dosis na rehab

maxrelax07

Belezen gebruiker
Binnenkort ben ik ongeveer 3 maanden min 1 week gestopt :) (het bestaat)
Nu vraag ik mij af wat is de beste dosis voor mij?
De laatste keer geleden was mijn max 0,750 g en dat was para op het randje van trippen. (homemade fleswaterpijp) :stoned:
Hier en daar lees ik wel eens dat sommige na een tijdje stoppen alleen maar stoned worden en niet meer high, maar de minieme hoeveelheden die ik binnenkreeg zullen wel niet zo uitslaan???
Hoeveel zou ik in een cake nemen? (ik zorg ervoor dat de dosis te regelen is)
:wave:

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
met een houding van " gewoon doen" heb ik slechte ervaring.

ik zou een klein stickie nederlandse buitenwiet draaien , en er eerst maar een trekje uit nemen .
na een kwartier nog eens twee trekjes.

als je echt clean bent merk je daar genoeg van.

maar als je om medischeredenen blowde, en er meer hebt leren " omgaan" zou ik niet verbaasd zijn als er een moment komt dat je een dikke joint wilt - en zou ik op zich maar een ding roepen- fuk de riehap.

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Welhallodaar zei:
MMMmmm.... ik zou een lekker wietje met 10-15% thc gehalte (0,:sunglasses: gewoon in mijn poepert stoppen en dan space je hum llkkkkkkrrrr.... Gewoon doen

En als je para wordt gewoon eeeneeee paracetemol faggot

Raad eens wie er na de zoveelste zwaar idiote post de primeur heeft op mijn vijandenlijst terecht te komen? Juist, jij. Gefeliciteerd.

OT: Begin met ongeveer een halve gram, daar zou je al genoeg van moeten merken.

dfssdfde

Badass junkie
Laat gewoon een onervaren vriend een jointje rollen, die zal er niet zo veel ingooien. Oproken en dan zie je zelf wel op je nog eentje opkunt.

Wij kunnen niet weten hoeveel je kan hebben en het verschilt ook van persoon tot persoon. Ik ken iemand die na 0.2 gram of zo echt zo stoned als een garnaal zat, terwijl hij een paar maand ervoor zoveel gram per dag deed.
Je zult gewoon klein moeten beginnen en naar je lichaam luisteren. En het is niet alsof te veel wiet zó erg is :tongueout:

Plimu

Bewuste gebruiker
als u het doet doe het dan goed en geniet :)

ik zou zowiezo puur roken omdat het gewoon een betere high is, neem een paar trekjes met een glaasje cola erbij voor de keel, en maak hem dan uit (is niet zo moeilijk met pure joints).
en dan na een half uur meer pakken als het nodig is :)

veel plezier

Bovenaan