Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mooi zo. Slaap lekker!Goed hoorGa zo me bed opzoeken. Het is zo een beetje uitgewerkt
Het relaxe gevoel is wel zoals een benzo, xanax bv. je voelt je ook vrolijk en blij, maar je gaat ook 'nodden' dan doe je je ogen dicht en voel je je super lekker.. beetje zoals bij mdma maar dan zonder space. Vind het moeilijk uit te leggen hoe het precies voelt. Het komt vooral in vlaagjes.
Op een gegeven moment moest ik wel me ogen dicht doen omdat het best moeilijk was om ze open te houden. En nodden is het lekkerst! Maar ik snap niet dat mensen hier verslaafd aan kunnen raken, ik heb er nu echt geen zin in om weer wat te nemen ofzo. Nu lekker aan de caffeineIk had de pil helemaal fijn gemaakt met een mes op een snijplank.
Ja, wel een lekkere high krijg je ervan. Ik vond het ook licht euforisch. Vooral het eerste uurtje. Dat nodden had ik ook. Met willekeurige beelden als ik mn ogen dichtdeed. Een soort dagdromen in diabeelden. Wel hele vreemde beelden altijd. Een goochelaar met een konijn, spoorrails en allemaal freaky dingen XD
Ik had er te veel van verwacht. Ik dacht dat je helemaal wappie waussie gaat worden maar dat word je niet. Het is wel chill natuurlijk de dopamine overspoelen je hersennen zoals serotonine bij mdma ,op een gegeven moment ga je lekker nodden enzo. Al met al een leuke ervaring en misschien in de toekomst . Maar voor nu kan ik Oxycodon ook afkruizen op mijn to-do lijst.@MDMAZING
Sorry voor mijn zeikerige toontje eerder, maar ik vind het link spul. Goed dat het nu op is.
Maar het viel dan toch wat tegen? Niet zo'n interessante high?
Nice! Wat voor effect geeft dat?Das altijd mooi
Ik ga ook nieuwe dingen proberen vandaag, er komt DMT en een bak RC-s deze kant op.![]()