Doos voor jointjes

Martinus

Wijs gebruiker
Ik ben vaak weg van huis waar ik mijn wiet stash heb. Als ik ga kamperen neem ik altijd wat joints mee die ik dan tevoren rol. Zo had ik 2 weken terug 3 joints mee en die in een plastic buis gepropt met een dop er op.

Nu is 3 joints eigenlijk niet zo veel. Een boswandeling doen alleen is toch 10 keer leuker als ik high ben. Dan heb ik de rust en nieuwschierigheid om heerlijk ieder plantje en beestje te inspecteren.

Nu heb ik zitten kijken naar sigaretten doosjes, maar op het internet staan daar vaak geen goede fotos bij en het ruikt naar made in china.

Heeft iemand een idee waar ik een mooi compact doosje zou kunnen vinden wat niet onnodig zwaar is om een stuk of 10 joints in kan bewaren. Die ik in mijn rugtas kan stoppen.

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Heeft iemand een idee waar ik een mooi compact doosje zou kunnen vinden wat niet onnodig zwaar is om een stuk of 10 joints in kan bewaren. Die ik in mijn rugtas kan stoppen.
Een sigarenkistje is het eerste dat bij me opkomt. Even kijken op marktplaats, staan er genoeg.

Martinus

Wijs gebruiker
Oh, dat is ook een idee. Misschien moet ik eens bij een kringloop winkel langs gaan ofzo. Toen ik jong was kon je in de supermarkt nog wel spullen in blikjes kopen. Maar die tijd is voorbij. Plastic plastic plastic.

Martinus

Wijs gebruiker
Ik ga naar mijn festivals met door mij zelf voorgedraaide joints in kokertjes met dopje die ik bij de plaatselijke smartshoop koop,

zoiets dus:

Ja daar heb ik er ook 1 van, maar als ik een paar weken weg ga dan zou ik 10 van die losse kokertjes mee moeten nemen in mijn rugzak.

Ik kan ook wiet los mee nemen, maar dan moet ik ook alle materialen mee nemen zoals een grinder en wat niet.

Die sigarendoosjes lijken me wel wat. Ik had al zo een oud snoep doosje in mijn hoofd, maar toen ik in de supermarkt ging zoeken zag ik dat die niet meer bestaan. Vroeger zaten fishermensfriends in zo een blikje bijv.

inner_search

Badass junkie
die stash batterij is wel sneaky! lol

ah, thuis,, even een foto gemaakt van m'n eigen blikje.

Bekijk bijlage 6828
Men roldoos (waar dus alles in steekt om te rollen...) is een oude doos van een borenset.

37595.jpgDit dus met het boren ding er uit.

Men voorgedraaide L joints (kort/lang vloei aan mekaar) neem ik mee in men rayban brillenboos.
En gewone voorgedraaide joints in een oud rood kruis doosje van men opa , is een jeugd sentiment :grin:
26655d16877269c620edd2b1b676e1e7.jpgzoiets ongeveer

Laatst bewerkt:

Martinus

Wijs gebruiker
Ik was naar de natuurvoeding winkel en daar hadden ze niks in blikjes, maar die stuurde me naar de xenos waar ze deze snoepjes verkopen in blikjes voor 1,55 euro per stuk. De snoepjes zijn heerlijk en het blikje lijkt me perfect voor een stash joints + aansteker

Bijlagen

• 1591368802405117521009045902581.jpg
    1591368802405117521009045902581.jpg
    712,1 KB · Weergaven: 8

LimburgseBoerin

Experimenterende gebruiker
Ga eens kijken in een Amerikaanse stock/legerdepot daar hebben ze allerlei mooie blikjes en kokertjes in stof, metaal, kunststof etc. Ik heb deze maar mijn jointjes rol ik met korte blaadjes , dus hier passen er ongeveer 8 in
images.jpgkoker.jpg

Laatst bewerkt:

Aniet_Speed

Badass junkie
20200606_081426.jpg

Deze heb ik echt al jaaaren, weet ook niet eens meer waar ik die vandaan heb, k denk gewoon van de zeeman of wibra ofzo... is een blikken doosje van zo ongeveer 20 cm breed, waar ik al m'n wiet benodigdheden in bewaar..

Daar zou je eens kunnen kijken, bij de Zeeman, zag laatst nog paar van dat soort blikjes liggen, kost geen drol en gaat heel lang mee😋

Dirkdirk

DF-koning
Ik heb vroeger een ijzer sigarettendoosje gehaald bij primera, zal een jaar of 14 geweest zijn. Stond bekend als "het lucky-strike doosje". Deze soort doosjes zijn gewoon bij de sigarenboer te koop en paste zeker 10 a 12 joints in. Vele mooie momenten aan beleefd. Uiteindelijk na zo'n 6 á 7 jaar opgeblazen.

Aniet_Speed

Badass junkie
Ik heb vroeger een ijzer sigarettendoosje gehaald bij primera, zal een jaar of 14 geweest zijn. Stond bekend als "het lucky-strike doosje". Deze soort doosjes zijn gewoon bij de sigarenboer te koop en paste zeker 10 a 12 joints in. Vele mooie momenten aan beleefd. Uiteindelijk na zo'n 6 á 7 jaar opgeblazen.

Sooo daar zeg je wat! Die moet ik ook nog ergens hebben, was echt een gaaf bakje 😎.. ik ga weer eens op onderzoek uit hahaa

Aniet_Speed

Badass junkie
Ik zou zo honderd euro neertellen als ik exact dezelfde kon vinden maar helaas geen geluk gehad.

Ik kan dat bakje wat ik heb(/had?🤷🏼‍♀️) ook nergens op Google terug vinden, ben nu echt benieuwd of ik het nog ergens heb liggen! Maar ik durf nu niet naar de schuur😂ga morgen wel even kijken..

Was een zwart mat bakje, soort rubber achtig laagje erop, en de afbeelding van een kaartspel... 🤔

Bovenaan