Doortrippen

donaldduck

Belezen gebruiker
Is het eigenlijk mogelijk om in een truffeltrip bij te pakken en zo je trip over een hele dag bijvoorbeeld te rekken? Zijn er mensen die dit hebben geprobeerd?
En zo ja welke dosissen moet je blijven pakken met truffels en wanneer?

Tigg

Belezen gebruiker
Ik heb eens na een paddotrip nog een kleine hoeveelheid paddothee genomen (Trip 3,5g gedroogd, Thee ongeveer 1,5g gedroogd). Onze tripsitter nam deze thee ook, hij heeft genoten van het effect. Voor mij zorgde het dat het effect niet helemaal wegging, maar het kwam niet echt meer terug (tolerantie?). Als je de trip wil rekken, is een halve dosis op het moment dat het minder begint te worden dus niet genoeg. Mogelijk heb je een hele dosis of nog meer nodig.

Maar, is 5 uur trippen niet genoeg voor je?

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Volgens mij kan dat niet, omdat je een tolerantie opbouwt. Om 24 uur te blijven trippen zou je in theorie dan om de 5 uur een nieuwe en zwaardere dosis moeten nemen. Ik verwacht dat de tolerantie na de tweede keer innemen zo hoog is dat het daarna niet meer werkt. Ik heb het echter nooit geprobeerd. Op 15 gram van de zwaarste truffels blijf ik toch wel 6 à 7 uur trippen en dan vind ik het ook wel mooi geweest.

Wacky

Badass junkie
Ik verwacht dat het net als met LSD zal zijn dat dit wel mogelijk is als je elke keer dat je weer pakt de dosis verdubbelt. Maar nooit geprobeerd dus.

donaldduck

Belezen gebruiker
5 uur is idd genoeg maar als je perfect goed gaat zou ik best het nog willen verlengen met een uurtje of 3 als het begint aftezwakken, veel in een keer eten werkt dan niet want dan is je trip direct veel intenser ik bedoel dus zegmaar 8 gram eten op je top nog 4 gram en zolang je goed blijft gaan dooreten.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
In combiantie met een mao-remmer heb je als het goed is, zo goed als geen last van tollerantie.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ja, al weet ik niet hoe sterk het effect dan is en hoe veel je moet nemen. Ik heb dit nog nooit gedaan. Weest dus voorzichtig als je het gaat uitproberen.

whyme

Belezen gebruiker
in principe zou het moeten werken als je 2e/3e/4e dosis maar hoog genoeg is, tolerantie werkt maar tot een bepaalde hoogte.. Het kan ook zijn dat je lichaam die shit moe is en je er alles weer uitkotst... ik zou het niet aanraden eigenlijk, maar als je 't wilt proberen, ik ben benieuwd naar je tripreport :stoned:

Waarschijnlijk blijf je gewoon wat langer gaar en gebeurt er verder niks.

afraidtech

Bewuste gebruiker
flinke portie moa remmers voordat je je paddo's gaat nuttigen nemen, en ongeveer een kwartier na dat je je paddo's hebt genuttigd, op deze manier heb ik bijna 7 uur flink getript op 1 portie mexicaantjes :grin:. En daarbij verder niet geblowd of iets degelijks :grin:.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
afraidtech zei:
flinke portie moa remmers voordat je je paddo's gaat nuttigen nemen, en ongeveer een kwartier na dat je je paddo's hebt genuttigd, op deze manier heb ik bijna 7 uur flink getript op 1 portie mexicaantjes :grin:. En daarbij verder niet geblowd of iets degelijks :grin:.

Jou idee van moa remmers te nemen NADAT je de paddo's hebt genomen brengt me wel op een idee voor topic starter.

1 portie nemen, 2/3 uur later moa remmer en 3/4 uur later zelfde hoeveelheid opnieuw nemen.
Kan misschien wel iets te extreem zijn.

endor

Badass junkie
Ik vind nu persoonlijk de gewone duur van een trip meer dan genoeg.
Na 4 uur begint het mij al wat te vervelen
Dan denk ik : aah wow , een verschuivende steen... weeral.
Oooh wat leuke patroontjes... die ik al een half uur zie.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
endor zei:

Heb ik zelf met lsd (aangezien je dan de laatste 4 uur hetzelfde hebt)
Maar de TS vind het blijkbaar wel leuk om te doen, zeker als je veel van omgeving veranderd lijkt het me ook leuk.

TeKNoZem

Wijs gebruiker
PepTalk zei:
endor zei:

Maar de TS vind het blijkbaar wel leuk om te doen, zeker als je veel van omgeving veranderd lijkt het me ook leuk.

Ik ga dan dingen in m'n hoofd vervormen in vormen waar ik patronen die trip nog niet in gezien heb. ;o Kan bij zowel LSD als Paddo's, maar ik vind 't makkelijker op de acid. ;>

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
TeKNoZem zei:
PepTalk zei:
endor zei:

Ik ga dan dingen in m'n hoofd vervormen in vormen waar ik patronen die trip nog niet in gezien heb. ;o Kan bij zowel LSD als Paddo's, maar ik vind 't makkelijker op de acid. ;>

Okee zou ik ook willen, vind die eindeloze steeds hetzelfde blijvende lsd nasleep echt vervelend.

Petard

Experimenterende gebruiker
Je kan het zeker verlengen aantal keren geprobeerd. Het is dan wel noodzakelijk dat je als je op je hoogtepunt bent(of denkt te zijn) de rest bijpakt en niet later. Dan klapt 't nog met volle kracht in ipv het halve werk als je al minder hard gaat bijpakken.

