DPT

underworld

Wijs gebruiker
N,N-dipropyltryptamine
het is een soort van dmt, maar dan via een ander opzicht:
While dipropyltryptamine is chemically similar to dimethyltryptamine, its psychoactive effects are markedly different.

The most prominent features of the DPT experience are increased significance or intensity of music, colors take on a new intensity or appearance, the body may have a buzz or vibratory feeling, a pleasant sensation of warmth, complete ego loss, apparitions of faces, and visions of bizarre creatures and alien lands.

While seeing other beings under the influence of DPT is not uncommon, the perspective is more as an observer or watcher, as contrasted to the more personal real-feeling entity contact reported with DMT.

Also reported is a loss of ego boundary; for example, the boundary between the self and a table may not be easy to distinguish. Difficulty distinguishing other boundaries is common as well. For example, different colors may be difficult to distinguish. Other sensory input may also become blended. This is distinct from synaesthesia.

A user may also encounter the feeling of experiencing the life of someone else, or having had all possible experiences simultaneously. One may have the experience of seeing the universe from different locations in space and time.

Visuals are often geometric, wavy, and/or spiraled. Other visual distortions and hallucinations tend to be experienced in the peripheral vision. The self or the environment may take on a stylized cartoon-like look or feel. Pleasant flashes of light and sparkles are also common.
het schijnt echt geweldige intense spirituele ervaringen op te leveren zoals:

with 250 mg, orally) "I was seeing the Light real strongly. The Light sort of looked like bright bursts of Light but also like a kind of Spiritual Tunnel, and it seemed at one point, along with that, I saw a Human form, but the Vision seemed like I was sort of inside the Being and outside, and the Human was inside me and appeared to be outside, but I didn't see the being's face or clearly see the various limbs because the Being seemed to be the tunnel of Light that I was inside in the Vision, and seemed much larger than me. As King Jesus said: (St. John 6,56) 'Whoever eats my Flesh and drinks my Blood lives in me and I live in them'."

(with 100 mg, i..m.) "I was being led by the hand of a wise old man who I know was God, and we went of to the front of the synagogue. I was handed a Torah for me to carry as a sign that I had been accepted, and forgiven, and that I had come home."
iemand ervaring met dit goedje? ik krijg er binnenkort een enkele tripdosis van.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
And the search has begon. :grin:

Kan de N,N- versie en de 5-meo- versie vinden. Op erowid staat een report dat 5-meo-dpt disassociatief zou zijn als richting dxm en ket, met lichte visuals en een nare bodyload.

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Klinkt inderdaad erg interessant! :grin:
Ik vraag me alleen af of het legaal is of "legaal"...
Verder denk ik dat ik me sowieso even ga inlezen in de goedje en wellicht dan kijken of ik het kan tegenkomen. :)

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik denk niet dat er enige discussie omtrent de illegaliteit van DPT kan bestaan.
Het staat m.i. reeds jàren op de lijst van verboden psychotrope stoffen. Dat was anders in de jaren '90. Maar we zijn nu toch al een eeuw verder en de wetgever staat niet stil.

Anyhoo... Ik heb hier nog een mooi sample liggen. Maar de nasale dosissen liggen zo hoog (en het goedje is zo prijzig) dat je het beter kan potentiëren met een MAO-remmer.
Gewoon oraal innemen lijkt me af te raden.

Ik heb al een eerste experiment gehouden: gewoon 100mg gesnoven. Niet aangenaam voor de neus. En nauwelijks iets van baseline af. Teleurstelling.
Volgend experiment harmaline een uurtje voordien innemen en dàn pas 200mg DPT snuiven.

Dat effect zou dan vergelijkbaar moeten zijn met DMT-trips, op een bepaalde manier althans. Ego-loss, visionaire openbaringen, licht dissociatief,... zoals N'N-DMT dat ook kan zijn.

Wordt - ongetwijfeld - vervolgd :wink:

underworld

Wijs gebruiker
ErnstJünger zei:
Ik denk niet dat er enige discussie omtrent de illegaliteit van DPT kan bestaan.
Het staat m.i. reeds jàren op de lijst van verboden psychotrope stoffen. Dat was anders in de jaren '90. Maar we zijn nu toch al een eeuw verder en de wetgever staat niet stil.

Anyhoo... Ik heb hier nog een mooi sample liggen. Maar de nasale dosissen liggen zo hoog (en het goedje is zo prijzig) dat je het beter kan potentiëren met een MAO-remmer.
Gewoon oraal innemen lijkt me af te raden.

