• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Doorslaan op LSD

Jeller

Badass junkie
Waar? Zaterdag op rhakti deï (goafestival)
Wat? 1 Druppel LSD (ik schat 400-600 ug :openmouth: )
Setting? maar 2 uur geslapen, heel koud en al wat wiet en alcohol binnen.

Na ongeveer 20-25 keer getript te hebben ben ik voor de eerste keer echt volledig van de kaart geweest en doorgeslaan. Rond 1 uur 's nachts heb ik een suikerklont gegeten met een druppel op. Een maand geleden had ik ook een druppel van hetzelfde flesje genomen en toen was dat ook heftig, maar perfect bevallen..

De eerste 2 uur nu heb ik me perfect vermaakt maar ik had wel al snel door dat er nu veeeel meer op zat. De visuals waren al na een uur veeeeel intenser en harder dan die van de vorige trip op het hoogtepunt van die trip. Na een uur of 3 nam de LSD dan ook volledig de overhand. Alles verkleurde zo hard als nooit te voren, ik kon moeilijk opmaken wat echt en niet echt was, zodanig veel patronen en fractals dat het niet meer te volgen was. Rond 4 uur (toen Kindzadza net begon) was het visueel 3 keer zo hard als mijn hardste trip ooit. Het was te vergelijken met 3 shivas, mayas of panoramixen ofzo.

Psychotische gedachten schoten door mijn hoofd.. Dingen als dat alles rond mij draaide en dat ik het bijna door had zoals in de Truman Show. Ik heb er eerst tegen zitten vechten, want ik wist dat dit niet kon en dat alleen schizofrenen dit kunnen geloven. Op een gegeven moment heb ik er dan toch aan toegegeven omdat alles er op wees. Ik dacht dan ook dat ik een signaal had ontvangen dat dit het moment was om te sterven. Ik besloot dan maar om mijn vriendin te bellen om mee te delen dat ik ga sterven en dat ik in een psychose zat. Zij wist dat ik aan het trippen was en probeerde uit te leggen dat het door de drugs kwam, maar ik zei dat het door hoger hand wiskundig was beslist en dat er niets meer aan te doen was. Ik ging er niet volledig slecht door want ik had er mij bij neergelegd, ik had het aanvaard.

De visuals waren nu nóg sterker! Het was echt even erg als die LSD-scene in fear and loathing voor dat Hunter Thompson de dinosaurussen zag en de keer dat hij adrenochroom had genomen. Stemmen in mijn hoofd zeiden dat het moment om te sterven gekomen was en ik had het idee dat een schizofreen mij ging doodschieten of neersteken (die gast is echt schizofreen, dit is dus niet fictief). De reden dat ik dit dacht was omdat een vriend van mij hem aan het pesten was met het feit dat hij een meisje had gestalkt (ook allemaal echt gebeurd). Ik volgde die 2 dus even en praatte wat mee. Het lukte mij nog min of meer om het gesprek te volgen, maar ik zat te wachten tot hij mij vermoordde. Uiteindelijk gebeurde er niets en een stem zei terug dat ik wegliep van mijn dood en dat ik laf was.

Nu kreeg ik de opdracht om zelfmoord te plegen, maar dit wou ik niet omdat een latste procentje nuchterheid mij zei dat zelfmoord plegen op LSD niet verstandig is, beter wachten tot de trip wat mindert dacht ik. Ik moest namelijk van een bamboeconstructie springen maar dit zag ik niet zitten. Dan was er even terug zware verwarring en ik dacht dat ik door hogere hand toch was gedood. Ik deed mijn ogen dicht en dacht dat ik stierf. Ik zag nu een gigantische mandelbrotfractal en ik dacht dat dit het einde was en dat ik de dood had ontcijferd en ergens gaf mij dit toch een vredig gevoel. De fractal reduceerde zich tot een wit punt en ik dacht dat het hier ging eindigen. Het punt begon echter rond te dansen en er kwamen weer kleuren uit en de fractal kwam terug.