Bijpakken als je al minder hard gaat is niet de moeite waard. Mindere visuals dan dat je al gehad hebt en een lange nasleep zijn het gevolg.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Mijn oplossing, neem een stevige dosering. Denk aan tussen de 8 en 10 gram droog. Dat is heftig genoeg om van te kunnen genieten en 6 uur op volle toeren vind je het wel fijn als het weer af neemt. Sowieso word het pas echt leuk vanaf 6 gram droog. :P

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
:openmouth: Dat is wel heel veel.. Ik neem aan dat dat niet voor ieder paddosoortje geldt? Toen er nog paddo's verkocht werden, was een portie Hawaiiaantjes 15 gram nat. 8 a 10 gram droog zou dan ongeveer 6 porties zijn.. Ik heb zelf nooit geprobeerd over de anderhalve portie te gaan, maar zijn er dan niet veel andere effecten behalve de langere duur?

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Persoonlijk vond ik de Hawaiaanse nooit zo sterk, wat welk paddo soortje met je doet moet je zelf eerst achter komen door te beginnen met een halve of 1 portie. Als je weet hoe je er op reageert kun je de doses opschroeven. Ik heb hier op het forum nog wel een reportje staan over een doses 8,4gr droog. http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=19402

Het gaat gewoon veel dieper en word intenser, qua duur verandert er weinig maar na zo'n trip van ongv 3 porties vind je het allemaal prima. Voor ego dood moet je wel echt boven de 10gram droog zitten.

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Klinkt interessant.. Misschien moet ik zelf de hoeveelheid ook een keer gaan opschroeven naar 3 porties. De laatste paar keren merkte ik namelijk dat de ervaringen veel minder intens waren. Een diepe, intense trip zie ik wel zitten. :grin:

afraidtech

Bewuste gebruiker
DrippTone zei:
Persoonlijk vond ik de Hawaiaanse nooit zo sterk, wat welk paddo soortje met je doet moet je zelf eerst achter komen door te beginnen met een halve of 1 portie. Als je weet hoe je er op reageert kun je de doses opschroeven. Ik heb hier op het forum nog wel een reportje staan over een doses 8,4gr droog. http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=19402

Het gaat gewoon veel dieper en word intenser, qua duur verandert er weinig maar na zo'n trip van ongv 3 porties vind je het allemaal prima. Voor ego dood moet je wel echt boven de 10gram droog zitten.

op hawaaiaantjes hallucineer ik het meeste op, heb regelmatig dubbele porties gepakt die klapten er harder in dan al mijn lsd ervaringen bij elkaar.

3xplor3r

Newbie
DrippTone zei:

Normaal gesproken post ik hier niet omdat ik me niet wil bemoeien met de discussie's, maar nu moet het toch echt eventjes :P

De informatie die u daar deelt is totaal fout mijns inziens. En zo wordt er nog heel wat verkeerde informatie verspreidt op Drugsforum, vooral over paddo's.

Niet dat ik wil doen alsof ik een totale expert ben, maar iemand die flinke ervaring met paddo's heeft weet dat het niet gaat om het aantal gram of de soort paddo's die men neemt.

Nee, het is de setting, uw intentie erachter en andere voorbereidingen.

Ik kan makkelijk een ego-dood krijgen met 2 gram droge Mexicaantjes in een thee. En dan heb ik het over echte ego-dood (waar je alles bent en alles jij is en het allemaal gecreerd is door niks, geen einde of begin, totale horror en eenzaamheid, eeuwigheid die alleen nu bestaat en er is niks anders) waarna ik soms zelfs in een meer organische DMT-achtige wereld terecht kan komen (met hoogontwikkelde levende wezens) als ik door de schrikbarende egoloze stage kan breken, wat een grote uitdaging is.

Dus als u 10 gram nodig heeft voor een ego-dood, doet u het toch echt verkeerd en verspilt u veel. Ik zou zeggen, werk aan uw intentie en mentale voorbereiding. Excuses als ik zeer arrogant overkwam.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
3xplor3r zei:
Normaal gesproken post ik hier niet omdat ik me niet wil bemoeien met de discussie's, maar nu moet het toch echt eventjes :P

De informatie die u daar deelt is totaal fout mijns inziens. En zo wordt er nog heel wat verkeerde informatie verspreidt op Drugsforum, vooral over paddo's.

Niet dat ik wil doen alsof ik een totale expert ben, maar iemand die flinke ervaring met paddo's heeft weet dat het niet gaat om het aantal gram of de soort paddo's die men neemt.

Nee, het is de setting, uw intentie erachter en andere voorbereidingen.

Ik kan makkelijk een ego-dood krijgen met 2 gram droge Mexicaantjes in een thee. En dan heb ik het over echte ego-dood (waar je alles bent en alles jij is en het allemaal gecreerd is door niks, geen einde of begin, totale horror en eenzaamheid, eeuwigheid die alleen nu bestaat en er is niks anders) waarna ik soms zelfs in een meer organische DMT-achtige wereld terecht kan komen (met hoogontwikkelde levende wezens) als ik door de schrikbarende egoloze stage kan breken, wat een grote uitdaging is.

Dus als u 10 gram nodig heeft voor een ego-dood, doet u het toch echt verkeerd en verspilt u veel. Ik zou zeggen, werk aan uw intentie en mentale voorbereiding. Excuses als ik zeer arrogant overkwam.

Uiteraard kun je ego dood bereiken met minder, zelfs zonder drugs is dit mogelijk. Ik heb het over een onvrijwillige ego dood door een grote portie drugs. Ofja, je kiest er wel voor om zoveel te nemen. Maar als die ego dood dan eenmaal komt kun je er niet meer onderuit. En de meeste die ik ken hebben wel wat geweld nodig om op dat punt te komen. :wink:

Bovenaan