Ik heb al een eerste experiment gehouden: gewoon 100mg gesnoven. Niet aangenaam voor de neus. En nauwelijks iets van baseline af. Teleurstelling.
Volgend experiment harmaline een uurtje voordien innemen en dàn pas 200mg DPT snuiven.

Dat effect zou dan vergelijkbaar moeten zijn met DMT-trips, op een bepaalde manier althans. Ego-loss, visionaire openbaringen, licht dissociatief,... zoals N'N-DMT dat ook kan zijn.

Wordt - ongetwijfeld - vervolgd :wink:

ik heb hier 200 mg liggen, denkje dat het verschil uitmaakt om die hoeveelheid te snuiven?
en hoe ziet jou DPT er eigenlijk uit, die van mij is aardig bruin.

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ja, blijkbaar verschillende batches. (de mijne is wit kristallig en de jouwe dan weer bruin).
Bovendien reageert iedereen er anders op.
Ik heb ook van iemand anders gehoord dat hij (met dezelfde batch uiteraard) de 1e keer van 100mg snuiven nagenoeg niets voelde en de 2e keer helemaal van de wereld was.

Ik zou dan zeker voor snuiven gaan, hoewel het geen pretje voor je neus is uiteraard. Net niet zo pijnlijk als DMT snuiven :openmouth:

Grootste voordeel van de nasale route hier is dat je kan beginnen met 100mg (in vier kleine lijntjes, kwestie van die ergerlijk vieze drip te vermijden) en dat je dan kan bijdoseren als het gewenste effect achterwege blijft.

Ik zou zeggen: post zeker je bevindingen!!!

Pak Suiker

Wijs gebruiker
ErnstJünger zei:
Ja, blijkbaar verschillende batches. (de mijne is wit kristallig en de jouwe dan weer bruin).
Bovendien reageert iedereen er anders op.
Ik heb ook van iemand anders gehoord dat hij (met dezelfde batch uiteraard) de 1e keer van 100mg snuiven nagenoeg niets voelde en de 2e keer helemaal van de wereld was.

Ik zou dan zeker voor snuiven gaan, hoewel het geen pretje voor je neus is uiteraard. Net niet zo pijnlijk als DMT snuiven :openmouth:

Grootste voordeel van de nasale route hier is dat je kan beginnen met 100mg (in vier kleine lijntjes, kwestie van die ergerlijk vieze drip te vermijden) en dat je dan kan bijdoseren als het gewenste effect achterwege blijft.

Ik zou zeggen: post zeker je bevindingen!!!

Dat opdelen in lijntjes van 25 mg is een goed idee... zelf had ik het idee dat 50 mg een goede dosis zou zijn, maar dat is dus wel even geluk hebben in dat geval.
Nouja, ik heb het voordeel dat ik vrij gevoelig ben, dus ik maak me niet al te veel zorgen. :)
Beter onderdoseren dan overdoseren.

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Jeah, ik heb wat weten te bestellen, een halve gram om precies te zijn. :grin:
De komende tijd ga ik het alleen nog niet gebruiken... eerst andere, belangrijkere zaken in m'n leven op orde krijgen.

SWIM heeft ook van deze RC 2 gram weten te bemachtigen . Hij vind de stof zeker de moeite waart voor de ervaren pschonauten (Beginners laten hem best links liggen).In plaats van visuele vervormingen krijg je nu audiovisuele vervorming die je versteld zullen laten staan . Teminste als je hiervoor open staat . Ook hier komt nog een tripreport over als ik tijd heb .

Spor

Wijs gebruiker
Ik heb vandaag bij geval van groot toeval maar liefst 2 batches binnen gekregen hiervan ! 400mg witte, en 500mg donkerbruine. Ik ga dus uiteraard ook proberen of ik verschil merk tussen beide

2C-Em

Belezen gebruiker
Al een redelijke tijd geleden hier 500mg van gehad..een aantal pogingen gedaan met z'n 3en om het te roken, maar daar voelden we eigenlijk niets..weinig of niet het juiste/genoeg van.
Met het restant op dat moment, 375mg, 3 caps gemaakt van ieder 125mg. Ruim boven treshold. Helaas had ook dat toen geen tot misschien zeeeer minimaal effect...toen maar aan de 2C-I gegaan. Sta nog wel open voor een herkansing..Maarja, dan maar weer 'ns eraan geraken.

Bovenaan