Dosering Micro Dot

Lauww

Newbie
Ik heb dit weekend zo'n miniscule microdot gekocht van een vriend, nu sta ik te trappelen om het te testen.
Ik heb nog wel geen ervaring met LSD, wel met paddo's & truffels dat me beide erg goed was bevallen.
Nu zat ik met het idee te spelen die microdot in 2 te doen om zo eerst de helft te kunnen innemen.
Hoe kan ik dit nu best doen? ik dacht aan hem pletten/verpulveren met kaarten ofzo en dan in 2 lijntjes leggen en dan oraal innemen. Ik dacht ook ergens gehoord te hebben dat je het kan snuiven maar dat lijkt me persoonlijk niet zo'n strak plan :)

Iemand tips? Thanks in advance!

dernael

Bewuste gebruiker
Hmm, om het zo veilig mogelijk aan te pakken (je weet immers nooit precies de sterkte van je aankoop) kun je inderdaad proberen om de microdot doormidden te snijden. Dan kun je later altijd de rest bijnemen mocht dat nodig blijken.

Mijn persoonlijke ervaringen met Microdots zijn niet zo best. De micro's die ik heb geprobeerd waren erg laag gedoseerd en toch vrij prijzig. Van die dingen hoef je echt geen halve te pakken, liefst meerdere zelfs.. Hopelijk heb jij beter spul te pakken. :wink:

Veel plezier ermee in elk geval! Laat ons weten hoe je ervaring is geweest. :)

Groetjes,
Dernael. :stoned:

Lauww

Newbie
dernael zei:
Hmm, om het zo veilig mogelijk aan te pakken (je weet immers nooit precies de sterkte van je aankoop) kun je inderdaad proberen om de microdot doormidden te snijden. Dan kun je later altijd de rest bijnemen mocht dat nodig blijken.

Mijn persoonlijke ervaringen met Microdots zijn niet zo best. De micro's die ik heb geprobeerd waren erg laag gedoseerd en toch vrij prijzig. Van die dingen hoef je echt geen halve te pakken, liefst meerdere zelfs.. Hopelijk heb jij beter spul te pakken. :wink:

Veel plezier ermee in elk geval! Laat ons weten hoe je ervaring is geweest. :)

Groetjes,
Heb eerst de pil met mijn aansteker in een weedzakje platgedrukt tot het poeder was.
Dan de helft oraal ingenomen, een dik uur gewacht, voelde maar weinig effect. Dan de andere helft oraal ingenomen en toen ben ik vrij heftig (maar wel aangenaam) beginnen trippen.
Eerst rustig wat leuke muziek liggen luisteren op youtube (het was wel een uitdaging de track namen correct te typen :grin:) en vervolgens de hele reeks 'planet earth' van BBC gekeken op mijn tv, was echt ronduit prachtig om te zien (echt een aanrader) dat nam zon kleine 5uur in beslag. Vervolgens nog een jointje gedraaid en wat liggen spacen op een muziek set drum n bass. Dan nog een dikke hashjoint gerookt en rustig in slaap gevallen, was na een goeie 10uur ongeveer.
Zeker voor herhaling vatbaar! top-tripje! Groetjes

dernael

Bewuste gebruiker
Goed om te horen!

Hopelijk liggen er nog een hoop leuke trips in je toekomst. :grin:

Groetjes,

Bovenaan