Ik deed mijn ogen open en ik dacht dat ik wel gestorven was, maar niet volledig en dus in de hel zat. Mijn theorie voor de hel was dat je ziel nooit kon rusten en vredig dood gaan en je dus telkens de laatste minuten van je leven herbeleeefde en zo in een oneidige loop zat. Ergens vond ik dit nog niet zo erg, want moest er een hel zijn dan had ik hem toch erger voorgesteld. Ik dus iets van: 'dit valt wel goed mee'. Ik kwam terug een vriend tegen en ik dacht dat hij de duivel was, mensen hun gezichten vervormden dan ook demonisch. Dit vond ik dan ook niet zo erg, want als je vriend Satan is dan valt het wel mee. Een andere gast hield ik voor God en een andere voor de Engel. 'God' zei mij dat er nog hoop voor mij was en hieruit verstond ik dat ik in het vagevuur zat en mijzelf moest opwerken naar de hemel. Ik zat dingen uit te kramen dat ik een slecht mens was en alleen en mijzelf dacht en dat ik dat nu ging rechtzetten. Ik besloot dus een joint te rollen voor God :wink: . Hij was zelf ook vrij scheef en we gingen er één samensmijten, maar ik zei dat ik het wel allemaal ging doen, hij was ten slotte God en ik zijn onderdaan die zich moest opwerken. We gingen ons ergens zetten om die joint te rollen. Het vreemde was dat ik nog steeds volledig aan het doorslaan was, maar ik kon wel nog gesprekken voelen en ik verstond nog wat de mensen zeiden, wist nog dat ik op rhakti dei was en dat kindzadza speelde (maar toch zat ik ook in de hel :wave: ).

Ik begon dus mijn rolgerief te verzamelen en begon aan een heel moeilijke opdracht: een joint rollen. Dit ging echter heeeel moeilijk. Ik dacht dat er een bijkomende moeilijkheidsgraad was bijgekomen omdat ik in de hel zat. Zelfs een filtertip scheuren ging moeilijk. Toch heb ik de joint met uiterste concentratie dichtgekregen en het was nog een goede ook :grin: . Het was een haze joint en ik heb vooral de andere mensen laten trekken omdat ik meer aan de rest moest denken. Na de joint ben ik gaan schijten en dit was echt megagortig, want het was op zo'n festivalwc dieer al twee dagen stond :kots: . Daarna had ik de 'engel' nog eens tegegekomen en ik had gezegd dat ik naar mijn vriendin had gebeld. Hij had mijn vriendin dan teruggebeld om haar gerust te stellen, want ze was erg geschrokken van mijn telefoontje. Hij gign dan wat op mij letten. Ik was nu erg kapot en ik wou slapen ook al tripte ik nog keihard door. Ik dacht dat ik niet mocht slapen en dat mijn tent nu voor andere mensen was aangezien ik niet aan mijzelf mocht denken. Ik was een paar keer op de dansvloer in slaap aan het vallen, maar men trok mij altijd terug recht.

Het begon stilaan licht te worden en de trip minderde, maar ik was nog steeds in de staat dat ik dacht dat ik niet meer op aarde was. Ik dacht dat ik ook een lijn speed moest snuiven, ook al wou ik dit niet echt. Ik heb dan toch een lijn gesnoven en even in mijn tent gelegen. Nu begon ik stilaan te beseffen dat ik niet dood was enzo en dat het allemaal fictie was. Ik verstond er niets van, maar wist dat het de LSD was. Ik ging terug uit mijn tent en vroeg en iedereen wat ik juist gedaan had. Ik belde mijn vriendin om te zeggen dat ik terug in orde was en zo. Ik heb nog even rondgehangen daar, maar ik zat daar al van vrijdag en ik wou naar huis. Ik was een beetje down door de trip en wou bij mijn lief zijn. Ik was wel heel blij dat ik niet psychotisch was geworden en dat alles terug normaal was, ook al tripte ik nog relatief hard, maar nu was het overzichtelijk. Ik heb dan mijn tent afgebroken enzo en de eerste bus naar huis genomen en nog even geslapen bij mijn vriendin. Ik was ook wel heel blij dat ik nog min of meer de primitieve functies kon beheersen zoals naar het toilet gaan, drinken bestellen aan de bar, praten en joints rollen :wink:. Ondanks dat ik dacht dat ik dood, psychotsich, in de hel was en dat iedereen op demonen leek was ik nooit echt lang bang of echt panisch. Het had sowieso veeeel erger kunnen aflopen, maar het leek of ik alles aanvaarde. Een goede les is dan ook dat je niet echt tegen de trip mag vechten, dit maakt het allemaal erger. Toch was dit zeker wel een bad trip, want ik dacht dat ik nooit meer mijn vriendin ging zien. Ik heb er gelukkig geen trauma's ofzo aan overgehouden en ik heb het nu al ongeveer verwerkt.

