0-0warior0-0
Experimenterende gebruiker
Hallo,
Ik ben van plan samen met een vriend binnenkort bij mij thuis weer te spacen, alle "inkopen" zijn al gedaan. We hebben 4 pillen gehaald (voor ieder 2), 2 grammetjes van het groene lekkernij
en wat smirnoff ice (de goudgele goddelijkheid gaat er moeilijk in onder invloed van). We hebben niet te veel ice omdat we niet dronken willen zijn. Wij hebben beide al vaker xtc gebruikt en de laatste keer van mijn xtc gebruik is ruim 2 maanden geleden.
Nu nemen we om ongeveer 20:30 uur de pillen in, en de rest van de pillen verdelen we over de hele avond. Mijn doelstelling is wel echter om om 4:00 uur te gaan pitten. Hoe zouden jullie de pillen verdelen deze avond?
En wat overhouden is geen optie, zij zijn beide consequent in tussenpauzes en ik ken mezelf, ligt er nog een pil de volgende dag dan is de verleiding te groot.
Ik ben van plan samen met een vriend binnenkort bij mij thuis weer te spacen, alle "inkopen" zijn al gedaan. We hebben 4 pillen gehaald (voor ieder 2), 2 grammetjes van het groene lekkernij
en wat smirnoff ice (de goudgele goddelijkheid gaat er moeilijk in onder invloed van). We hebben niet te veel ice omdat we niet dronken willen zijn. Wij hebben beide al vaker xtc gebruikt en de laatste keer van mijn xtc gebruik is ruim 2 maanden geleden. Nu nemen we om ongeveer 20:30 uur de pillen in, en de rest van de pillen verdelen we over de hele avond. Mijn doelstelling is wel echter om om 4:00 uur te gaan pitten. Hoe zouden jullie de pillen verdelen deze avond?
En wat overhouden is geen optie, zij zijn beide consequent in tussenpauzes en ik ken mezelf, ligt er nog een pil de volgende dag dan is de verleiding te groot.