dosis Oxazepam

san am

Belezen gebruiker
Hallo df'ers,

Ik had een vraagje wat betreft Oxazepam. Wat is de recreatieve dosis hiervan ongeveer? De bedoeling is dus lekker te 'spacen' en niet in slaap te vallen/alles vergeten. Mijn tolerantie is 0, want heb nog nooit farma's gebruikt. Ik weet dat sommige zullen verwijzen naar de zoekfunctie, maar omdat het woord zo vaak gebruikt wordt, was dat zoeken naar een speld in een hooiberg. Ook google geeft me enkel de dosis voor het échte gebruik, ipv het recreatieve.

Alvast bedankt,
San am :wave:

YawningMan

Belezen gebruiker
Ik vind oxazepam recreatief niet zo interessant. Maar ik zou beginnen met een dosis tussen 30mg tot 50mg.

Prinz

Experimenterende gebruiker
YawningMan zei:
Ik vind oxazepam recreatief niet zo interessant. Maar ik zou beginnen met een dosis tussen 30mg tot 50mg.

excuse me?? ZERO tolerantie zegt hij. Bij 50 mg val je dan gegarandeerd om.
20-30 mg max zou ik zeggen om 'er uiterst chill' bij te blijven.
Vind je het effect lekker, dan kun je er een biertje bij pakken om het nog een tikje te versterken.
Tip: Gooi er dan niet nog oxazepam achteraan, want dan kan je in 1 klap niet meer op je poten staan :wink:

Oom Klaas

Badass junkie
20-30 mg is zonder tolerantie wel een juiste dosis.
Met 50 mg is er echt al kans dat je voordat je het weet in slaap valt ofzo.

YawningMan

Belezen gebruiker
Mijn eerste benzo was oxazepam, ook zonder tolerantie dus. Vond 20mg zodanig mild dat ik in eerste instantie dacht dat ik een placebo-effect ervaarde en dat benzo's recreatief niet interessant waren. Maargoed. Opzich is het verstandiger om licht te beginnen. Dus ik corrigeer mezelf een zeg dan ook 20-30mg.

Flameon

Badass junkie
Neem 1 van tien, kijk hoe het valt en doe er eventueel nog een van 10 bij. Max 20 dus.
Maar of oxazepam nu het beste middel is om lekker te space?!

hmkey

Geen idee wat je precies wilt bereiken maar temazepam geeft een fijner roesje in ieder geval.
Suf word je sowieso wel er zijn echt maar een paar benzo`s die je nauwelijks suf (schijnen te :P) maken.
Het effect hangt ook samen met hoelaat je het neemt, `s avonds word je al minder merkbaar suf.

Carlitos

Badass junkie
Ja werkt een uurtje of 6 tot 8,stel je neemt het in de middag slaap je in de avond moeilijker omdat je suf heb gelegen.
Een van de kortdurende benzo's is het.

Weet me eerst 10 mg nog wel,behoorlijk relaxed hoor.
Nu weet ik wel anders :grin:

Oom Klaas

Badass junkie
hmkey zei:
Geen idee wat je precies wilt bereiken maar temazepam geeft een fijner roesje in ieder geval.
Suf word je sowieso wel er zijn echt maar een paar benzo`s die je nauwelijks suf (schijnen te :P) maken.
Het effect hangt ook samen met hoelaat je het neemt, `s avonds word je al minder merkbaar suf.

Temazepam geeft een kortere heftigere roes maar niet per definitie fijner. De piek vind ik veel te kort van temazepam en dat moedigt in mijn geval nogal tot redosen aan, wat weer niet zo verstandig is voor de geheugengaten de volgende dag :P

cropp

Badass junkie
Prinz zei:
YawningMan zei:

Hoeveel weeg jij?

35 kilo?

Ik heb er de eerste keer 50 mg ingegooid en ik was niet onder de indruk.

Prinz

cropp zei:
Prinz zei:
YawningMan zei:

Hoeveel weeg jij?

35 kilo?

76 kg weeg ik.
Het effect verschilt sterk per persoon en dan is het niet verstandig 50mg oxa in een keer te droppen.
De eerste keer dat ik 10mg slikte, merkte ik al duidelijk de relaxerende werking (maar dat was voorgeschreven in een moeilijke periode.) Bij 50 mg valt iemand met 0 benzo tolerantie gegarandeerd in slaap. M'n vriendin zelfs al bij 25 mg.
Daarnaast heeft zowel alcohol als ghb een kruistolerantie met benzo's.

Misschien heb jij daar ervaring mee? :beer:

YawningMan zei:
Hangt beetje af van de definitie van dronken. Ik begin bij 15-20 bier wel erg jolig te worden. Maar dan is mijn motoriek nog prima in orde :wink: na een krat wordt het allemaal wat lastiger.
Punt is, ik heb nog nooit overgegeven van alleen alcohol :rolleyes: ongekend sterke maag denk ik.

cropp

Badass junkie
Prinz zei:
cropp zei:
Prinz zei:
Hoeveel weeg jij?

35 kilo?

76 kg weeg ik.
Het effect verschilt sterk per persoon en dan is het niet verstandig 50mg oxa in een keer te droppen.
De eerste keer dat ik 10mg slikte, merkte ik al duidelijk de relaxerende werking (maar dat was voorgeschreven in een moeilijke periode.) Bij 50 mg valt iemand met 0 benzo tolerantie gegarandeerd in slaap. M'n vriendin zelfs al bij 25 mg.
Daarnaast heeft zowel alcohol als ghb een kruistolerantie met benzo's.

Misschien heb jij daar ervaring mee? :beer:

YawningMan zei:
Hangt beetje af van de definitie van dronken. Ik begin bij 15-20 bier wel erg jolig te worden. Maar dan is mijn motoriek nog prima in orde :wink: na een krat wordt het allemaal wat lastiger.
Punt is, ik heb nog nooit overgegeven van alleen alcohol :rolleyes: ongekend sterke maag denk ik.
Ik heb een hoge alcohol tolerantie, nog nooit ghb gebruikt en kruistolerantie zegt me helemaal niets.

Ik heb 50 mg gedropt en heb er bij zitten drinken, werd er goed duf van, kon na 4 bier niet meer recht staan en toen ik in de coffeeshop stond heb ik maar wat geld op de toonbank geflikkerd en om een willekeurige zak wiet gevraagt, snapte de kaart niet meer en de inhoud van mijn portomonee niet meer.

Bovenaan