Conclusie: Liquid Acid is niet te vertrouwen. Bij zegels weet je nog dat er op de zelfde batch ongeveer even veel zit, maar deze druppel was overgedoseerd en zeker 2 tot 3 keer zo sterk als de andere druppel van het zelfde flesje. Ik ga even niet meer trippen en zeker geen druppels meer nemen.

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Leuk geschreven. Lijkt me wel een über leerzame trip.
Persoonlijk lijkt me die setting ook helemaal niks. Met zoveel mensen om me heen zou ik nooit willen trippen.

Soma

Bewuste gebruiker
Ik denk niet dat het aan de druppels lag, maar dat je gewoon te weinig geslapen had de nacht ervoor. Als je moe bent komt de trip veeel harder aan.

Jeller

Badass junkie
bwa op een normale trip is het daar wel cva hoor..
En ik heb nog al getript met weinig slaap, het komt wel een beetje harder aan, maar echt geen 3 keer hoor.. De visuals spraken ook boekdelen, ik ben er 100% zeker van dat de druppel overgedoseerd was. Ik trip al langer dan 2 jaar en ik ken de stof nu wel al min of meer om te weten dat het aan de dosis lag. Maar met een goede nachtrust was het wel anders verlopen natuurlijk.

Echt alles had een aura, er waren stralen die er niet waren, mensen hun gezichten vervormden kwaadaardig en alles was bezaaid met perfecte volledige fractals.. I blame the acid, not the sleep :wink:

De keren dat ik tripte met weinig slaap of de nacht zelfs doorgestoken waren de visuals hetzelfde, maar mentaal en fysiek was het harder, vooral fysiek dan en da maakte het mentaal moeilijker. Maar neem het maar van mij aan dat het echt een harde druppel was

Soma

Bewuste gebruiker
Ik dacht altijd dat er wel altijd dezelfde dosis LSD per druppel in zit, maar ik heb nog geen ervaring met vloeibare LSD dus ik kan me er niet over uitspreken :). Je bad trip kan natuurlijk ook voor een groot deel aan set en setting liggen, LSD kan soms heel onvoorspelbaar zijn.

Had je de dagen erna geen last van die zware trip?

Hans

Wijs gebruiker
Zeer vergelijkbaar met 2 trips waarbij ik ook compleet geflipt ben. Ik vond het zelf zeer onprettig.

Goed report!

Pikachu

Wijs gebruiker
Psychotische gedachten schoten door mijn hoofd.. Dingen als dat alles rond mij draaide en dat ik het bijna door had zoals in de Truman Show. Ik heb er eerst tegen zitten vechten, want ik wist dat dit niet kon en dat alleen schizofrenen dit kunnen geloven. Op een gegeven moment heb ik er dan toch aan toegegeven omdat alles er op wees. Ik dacht dan ook dat ik een signaal had ontvangen dat dit het moment was om te sterven. Ik besloot dan maar om mijn vriendin te bellen om mee te delen dat ik ga sterven en dat ik in een psychose zat. Zij wist dat ik aan het trippen was en probeerde uit te leggen dat het door de drugs kwam, maar ik zei dat het door hoger hand wiskundig was beslist en dat er niets meer aan te doen was. Ik ging er niet volledig slecht door want ik had er mij bij neergelegd, ik had het aanvaard.

Dit heb ongeveer exact hetzelfde meegemaakt, zoooooooooo klote!

Jeller

Badass junkie
de dagen erna had ik geen last van de trip. Wel nog veel over nagedacht. Ik dacht dus ook dat die dosis altijd hetzelfde was. Blijkbaar niet dus. Op zich vond ik de drukte niet erg, ik ben het wel gewoon om in drukke omgevingen te trippen. Ik dacht alleen wel even dat iedereen in 'het complot' zat, maar dat had ook zo geweest als er maar 5 mensen waren snap je. Mijn stemming was ergens ook niet altijd heel slecht. Bij momenten was ik heel nieuwsgierig aangezien ik dacht dat ik de antwoorden van het universum ging krijgen. Echte paniek had ik nooit,zoals ik zei aanvaarde ik ook alles en probeerde ik nergens tegen te vechten aangezien ik het niet voor mogelijk hield.

