Dosering 6apb

TanteThee

Newbie
Hi all,

Ik wil graag mijn ervaringen delen met jullie over 6apb en met name ook de dosering hiervan. Ik merk dat het lastig is om hier eenduidige informatie over te vinden. (Succinaat/hci, gewicht, geslacht, etc) Wellicht dat mijn ervaring met dit spul mensen kan helpen.

Achtergrond
Man, 38 jaar, 105 kg, gespierd, aantal x gebruikt 6x.

Mijn eerste ervaring met 6 is ca 2,5 jaar geleden. Na veel onderzoek besloot ik toen om 180mg succinaat te gebruiken. Mijn idee was dat dit een relatief veilige dosering was als eerste x, gezien mijn wat hogere gewicht. Lang verhaal kort, ik heb die dosering als redelijk stevig ervaren. Ik ging heel lekker, maar merkt wel dat ik vrij strak stond, soms tegen het onaangename.

Daarop volgende doseringen gedaan op 2x 170 mg en nog een x 160 mg. Mijn sweatspot is nu 170mg. Afgelopen weekend heb ik een feestje gepakt met mijn vriendin waar ik weer 170 mg heb genomen. Deze viel wat lichtjes, alsof het net niet wilde doorzetten. Achteraf gezien heb ik waarschijnlijke te veel gegeten, te kort op de inname. (Heb ik ook wel eens gehad met xtc, dus ik herken deze) Mijn vriendin is 68 kg en wilde voor het eerst 6 proberen. Ik heb voor haar 120mg afgewogen. Zij ging hier ook vrij hard op. Wel lekker, maar ik zag dat ze vooral in het begin ff overvallen werdt.

Er gaan verhalen rond dat bij dit spul gewicht niet echt bepalend is voor de dosering. Daar ben ik het niet mee eens, als je kijkt naar haar dosering en mijn dosering, dan zit daar een behoorlijk verschil in.

Wat ik er verder over kan zeggen is, dat de werkingsduur naar mijn ervaring een stuk korter is dan de 10-12 uur die ik wel eens voorbij zien komen. Ter vergelijking. Op XTC ga ik ongeveer 4 uur, met een piek op 2 uur en daarna nog een beetje nagloeien. Met 6apb zit ik toch wel een uurtje of 5-6 te genieten. Wat ik wel heb, is dat ik met de 6 een lange afterglow heb. Dan zit ik nog op ca 20% na te spacen. Dus in totaal wel uurtje of 9 genieten 😎. Dus grofweg gezegd duurt 6apb bij mij 50% langer dan XTC.

Peace!

Laatst bewerkt:

Hugo909

Belezen gebruiker
Dank voor de informatie. Ik heb nog een stapel geteste 6-apb pillen liggen en wil het echt graag eens proberen, dosering blijkt lastig, zeker met pillen, dus elke info is welkom.

Denk binnenkort eens voorzichtig 120mg te proberen.

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
Die ervaring heb ik ook maar dan wel echt tot 12 uur na inname niet kunnen slapen.

Sweet spot 160mg succinaat in een capsule. Na een uurtje begint het feestje, bouwt in een uurtje tijd helemaal op, piek wel echt 2 a 3 uur en ebt daarna langzaam weg. Soms klopt hij nog eventjes aan en golven we weer wat mee. Lange fijne afterglow. Mertj vaak thuis onder de douche dat het nog wel een intensere douche is dan een normale douche dus weet dan al dat ik de plafonddienst in ga maarja, dat heb ik er wel voor over.

