Dosering coke

k00k

Bewuste gebruiker
Hoi allemaal,

Ik wil binnenkort bij het uitgaan voor het eerst GOED cocaïne gaan gebruiken. Natuurlijk met wat alcohol erbij, maar niet al te veel. Ik heb me wel al goed ingelezen over de risico's enzo (ja ik weet, combinatie met alcohol = nog slechter dan coke alleen). Maar mijn vraag is eigenlijk: hoeveel moet ik nemen en om de hoeveel tijd ongeveer? Ik heb dus geen tijd om rustig een lijn te gaan leggen want ik doe het waarschijnlijk op de wc van de uitgaansgelegenheid. Ik heb een halve gram, 79% zuiverheid getest bij testcentra door mijn neef.

Bedankt alvast.

Groetjes

clockcable

Bewuste gebruiker
Dan neem je gewoon sleutelpuntjes. Met snuiven moet je gewoon wat nemen en dan op eigen gevoel bijpakken dan kan er niks fout gaan.

k00k

Bewuste gebruiker
clockcable zei:
Dan neem je gewoon sleutelpuntjes. Met snuiven moet je gewoon wat nemen en dan op eigen gevoel bijpakken dan kan er niks fout gaan.

Oké, en de eerste dosis dan? 2 puntjes? Of gewoon beginnen met 1tje?

W.F.L.

Badass junkie
Precies!

En godver 79%.. Top! :P Ik hoop dat ik dat percentage ook nog kan vinden. :grin: Zit nu op 65%-70%.

Mijn ervaring met coke van +70% is dat lijnen snuiven niet meer nodig is. Je wordt er alleen maar lomer van t.o.v. punten vind ik. Neem dus niet teveel want dat is gewoon zonde. :wink:

Als je zo'n snuifkitje bij de smartshop haalt, ik doseer altijd met het lepeltje dat erbij zit 2 a 3 sleutelpunten.

Wat het best werkt voor mij is gewoon nuchter wat puntjes nemen, en dan beginnen drinken. Ieder halfuur/uur wat bijnemen, gewoon op gevoel. Met een halve kom ik echt met gemak een hele nacht toe.

Ik heb ook weleens eerst een sixpack opgedronken en dan +100mg lijnen genomen, het gevoel is wel ziek, maar dat trek je echt niet voor een hele nacht. Ik had ook last van m'n hart en zat constant te zuchten. Geen aanrader :)

Ik zou 2 puntjes nemen.

k00k

Bewuste gebruiker
Super. Bedankt voor de reactie's. Ga dus beginnen met twee puntjes, en dan drinken. En elk uur één of twee puntjes bijpakken.

clockcable

Bewuste gebruiker
Ik denk dat het meer gaat van: Je neemt wat, dan drink je wat "Oh dat is best lekker zeg!" en dan elk kwartier sta je in de wc :grin:

k00k

Bewuste gebruiker
clockcable zei:
Ik denk dat het meer gaat van: Je neemt wat, dan drink je wat "Oh dat is best lekker zeg!" en dan elk kwartier sta je in de wc :grin:

Hahahahahahaha, laten we het niet hopen. Ben benieuwd :P

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
heb er maar een keer ervaring mee maar wat ik toen had gedaan was eerst veel drinken, vervolgens vlak voor het feest 2 a 3 puntjes pakken en dan o het half uur/3kwartier 1 (heel soms 2) puntjes bijpakken :) ging perfect en goed te doen met n halve gram. uiteindelijk zelfs nog wat weggegooid (in de crash, had dn wel cravings maar wilde gwn van die rotzooi af).

heb overigens op het feest alleen nog maar water gedronken :)

Flameon

Badass junkie
k00k zei:
Super. Bedankt voor de reactie's. Ga dus beginnen met twee puntjes, en dan drinken. En elk uur één of twee puntjes bijpakken.

Het beste ja, maar.....
Ben je er van op de hoogte dat coke en alcohol een heel slechte combinatie is, ivm verslavingsgevoeligheid?

aXXis

Experimenterende gebruiker
1e dosis moet een knaller zijn. 2 dikke punten. Daarna om de 20 minuten kleine puntjes bijnemen. Die 1e dosis is belangrijk, doe je te weinig, kan je je avond vergeten.

weyoun22

Bewuste gebruiker
Bij coke neem ik vaak standaard grote lijnen om er ook werkelijk nog iets van te voelen. Het is niet een drug waar je begint met een normale lijn en dan telkens een klein beetje bij pakt.

Maar ik denk niet dat ik ooit 79% pure coke heb gehad.

k00k

Bewuste gebruiker
Flameon zei:
k00k zei:

Het beste ja, maar.....
Ben je er van op de hoogte dat coke en alcohol een heel slechte combinatie is, ivm verslavingsgevoeligheid?

Ja hiervan ben ik op de hoogte. :) Thnx

Anyway; gister uit geweest met me halve gram. Lekker bier en 7-up gedronken. Om de 3 kwartier 2 puntjes gepakt, ging eigenlijk wel goed. Had zelfs nog wat over na 't einde. Dit heb ik maar verkocht aan zo'n vage gast :grin:

atbboy

Bewuste gebruiker
k00k zei:
Flameon zei:
k00k zei:

Het beste ja, maar.....

Ja hiervan ben ik op de hoogte. :) Thnx

Anyway; gister uit geweest met me halve gram. Lekker bier en 7-up gedronken. Om de 3 kwartier 2 puntjes gepakt, ging eigenlijk wel goed. Had zelfs nog wat over na 't einde. Dit heb ik maar verkocht aan zo'n vage gast :grin:

WTF?, Coke overhouden... Ben je gestoord?

Joke, goed van je dat je dit kan meeste mensen lukt het helaas niet.

Bovenaan