dosis

Wacky

Badass junkie
Sorry voor de newbie vraag, maar ik zie hier niet zon handige info sticky.

Ik heb nog nooit coke gebruikt, maar wil het 1 keer proberen.

Ik heb van iemand wat gehad, volgens mijn weegschaaltje zon 150 mg.
De qualiteit was erg goed zei ie. (hij hoopte ook dat dit beetje me ertoe brengt dat ik in de toekomst bij hem ga kopen)

Is dit een goede hoeveelheid ?
Kunnen jullie me wat vertellen over de dosering van coke ?

El Retro

Wijs gebruiker
Als eerste keer coke van "goede kwaliteit" is 150 mg wel een dikke streep :). Die voel je zeker wel, je kan het ook verdelen in 2. Je ziet zelf maar wat je er mee doet.

Delirium

Badass junkie
Elke dealer zegt dat zijn/haar coke "goede kwaliteit" is, dus daar kun je echt niet op af gaan.

Een halve gram verdeel ik altijd in drieën (ongeveer 166 milligram per lijn dus). Van die 150 mg zou ik dus in 1 lijntje leggen en opsnatsen.

Veel plezier :)

Djo

Badass junkie
Nee, doe hem dan lekker in twee, voor elk neusgat een.
Anders voelt het zo gehandicapt. Scheef lopen en zo.
Je hebt er niet voor niks twee! :wave:

Delirium

Badass junkie
Dan zijn alletwee de kanten zó verdoofd dat er uit beide gaten een dikke bel snot druipt, terwijl je niks door hebt!

Gebruik gewoon één gat :grin:

tails

Belezen gebruiker
heb zo eens een tijd gehad dat er maar 1 van de 2 neusgaten vrij was. Was wel makkelijk kon/moest ik af en toe eens afwisselen :)

Wacky

Badass junkie
Het was leuk, dus het was vast goed spul.
Maar ik houd het zoals ik van plan was bij 1 keer want het smaakt inderdaad wel heel erg naar meer terwijl ik het effect niet zo leuk vind als mdma / lsd als party drug. :) (en buiten parties om gebruik ik alleen halucinogenen)

Op dour die 0.15 gram netjes in 1 neusgat gestopt. 2 uurtjes op gedanst en een enorme praatkick gehad (maar dat werkte niet zo goed met die Fransen daaro)

nog een uurtje later zat ik al behoorlijk uitgetelt op mijn camping stoeltje. Een beetje jammer dat de down zo snel komt als je maar 1 lijntje hebt. En dan heb ik nog het idee dat het effect iets uitgerekt werd doordat ik nogal een snotneus had en een deel in mijn maag terecht kwam.

Slapen ging vervolgens matig, maar volgende dag nergens last van.

Als ik een hele gram bij had was die vast en zeker ook diezelfde nacht nog opgeweest :)

Bail

Experimenterende gebruiker
Gellukig is de kans op een OD met cocaine vrij klein, zolang je niet meer dan een gram probeert binnen te werken kan er weinig foutgaan.

jael_XX

Experimenterende gebruiker
SperSIZEboon zei:
beter teveel als te weinig

Bij mij was het gemiddeld op een avond in het weekend een gram of 6 en doordeweeks 1 of 2 per dag...

Je gaat er dus niet heel snel aan dood blijkt wel...

En het gevoel is super... alleen hou het in toom... als je verslaafd raakt ga je steeds dieper in de Sh*t ... ik kan het weten...

Be carefull... but try everything... :wink:

Bovenaan