauwen of tictacs misschien willen smints het ook nog doen maar dan moet je uitkijken dat niet iedereen je op de bek pakt.

Bovenaan