Doseren van XTC op een avond.

0-0warior0-0

Experimenterende gebruiker
Hallo,

Ik ben van plan samen met een vriend binnenkort bij mij thuis weer te spacen, alle "inkopen" zijn al gedaan. We hebben 4 pillen gehaald (voor ieder 2), 2 grammetjes van het groene lekkernij :stoned: en wat smirnoff ice (de goudgele goddelijkheid gaat er moeilijk in onder invloed van). We hebben niet te veel ice omdat we niet dronken willen zijn. Wij hebben beide al vaker xtc gebruikt en de laatste keer van mijn xtc gebruik is ruim 2 maanden geleden.

Nu nemen we om ongeveer 20:30 uur de pillen in, en de rest van de pillen verdelen we over de hele avond. Mijn doelstelling is wel echter om om 4:00 uur te gaan pitten. Hoe zouden jullie de pillen verdelen deze avond? :confused:

En wat overhouden is geen optie, zij zijn beide consequent in tussenpauzes en ik ken mezelf, ligt er nog een pil de volgende dag dan is de verleiding te groot. :grin:

Mrrow14

Belezen gebruiker
Ligt eraan hoe sterk de pillen zijn :)

Zeg dat ze 120-140mg,dan zou ikzelf voor 1 hele om 20.30 en daarna gewoon 2 keer bijtanken met een halfje(als ze dan toch op moeten).Zelf neem ik bij als het juist aan voelt om bij te pakken.Meestal zodra ik merk dat het iets minder wordt.

Succes en heel veel plezier :sunglasses:

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
wat ^ zegt. Zelf neem ik op een avond altijd na 2 uur ongeveer bij. Als ik even reken kom je dan zo uit: Half 9 nemen, half 10 merk je 'm wel + 2 uur = half 12 bijnemen, + 2 uur = half 2 bijnemen.

Vraag me wel heel erg af of je rond 4 uur dan alweer kunt slapen. Maar misschien ben ik ook niet degene die daar goed antwoord op kan geven, ik slaap 2/3 dagen na xtc-gebruik sowieso nauwelijks. :)

0-0warior0-0

Heel erg bedankt, ik denk dat ik dat andere halve pilletje dan maar aan iemand anders ga schenken, ik heb namelijk geen zin om de hele nacht door te gaan. Gelukkig val ik altijd de dagen erna juist als een blok in slaap, zoniet dan heb je altijd nog een :stoned:

harry123

Bewuste gebruiker
Precies wat hier wordt gezegd, ligt aan het aantal mg. Ligt zou ik gewoon 1tje helemaal nemen en dan 2 uur na inslag nog een keer een hele. Zwaardere zou ik wat minder nemen :)

onlypills

Persoonlijk hou ik er niet van om keihard te gaan. Als ik zelf een avond ga, dan start ik met een halfje, uur later weer een halfje. Als je dan twee keer een comeup hebt gehad doseer ik met kwartjes (ieder uur eentje ofzo) bij tot de 2 op zijn. Vind de comeup een heerlijk gevoel en liever in een relaxte flow met af en toe een boost dan 2 keer compleet de weg kwijt en compleet spacen. Maar ieder zo zijn ding... Zoals je kan zien doseer ik dus in vijf uur tijd 2 pillen en ben na de laatste nog wel een uur of 3 tot 4 aan het spacen (lekkere en langzame comedown op deze manier).

Bovenaan