Doseren

Deranged

Badass junkie
Het zal wel aan mij liggen maar als ik speed snuif(de enige manier waarop ik het ooit zal gebruiken) lijkt het of dat ik er nooit echt controle over krijg. De eerste lijnen voel ik geen reet van en dan BAM slaat het in en ga je eigenlijk te hard. Ook heb ik nu twee keer gehad dat ik bij een maat van me een paar grammen zat te jassen en nergens echt heel vaag werd tot het moment dat ik thuis kwam en alles ineen keer op me werd afgevuurd. Het is heel anders als met coke dan snuif je gewoon een dikke lijn laat paar minuutjes inwerken en vervolgens snuif je om het half uur een lijn. Met speed snuif ik als ik zin heb en dat is dus best veel. Coke mag dan korter werken ik snuif op een avond toch stukken minder lijnen van coke dan van speed, vindt het maar raar spul eigenlijk. :confused:

roaren*

Bewuste gebruiker
hmm ja moet je wel beetje mee opletten hé, heb ook nog speed had, ktrok één lijntje, voelde er niets van, normaal ja na 5a10 minuten voel je het al hé, die keer was het maar na 25minuten ofzo .. vondek best vreemd :confused:

Mac...

Badass junkie
Voel de eerste paar lijnen nooit, komt pas naderhand en wordt gewoon steeds een beetje erger. Sluipt er als het ware in. Heb dus ook geen moeite met doseren.

Deranged

Badass junkie
Juist het feit dat je int begin helemaal niks voelt kan voor problemen zorgen, Ik snuif me eigen altijd helemaal te pletter met deze shit en zie wel wat het effect wordt, ik krijg er nooit echt grip op.

Deranged

Badass junkie
Of ik snuif gewoon altijd rotzooi, kan ook. Heb er geen verstand van, wilde dat liever zo houden ook. Beter stop ik binnenkort met deze zooi het is alleen zo goedkoop en makkelijk aan te komen, ik weet niet of ik zo sterk in mn schoenen sta. Elke dag zal ik het nooit nemen ik trek zoiezo de grens bij doordeweeks, maar elke week zou ik toch ook wel problematisch vinden.

Mac...

Badass junkie
Wekelijks gebruik kan idd al lijden tot achterstand in je sociale leven, je carrière en uiteraard je financiele situatie. Mja dat laatste kun je weer compenseren door minder te eten :)

Deranged

Badass junkie
Doe het nu een tijdje wekelijks maar wil daar niet mee doorgaan. op een gegeven moment ken je het gevoel ook wel een beetje maar zit je wel vast aan je weekend-habit. Ik hoef zo niet bang te zijn voor stemmen in mn hoofd en rottende nagels enzo iig?

Mac...

Badass junkie
Neej, zo snel gaat dat niet. Risico's worden op psychoses wordt echter verhoogd wanneer deze in de familie voorkomen. Maar je bent echt nog maar net bezig met pep. Ik doe het al 5 jaar met een iets hogere quantiteit dan jou, zeer waarschijnlijk. Als dat niet zo zou zijn, raad ik je direct af om ooit nog eens speed te gebruiken.

Deranged

Badass junkie
Was niet van plan het zolang vol te houden ik heb elk jaar wel zo mn periodes dat ik ff losga op de harde waren. Vorig jaar 30 tikkels ingeslagen op een gegeven moment hadden ik en mn maat er zo genoeg van dat we het restant door de plee hadden gespoeld. Elke week tikkels gaat toch ook vervelen. Toen weer paar maanden niks, en dan miss weereens tikkels of beetje coke. Het probleem met deze speed periode is dat volgens mij het eind nog lang niet in zicht is, maarja we zien wel. Ff tussendoor, is het een goed idee om een joint te roken? Komt dat het effect misschien ten goede en is het bevordelijk voor de slaap?

Mac...

Badass junkie
Joint roken word je wel wat relaxter van. Zeer waarschijnlijk kun je iig niet meer slapen vannacht. Je zult merken dat je weliswaar gaar wordt, maar niet moe. Ik vind het altijd wel lekker en het helpt me mijn spieren te ontspannen als ik een beetje te strak sta

Deranged

Badass junkie
Ik heb ondertussen al wel genoeg ervaring om te weten dat ik niet meer slaap nee. Als ik twee nachten wakker blijf kan ik de tweede meestal wel wat slapen al wordt er daar niet minder gaar van. Ook wel heftige hallicunaties vorige week, vond dat wel wat hebben opzich.

Mac...

Badass junkie
Ja de halu's komen voort uit het slaaptekort. Ikzelf kan nog wel eens lichtelijk paranoia zijn en dan is het wat minder leuk, want ik zweer het je, daar staat iemand. :openmouth:

Deranged

Badass junkie
Zag twee mensen in mijn kamer staan en ze stonden er heel de nacht. Als ik mijn ogen dicht deed en weer open nog steeds. Was de meest levensechte hallicunatie ooit voor mij. Paddo's was daar kinderspel bij.

Mac...

Badass junkie
Nja, ik vind het zien nog niet zo erg. Veel erger vind ik het als ik duidelijk hoor dat er ergens leven in huis is, dat ik niet kan zien, maar alleen kan horen. Heb ooit eens met een hamer door een pand waar ik op dat moment alleen werkzaam was heen gelopen, omdat ik zou zweren dat er iemand binnen was. Hoorde deuren piepen, open en dicht gaan. Mja, heb goed gezocht, maar kon niemand vinden. :openmouth:

Deranged

Badass junkie
Zo ver heen ben ik nog niet geweest nee. Was het ook niet van plan, vorige week was zoiezo niet voor herhaling vatbaar. De hele week gaar op mn werk was ook niks. Zat er aan te denken om als het tegenzat miss wat speed op mn werk te nemen. Maarja is natuurlijk slecht idee he, niet recreatief en doordeweeks. Dan verleg ik mijn grenzen alweer komt allemaal gezeik van. Moet echt uitkijken hiermee heb jarenlang ervaring met allerlei drugs maar speed blijft toch redelijk nieuw voor mij. Al ben ik nou ook alweer langer dan een maand bezig.

Mac...

Badass junkie
Ja als je daaraan gaat beginnen ga je al aardig de verkeerde kant op. Vind het goed van je dat je het niet hebt gedaan. Ken er genoeg die hadden het al lang meegenomen.
Die afkicks moet je echt mee leren leven en als ze echt te zwaar zijn kun je beter stoppen met de pep. Juist daardoor is pep zo verslavend.

Deranged

Badass junkie
De kater van pep tegengaan met pep ongeveer ook het slechtste wat je kan doen en ook daar stel ik de grens. Ik heb wel een paar keer gehad dat ik nog een beetje gaar was van de dag ervoor en alweer overnieuw ging beginnen maar dat kwam dan zo uit. :stoned:

Bovenaan