azgaza

Badass junkie
Dit doet me sterk denken aan een trip die een van mijn tripgenoten op Solstice had, het betrof een meisje die qua dosis waarschijnlijk niet meer dan 160 ug op had, ongeveer evenveel als ik, maar die als enige van het gezeldschap een hele vreemde trip had, om het even samen te vatten: ze voelde 5 uur lang de loop van een geweer in haar nek, ze dacht dat de FBI haar zocht, ze dacht dat ze zichzelf op moest offeren voor ruigoord, en een tijdje later dacht ze dat ze ruigoord moest redden door iedereen LSD te geven, die fase in haar trip duurde tot ongeveer 4-5 uur, (ik weet het niet zeker want ik en V. raakte om de havenklap iedereen kwijt en door de visuals was het volledig onmogelijk iemand te vinden in het donker) maar op dat moment zat ze nog in haar trip maar wist ze dat het gewoon vreemde para gedachtes waren. Vóór Solstice had ik dit nog nooit gezien bij iemand (zelf sowieso nog nooit meegemaakt), maar dus zeker interessant om te lezen dat het vaker voor kan komen.

Atropa

Bewuste gebruiker
Liquid moet je niet teveel schudden of schokken laten oplopen omdat het wel eens zo kan zijn (gok ik) dat moleculen zich daardoor geconcentreerder bundelen op specifieke plekken. Vaak wordt ongeveer 10.000 tot 12.000 mcg LSD opgelost in grofweg 3 mililiter solvent. Tempratuurs schommelingen zijn ook niet fijn.

Wat je beschrijft qua ervaring ligt wel gelijk aan het verliezen van elke constructie en zelf agentschap van je mentale model. Ideaal zou zijn om te gaan liggen waar je op dat moment bent en te sterven, maar de eerste keer dat het je overkomt lukt dat vrijwel niemand zonder alsware bang te zijn als een klein kind en àlles eraan te doen qua tegensparteling om zoveel mogelijk controle te houden over het leven met een individuele IK.

Wacky

Badass junkie
Atropa zei:
Liquid moet je niet teveel schudden of schokken laten oplopen omdat het wel eens zo kan zijn (gok ik) dat moleculen zich daardoor geconcentreerder bundelen op specifieke plekken. Vaak wordt ongeveer 10.000 tot 12.000 mcg LSD opgelost in grofweg 3 mililiter solvent. Tempratuurs schommelingen zijn ook niet fijn.

Wat je beschrijft qua ervaring ligt wel gelijk aan het verliezen van elke constructie en zelf agentschap van je mentale model. Ideaal zou zijn om te gaan liggen waar je op dat moment bent en te sterven, maar de eerste keer dat het je overkomt lukt dat vrijwel niemand zonder alsware bang te zijn als een klein kind en àlles eraan te doen qua tegensparteling om zoveel mogelijk controle te houden over het leven met een individuele IK.

Mooi verhaal Jeller.

Denk je niet dat het eerder te maken heeft met hoe hard er in het druppelpipetje geknepen word ? :) Dit vind ik wel een erg vage verklaring hoor.

takala

Bewuste gebruiker
Spijt da'k u daar ni zo heb zien rondlopen tijdens mijn trip, moet wa gegeven hebben :grin:
En het is altijd zo dat een stof in oplossing migreert van een plek met hogere concentratie naar een lagere concentratie tot overal dezelfde concentratie heerst. Dus perongeluk een beetje te hard op de druppelaar geduwd zal wel de reden zijn.

Jeller

Badass junkie
Atropa zei:

ja ik wou dan ook gaan liggen en steven, ik heb dat ook gedaan, maar dit gign niet ongestoord in het midden van de dansvloer :). Ik heb totaal niet tegengesparteld ook en controle dat was ik al lang kwijt dan. Kwas wel een beetje bang, maar er was weinig aan te doen dacht ik dus dat nam veel angst ook weg

Atropa

Bewuste gebruiker
Wacky zei:
Mooi verhaal Jeller.

Denk je niet dat het eerder te maken heeft met hoe hard er in het druppelpipetje geknepen word ? :) Dit vind ik wel een erg vage verklaring hoor.

Zou ook nog goed kunnen ja.

Bovenaan