Dosering voor vriendinnetje

henk009

Newbie
Hoi,

binnenkort naar feestje met vrienden en oa mijn meissie. Vorig jaar ben ik al eens samen met haar naar een feestje gegaan en wilde ze wel wat proberen. Ik heb haar toen een 1/3 (bijna halve) Rode eekhoorn gegeven. Ik ben toen nuchter gebleven de eerste paar uur om haar gerust te stellen. Later wel genomen. Ze zei dat ze niks voelde (wel vroeg ze waarom haar kaken zo raar deden :wink: ). Na een ander half / twee uur vroeg ik of ze nog wat wilde, ze wilde niet. Uiteraard niet gepuched. Ze heeft dus het mooie van de eerste pil nog niet meegemaakt. Nu mijn vraag, heeft ze te weinig gehad? (weegt 65 kg denk ik)

Nu ga ik dus binnenkort weer en ik denk dat ze het nog weleens wil proberen. Ik heb nu paarse party flocks, hoeveel zal ik haar geven. Weer 1/3? Wil haar graag samen genieten van deze mooi drug! :)

Smokey046

Bewuste gebruiker
Ik zou met een halfje beginnen en haar dan na een tijdje vragen hoe ze zich voelt,
Mits ze zich goed voelt kun je haar nog een halfje geven.
Zo doe ik het toch altijd. :P

zornax

Experimenterende gebruiker
Ik zou juist een kwart of 1/3 geven. Halve is best veel voor iemand met weinig ervaring en dat gewicht. Je kan er dan altijd nog een kwartje bij doen.

Doe je een halve en dan nog een halve dan heb je kans dat het veel te hard gaat.

Smokey046

Bewuste gebruiker
1 kwartje is vaak niet genoeg om echt in het gevoel te komen, ook geld dit voor je eerste keer omdat je niet weet wat je moet voelen.
Je kunt altijd voorzichtig zijn maar ja, je moet ook iets voelen natuurlijk...

henk009

Newbie
bedankt voor jullie antwoorden, wat als ze zegt dat ze niets voelt? (terwijl ik weet dat dat haast niet kan :wink: )Nog iets geven?

ondertussen heb je ook nog een post geplaatst :wink: , maar de pf's zijn best zwaar, ik wil zelf beginnen met een halve, haar dan ook doen?

Smokey046

Bewuste gebruiker
Heb je ze laten testen? (alleen dan kun je met zekerheid zeggen of ze wel of niet 'zwaar' zijn)

Als je ziet dat ze duidelijk onder invloed is en vraagt om meer dan zou ik het haar niet geven,
Maar dat kun alleen jij inschatten dan.
Ik zou haar een halve geven, en dan daarna kijken hoe het verloopt en alles goed gaat kun je nog altijd bij geven.
Als je in de juiste 'mindstate' zit dan moet alles goed verlopen.

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Zou met een halve beginnen dit keer, juist omdat 1/3 de vorige keer niet het gewenste effect gaf. En dan als ze na anderhalf uur nog niks voelt een halfje bijgeven. Anders blijf je er misschien weer net tegen aan hikken, en zo'n net-niet gevoel is echt balen.

Mijn eerste keer was ook met een halve, na een klein uurtje nog niks, toen een halve bijgekregen en na zo'n drie kwartier... bam, precies goed, ongelooflijk :hearteyes: maar ja, het blijft natuurlijk wel per persoon verschillen wat het beste voelt.

LangeJan

Newbie
de vuistregel is 1,5 - 2 gram per kg lichaamsgewicht. Omdat het de eerste keer is zou ik 65 * 1,5 = 97,5 gram. (Uitgaande van 100 gram)

Op Pillreports zag ik net dat de spread 164 - 190 mg is. 1/3 pil zit dus tussen de (164/3=)55mg of (190/3=) 64mg, je zou dus zeggen dat het iets wat weinig is. Maarja ik had de eerste keer ook heel weinig nodig om het 'lopen op wolken' te ervaren.

Wat ik vaak hoor is dat het 'de drupple moet zijn die de emmer doet overlopen' en je daarna pas het echte MDMA effect voelt. Bij te weinig stroomt de emmer niet over en voel je minder maar heb je wel last van de bij effecten. Dinsdagdip en de kaken.

henk009

Newbie
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik heb ze laten testen. 210 met een range van 206 tot 212.

Super die berekening, laten we dus zeggen dat 64mg nét te weinig is.

210 / 3 = 70mg, een goede om mee te beginnen? Wanneer ik dan tegelijk met haar neem, en ik voel dan wat, dan moét zij toch ook wat voelen (heb zelf al drie maanden niet meer gehad)?

harry123

Bewuste gebruiker
Ik zou haar laten beginnen een halfje, is ongeveer 100mg, dat is perfect voor iemand van dat gewicht, en persoonlijk zou ik dan 1 kwartje + kwartier later nog een kwartje om de inslag wat te versoepelen, dat het niet gelijk zo overweldigend is.

henk009

Newbie
harry123 zei:
Heel veel plezier, en we verwachten natuurlijk wel een reportje :wink:

Nog even het beloofde reportje. Het was bij Tiesto, super mooi feest.

Ik ging rond half een ff naar de wc. Had daar van een pilletje drie porties gemaakt. Twee kwartjes voor mijn vriendin en een halve voor mij. Op de dansvloer wist ik niet zo goed hoe ik erover moest beginnen (in het hotel al besproken dat ze het wilde doen). Dus ik eerst maar halve genomen. Ik zeggen tegen haar, wil je ook, ja is goed zegt ze. Ik wilde het haar geven, wilde ze eerst niet ivm met mensen kijken op de dansvloer :wink: . Werd ze bijna boos dat ik al had genomen en niet op haar had gewacht. Ik kut, daar gaat de lekkere sfeer, terwijl die van mij elk moment kon inslaan.

Uiteindelijk gaf ik haar het kwartje en gaf ik haar rustig de tijd om een momentje te zoeken. En keek ik in mijn oog hoeken wanneer ze die nam. Uiteraard had niemand het door :tearsofjoy: . Na een kwartier heeft ze het andere halfje genomen.

Uiteindelijk was ik eigenlijk iets te bezorgd over haar dat ik soms vergat te genieten, maar zij had een top tijd! Mijn vrienden zorgde ook erg goed voor haar! Vond ik erg mooi om te zien.

Ik had nog een halfje genomen omdat ik dacht dat ik die eerste niet voelde. Zei ik op een gegeven moment tegen mijn vriendin: "waarom staan die mensen voor het podium in een kelder?!" Ze keek me aan, en toen realiseerde ik me wat ik zei, haha, erg om kunnen lachen. Nog steeds. Was dus toch meer wappie dan dat ik dacht!

Iig bedankt voor de tips, nu ze weet hoe het voelt (ze zei nog, ik word een beetje licht in mijn benen, hoort dat zo :wink: ) Gaat ze het vast weer doen, wat een mega glimlach had ze op de foto's. En ik zal er de volgende keer zelf meer van genieten :P (blijkbaar een zorgelijk type :wink: )

Bovenaan