ILoveRCs

Wijs gebruiker
6-APB of simpelweg 6 is een prachtige stof (door de populariteit wat het gewonnen heeft, heeft het de naam "6" verdiend en is nog steeds te koop op clearnet met crypto). werkelijk iedereen die ik het laat proberen vind het heerlijk spul, zowel mannen als vrouwen. het is dan ook een serieuze parel in de research chemicals wereld geworden. ik vind het zoveel leuker dan mdma. het is niet alleen chiller en langer werkend maar ook gemoedelijker. het is gewoon oprecht superieur aan mdma.

wat betreft de dosering. zelf vind ik 180mg de sweet spot met een gewicht van 85 kilo. maar ik heb eigenlijk een tolerantie voor bijna alles.. wat opvallend is, is dat ik voor de vrouwen altijd een dosering van 120mg aanhoudt en zij daar altijd perfect op gaan, terwijl de mannen een dosering van 160mg tot 180mg lijken te prefereren en zij daar weer prefect op gaan. nu zijn de vrouwen waar ik het aan heb gegeven toevallig allemaal zon 20-30kg lichter dus dit kan zeker meespelen maar ook lijkt mogelijk het geslacht een rol te spelen.

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
Mijn sweetspot (succinaat) ligt verhoudingsgewijs hoog: 185 mg (bij 71 kilo en een "gemiddelde" tolerantie).
Heel soms neem ik nog een booster van 40 mg, maar eigenlijk is dat wanneer ik weet dat ik de verkeerde keuze heb gemaakt. Dan was XTC voor het effect een betere keuze geweest, afgezien van de (te) korte werkingsduur.
Met booster ben ik meer high, minder sociaal. Sociaal en stabiel is nou juist het fijne aspect van 6-APB.

Qua vrouw/man: ik ken ook een stel waarbij de vrouw, ondanks dat ze minder weegt, toch meer wil hebben.

Serengetispaghetti

Experimenterende gebruiker
Ik vind 6-apb het lekkerst bij een dosis tussen de 75 en 100 mg, zelf weeg ik 65 kg. Eventueel na een uur of 4 - 5 nog 30 mg bij.
Heb 1 keer 100 mg als eerste dosis genomen en toen ging mn hart redelijk tekeer en dat vond ik niet echt fijn.

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
Mijn sweetspot (succinaat) ligt verhoudingsgewijs hoog: 185 mg (bij 71 kilo en een "gemiddelde" tolerantie).
Heel soms neem ik nog een booster van 40 mg, maar eigenlijk is dat wanneer ik weet dat ik de verkeerde keuze heb gemaakt. Dan was XTC voor het effect een betere keuze geweest, afgezien van de (te) korte werkingsduur.
Met booster ben ik meer high, minder sociaal. Sociaal en stabiel is nou juist het fijne aspect van 6-APB.

Qua vrouw/man: ik ken ook een stel waarbij de vrouw, ondanks dat ze minder weegt, toch meer wil hebben.
Ik herken dat wel. Booster maakt mij ook wat meer vaag/trippy/afwezig. Voel me heerlijk dan maar voor mijn omgeving wellicht iets minder gezellig. Al vind ik het zo af en toe heerlijk hem even goed aan te tikken! 🚀

PeteSapai

Experimenterende gebruiker
Ik blijf het altijd interessant (en voor mezelf een beetje jammer) vinden als ik lees dat mensen zo hard gaan op (voor mij) zo weinig. Ik (1m80, 70kg) begon ooit met 1.25 pil van wat 130mg zou moeten zijn (dus +-160mg) en dat deed nagenoeg niets. Een volgende keer 2 pillen en dat was lekker, maar zeker niet intens.

Ik ging er maar vanuit dat de pillen flink ondergedoseerd waren en heb (ondertussen anderhalf jaar geleden) poeder besteld, maar ook daar 190mg van was mild, in eigenlijk alles: pupillen in de schaduw slechts weinig groter, ook niet veel kaakspanning, hartslag van +-95 (zonder dat ik daar eigenlijk iets van merkte), en een weldegelijk prettig, maar mild gevoel. Misschien waren de pillen niet zo ondergedoseerd? Of heb ik een milde batch? Of ik ben gewoon minder gevoelig ervoor?

Een vriend die mee was had 150mg en was (voor we konden inschatten) wel minder onder invloed dan ik, maar aangezien hij een stuk groter is dan ik is dat ook lastig vergelijken.

Niet dat het heel erg is, op 190mg heb ik zeker wel een heel fijne, relaxte dag, maar een keer een goeie🚀-ervaring lijkt me ook wel eens interessant!

Bovenaan