Draaierig worden van weed

Kan jij nog recht lopen als je goed geblowd hebt??

• Ja

Stemmen: 0 0,0%
  • nee

Stemmen: 1 100,0%
  • Alleen als ik gedronken heb

• Ik blow nooit :P

• Totaal aantal stemmers
    1

sjaartrol

Bewuste gebruiker
als ik veel gepaft heb kan ik echt niemeer rechtlope, zeker als ge dan nog uw best probeert te doen om recht te lope loop ik nog schever... maar tis anders dan niemeer recht kunne lope van alcohol. tis meer da ik zo wankel ofzo preceis als ik gepaft heb

wwaazzaapp

Bewuste gebruiker
idd, heb ik ook geen last van, af en toe als je gewoon egt TE veel hebt geblowd en saafs naar de klote bent, dan is het af en toe wat lastig :rolleyes:

:stoned: :wave:

Mr.jiho

Wijs gebruiker
ik heb het alleen als ik veel gedronken+veel gesmoord heb, allleen van weed nog niet veel omvergevallen :)

wausie91

Bewuste gebruiker
alleen in combinatie met veel alcohol
en 1 kerertje kon ik niet meer rechtlopen maar toen had ik er met een paar mensen ook 9 gerookt (in vrij korte tijd)

Requiem

Belezen gebruiker
als ik echt heel veel blow, dan kan ik gewoon haast niet meer lopen
omdat me benen niet willen :P echt draaierig ben ik tot nu toe
alleen geworden van DXM

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Als ik veel geblowd heb blijf ik liefst zo lang mogelijk op een bank zitten of uitgezakt op een stoel.
Lopen gaat moeilijker, stil staan blijven is helemaal een ramp.

Het ergste is als ik me eerst een slag in de rondte heb gezopen, dan moet ik meestal kotsen als ik op sta en ga lopen ofzo :P
(dat is daarna wel gelijk voorbij, je maag is weer lekker leeg en schoon :mrgreen: )

Jeller

Badass junkie
kwil wel eens zien of je van 2 flessen whiskey nog recht kan lopen (en niet valsspelen met speed er bij hé :wink:)

Osi`

Bewuste gebruiker
Lol, ik loop anders wel enorm scheef van een halve fles vodka en een joint ofzo hoor, dan zie ik toch echt wel waus. en dat recht lopen zou me ook echt niet lukken.

Probeer het eens een keertje als je het toch gaat proberen.
5 pintjes en ondertussen steek je 2 jointjes op.

azgaza

Badass junkie
Daar heb ik nou echt nooit last van. Maar ik kan echt ontzettend veel achter elkaar weg blowen (dagje kettingblowen); en dan heb ik er geen last van. Ik denk gewenning aan het effect.

matthijs

Badass junkie
azgaza zei:
Daar heb ik nou echt nooit last van. Maar ik kan echt ontzettend veel achter elkaar weg blowen (dagje kettingblowen); en dan heb ik er geen last van. Ik denk gewenning aan het effect.

Ooooh. wou dat ik zoveel kon blowen.

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Tja wiet heeft bij iedereen een ander effect.

Ik word dan zoooo duf en zooo lui.
Draaierig nooit, wel een keertje helemaal misselijk en geel. Maar toen ging ik in de kou blowen.. :rolleyes:

wwaazzaapp

Bewuste gebruiker
mathijs zei:
azgaza zei:

Ooooh. wou dat ik zoveel kon blowen.

Ooooooh, wou dat ik nog net zo stoned werd als de eerste keer :rolleyes:

Dennis-J

Newbie
ik kan nog wel gewoon lopen enzo maar ik voel het wel goed, maar ja ik blow pas net. Verder voelen mn benen wel wat slapper aan maar ja dat is vast standaard.

Bovenaan