Down the rabbit hole.

Blackout

Belezen gebruiker
Dag lieve trippers van Drugsforum!

Allereerst gefeliciteerd met de 100e verjaardag van Albert Hofmann.

Ik ben al jaren een groot fan van zijn creatie: LSD-25. Nu weet ik dat dit het enige is dat ik mijn leven lang wil blijven ontdekken en uitvogelen. Ik heb meerdere malen beelden gezien van personen die niet zomaar een blottertje hebben, maar een fles. 0.25L, 0.5L etc. Dit zou een grote droom zijn van mij. Is dit iets wat zelf gefabriceerd wordt, iets dat uit zaden wordt getrokken, of moet je hier een 'goede kennis' voor hebben?

Wat voor kosten zou dit met zich meebrengen? Ik hoop dat hier mensen zijn die meer informatie kunnen geven hierover.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Wat is de reden dat je zo'n grote fles wilt? Wil je een extreme overdosis nemen ofzo?

Er zijn ongetwijfeld mensen die het hebben, maar het is zo onpraktisch als wat. Je moet zelf gaan doseren, doseer jij maar eens 150ug LSD :wink:

Als je echt veel wilt kun je beter een heel vel zegels zien te regelen (al moet je dat ook al weer heel goed bewaren wil je ze allemaal opkrijgen). Het is allemaal mogelijk maar gewoon niet zo praktisch :grin:

Zelf maken ga je zeker niet redden, of je moet toevallig een handige chemicus zijn. Het is niet heel makkelijk om te maken, beter gewoon van iemand kopen!

dernael

Bewuste gebruiker
De zoektocht naar LSD vergt wat inzet en vooral geduld. Ik heb er zelf 4 jaar over gedaan om wat goeds te vinden en ben in de tussentijd veel te vaak teleurgesteld van wat me werd aangeboden.

Maar zodra je een goede connectie hebt gevonden zul je hier lange tijd profijt van hebben.

En flesjes, tja, dat is ook een van mijn grote wensen welk helaas nog niet uit heeft mogen komen. Maar ik zit vol goede moed, dat ook deze wens ooit in vervulling zal gaan.

Mijn ervaring met het zoeken naar LSD is, wanneer je er heel erg hard naar zoekt zul je het niet zo snel vinden, maar wanneer je het niet zoekt, komt het ineens op je pad. Dit kan best frustraties opwekken, dat wel. :wink:

Dernael. :stoned:

dernael

Bewuste gebruiker
en qua prijs, er is me ooit een flesje aangeboden voor €350,-. Dit was dan een flesje met ongeveer 100 druppels er in.

Maar ik denk, als je goed genoeg zoekt, dat je het vast goedkoper kunt vinden. :wink:

Dernael. :stoned:

User81923

Experimenterende gebruiker
Zoals hier eerder gezegd, je maakt het niet zomaar zelf. De grondstoffen zijn illegaal en moeilijk te vinden en je hebt er een heel laboratorium voor nodig en heel veel kennis. Hou het maar bij een goede dealer vinden.

Bovenaan