Dosis Concerta

san am

Belezen gebruiker
Hallo DF-ers,

Ik wil morgen graag gaan spacen op de Concerta maar heb geen idee van de benodigde dosis. Ik weeg rond de 75 kilo.

Alvast bedankt,

Tufnut

Badass junkie
Concerta heb je m.i. helemaal niet in 32mg tabletten.

Concerta is overigens een versie van Methylfenidaat waarbij er sprake is van vertraagde afgifte. Je zult de tablet dus eerst moeten crushen of je gaat op zoek naar Ritalin. Dosis weet ik niet zeker.

spuky10

Experimenterende gebruiker
concerta is er in 18, 27,36 en 54 mg.
het werkt 8 tot 12 uur.
het is niet echt geschikt voor recreatief gebruik.
als je geen adhd hebt en je neemt de capsules, heb je kans dat je de eerste paar uur lekker strak staat en daarna erge bijwerkingen krijgt en dan duurt het nog uren voor het effect weggaat.
je kan ze uit elkaar peuteren.. er staan handleidingen op dit forum... maar is niet echt aan te raden....
Mocht je ze willen slikken, probeer er 1 van 54 mg en ga niet hoger vanwege de lange werkings duur en kijk eerst hoe het valt.
ritalin 10 mg tabletten kan je crushen en snuiven maar is heel slecht voor je neus vanwege de vulstoffen. werking duurt ongeveer een uurtje
slikken zou kunnen. neem er 2 tegelijk dan en kijk hoe het valt.
dat werkt 3 a 4 uur.
Liever niet mee expirimenteren, als je perse drugs wil gebruiken haal gewoon speed of coke lijkt mij...

dus.... concerta is niet echt aan te raden...

Tufnut

Badass junkie
Coke en speed zijn wel aan te raden :confused:
Ritaline/concerta (lees methylfenidaat) is prima recreatief te gebruiken, mits op de juiste wijze gebruikt. Of je het leuk en/of lekker vind moet ieder voor zich bepalen.

spuky10

Experimenterende gebruiker
he.. nee niets is "aan te raden" lol.. beetje raar geforumuleerd. mee eens.
Maja. Kijk maar wat je doet en ben benieuwd naar de ervaring.

Bovenaan