idd volgende maand is het de volgende editieBlackRobBlunt zei:Topic is een jaar oud :P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
idd volgende maand is het de volgende editieBlackRobBlunt zei:Topic is een jaar oud :P
des te waarschijnlijker dat ts ons kan vertellen met hoeveel oorvijgen hij er vanaf is gekomen.BlackRobBlunt zei:Topic is een jaar oud :P
geox zei:Ohja, een tip..
Pak de afrit voor Dour daar wordt je niet gecontroleerd..

Bartyo zei:Ik ga dit jaar ook voor het eerst naar Dour, nu is mijn vraag: wordt er gecontrolleerd bij de ingang van het festival?
Ik denk dat wij met de trein gaan, en vanuit daar de pendelbus pakken, hebben we daar ook kans gecontrolleerd te worden?
Ik denk dat we alleen wiet meenemen naar Dour..
Thanks![]()
![]()

Bartyo zei:Ik ga dit jaar ook voor het eerst naar Dour, nu is mijn vraag: wordt er gecontrolleerd bij de ingang van het festival?
Ik denk dat wij met de trein gaan, en vanuit daar de pendelbus pakken, hebben we daar ook kans gecontrolleerd te worden?
Thanks![]()
![]()
geox zei:Bartyo zei:Ik ga dit jaar ook voor het eerst naar Dour, nu is mijn vraag: wordt er gecontrolleerd bij de ingang van het festival?
Thanks![]()
![]()
Op het perron van Dour werden wel controles gehouden heb ik me laten vertellen, er waren ook (drugs)honden, ze pikten random mensen eruit die dan mee naar het bureau moesten voor controle. Maar je hoeft je geen zorgen te maken als je wat wiet hebt daar gaan ze niet lastig voor doen zolang het ( volgengs hun ) in de gebruikshoeveelheid ligt.
dat is te veel ja. of je het risico wil nemen hangt van jou af, ik zou het toch wel doen maar let er dan wel op dat je de afslag voor dour neemt. je kan maar beter op veilig spelenBartyo zei:Bedankt voor jullie reacties![]()
Dus 10 gram wiet meenemen is eigenlijk al te veel, buiten gebruikershoeveelheden?
Is het het waard het risico te nemen?
![]()

Bartyo zei:Oei, dus als je dreads hebt wordt je er zeker uitgepakt?![]()

Flameon zei:Bartyo zei:Oei, dus als je dreads hebt wordt je er zeker uitgepakt?![]()
Helaas bestaat de kans dan sneller dat je gecontroleerd wordt dan als je een bos met krullen hebt. Natuurlijk de grootste onzin wat er is, maar zo wordt wel vaak gedacht bij controles.
DreamWeaver zei:dit mogen ze strikt genomen niet doen.
LD50 zei:Merci Argulas,
kan ik er btw vanuit gaan dat:
1 Maya = 2 Hofmann's
1 Hofmann = 2 Shiva's
(nu heb ik nog nooit ne maya of ne shiva van dichtbij gezien(hofmann zal k wel herkenne
) , iemand pics?).
Da zijn toch zowa de meest voorkomende prints in .be ?