Douchen en drugs

gebruiker292744

Bewuste gebruiker
Hoi lezers!

Ik weet echt niet meer waar ik dit laatst had gelezen, maar voor de zekerheid vraag ik het toch, loop je risico van gevaar als je doucht terwijl je onder invloed bent? Zelf heb ik nog alleen drugs gedaan waarvan het niet zo is dat je zo even gaat douchen en daarom zoek ik mensen die wel wat ervaring hebben. Laat even achter wat je weet of met welke drug je al eens hebt gedoucht en laat ons ook weten hoe het voelde.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Van alcohol wordt gezegd dat hersenschade als gevolg van het stoten van het hoofd relatief vaak voor komt.
Ik heb wel eens gelezen dat mensen die te hard trippen onder de (koude) douche gezet worden.

Ik denk dat drugs die het evenwicht verstoren eventueel tot bepaalde hoogte met risico kunnen komen voor mensen die zich in de douche bevinden. Verder zou ik mij niets kunnen bedenken.

Ik heb eens onder invloed van een beetje MDMA onder de douche gestaan samen met gezelschap. Was wel leuk.

foutje

Experimenterende gebruiker
op ketamine echt de gekste dingen gedaan heheh met de buurmeid gedouched in zo'n gekke douche met stralen, in een kamer die net uit een film lijkt (soort jungle achtig met mini diamant sterretjes achtige shit op het plafond) met jacuzzi erin. Heb zelf ook een bubbelbad en ben er eigenlijk letterlijk in verkracht (door een meid ja, kan echt want wou het niet en ze maakte zwaar gebruik van de situatie) dus zou wel oppassen in bad met die zooi.

op 2cb ook gedouched was niet veel bijzonders..

xtc is wel lachen om te douchen als je het warm hebt en vooral als er dames bij zijn hehe

op coke en speed is lekker verfrissend vooral als je al ff door hebt gehaald en zon vieze geur draagt maar eigenlijk altijd wel

foutje

Van alcohol wordt gezegd dat hersenschade als gevolg van het stoten van het hoofd relatief vaak voor komt.
Ik heb wel eens gelezen dat mensen die te hard trippen onder de (koude) douche gezet worden.

Ik denk dat drugs die het evenwicht verstoren eventueel tot bepaalde hoogte met risico kunnen komen voor mensen die zich in de douche bevinden. Verder zou ik mij niets kunnen bedenken.

Ik heb eens onder invloed van een beetje MDMA onder de douche gestaan samen met gezelschap. Was wel leuk.

:mrgreen::mrgreen:

R

Revolutionair

Gast
De warmte van een douch knap ik helemaal van op. Met mdma of ghb WAUW
Wil er niet meer onderuit.. :tearsofjoy:

Zinnentuimel

Bewuste gebruiker
Op een festival een keer ‘s ochtends meteen wat pep en daarna gaan douchen. Was een warme dag en die douche versterkte de tintelingen op een hele lekkere manier.

Socialrealist

Belezen gebruiker
Hey,

Onder invloed van speed kun je duizelig worden van een te lange en/of te warme douche.
Je bloedvaten gaan open staan, terwijl deze door speed vernauwt zijn.

Zinnentuimel

Bewuste gebruiker
^ Klopt! Zou een warme, lange douche niet aanraden. Op dat festival was het warme water op, dus was een beetje lauw, dus juist verkoelend aangezien het toen buiten 35 graden was :astonished:

Bee

Belezen gebruiker
Het voornaamste risico ligt volgens mij in evenwichtsverlies inderdaad, verder kan ik fysiek niet iets bedenken. In bad gaan is wel een absolute no-no bij middelen/doseringen waar er een risico is dat je je bewustzijn verliest. Ik geloof ooit gelezen te hebben dat er iemand DMT had gerookt in bad, en die had zeg maar een definitieve breakthrough.

Syl

Badass junkie
Toen ik nog dagelijks speed gebruikte had ik bijna altijd als ik ging douche dat ik soort licht flitsjes zag heel snel en veel .
Nu ik gestopt ben heb ik dat nooit meer gehad.
Geen idee wat het precies was .

MDMAZIING

Badass junkie
Ga je dan onder een koude douche staan? Als je mdma neemt gaat natuurlijk je lichaamstemperatuur omhoog. Lijkt me niet slim dat je dan onder een warme douche staat. Of staat hij op een soort warm/koud stand?

KropSla

Bewuste gebruiker
Emeritus Mod
Tripreporter
op 2cb ook gedouched was niet veel bijzonders..

I beg to differ, dit is echt zoooo chill! Wij hebben gelukkig geen gladde douchevloer en ik douche sowieso al niet erg warm, dus heb het nooit als extra risico gezien ofzo.

Patricio77

Met mdma en 2cb op is douchen heerlijk. Alles voelt heel intens. Maar ook wel gehaast heb vaak niet echt geduld.
Met truffels op douchen heb ik ook eens gedaan maar dat voelde heeeeeel onwerkelijk. Alsof ik zelf het water werd en zo. Beter dus op mdma douchen

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Douchen vind ik te vermoeiend, dat rechtop staan (ben een lui schepsel), maar badderen is liefde. In de come up van speed en MDMA, in de come down van speed en MDMA (je voelt opzich zelf wel aan wanneer je te overhit raakt), op 2C-B, op LSD microdosissen, net nog in of na de piek van een stevige LSD trip...

In het laatste geval duurt het dan wel een jaar of drie voor je begrijpt hoe die shit allemaal alweer moest, en de challenge van het jezelf vervolgens weer afdrogen en aankleden doet ook niet veel onder voor een examen kwantumfysica, but totally worth it.

Wat me wel serieus riskant lijkt is in bad gaan zitten als je drowsy bent van downers of na te lang wakker zijn op uppers i.v.m. risico op black-outs, ook (warm) douchen is een no go dan zou ik denken, je zult daar maar out gaan. Dat zijn misschien wel een beetje open deuren.

* Nevermind, velen waren me al voor dus, had niet gezien dat dit topic al zo druk bezocht was. :wink:

AcidWarrior

Wijs gebruiker
Mijn vriend is tijdens een badtrip op paddo's eens onder de douche gesprongen om terug tot de realiteit te komen.

Ikzelf heb eens gedoucht onder invloed van psychedelica. Als watermens vond ik dat een bijzonder prettige ervaring.

DéjàVoodoo

Ik douche juist vaak tijdens de opkomst van tripmiddelen. Daarbuiten nog wel eens tijdens een trip om even tot rust te komen. Een badkuip vullen lijkt me logischerwijs niet heel verstandig.

R

Revolutionair

Gast
In mijn Lsd trip douch ik vaak wel 3x en als ik dan voor de spiegel sta besef ik me waar ik mee bezig ben en waar ik sta in mijn leven.
Met Lsd is een douch een belangrijk onderdeel voor mij!
Een moment van besef een moment dat ik helder kan zien.

Ik douche juist vaak tijdens de opkomst van tripmiddelen.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik vind douchen bij bijna elke soort drugs wel chill. Heb een paar keer gehad dat ik thuis kwam van een feest, dan met uitwerkende pep wat GHB nemen en dan gaan douchen terwijl het inwerkt. Heel erg nice was dat. (Volgens mij moet je trouwens wel opletten op de temperatuur van de douche..)

Bovenaan