Donkere rand onder de ogen...

tofke

Experimenterende gebruiker
Als ik speed gebruik heb ik keer op keer het probleem dat ik onder mijn ogen een ietwat donkere rand krijg.. Oke, ik weet ook wel dat dat normaal is als je nachten aan een stuk zonder slaap doet of weinig of niks eet.
Maar ik heb dat probleem zelfs als ik voldoende geslapen, gegeten & gedronken heb..
Wss is het gewoon de aard van het beestje.. maar heeft er hier iemand misschien tips? Heb al is gedacht aan zonnebank..

matthijs

Badass junkie
Gewoon een effect van speed op jou lichaam. Sommige mensen krijgen fokking rode ogen van blowen..andere niet.

caatje

Badass junkie
mijn vriendin heeft t ook gewoon, die gebruikt niks. Het helpt haar met smeerseltjes van de drogist en voldoende vitamine.

candy

Bewuste gebruiker
beperkt zonnebank gebruik is zeker goed. neem ook wat vitamine en een goede oogcreme. een camouflage stift voor de ogen doet wonderen. :wave:

minn

Badass junkie
candy zei:
beperkt zonnebank gebruik is zeker goed. neem ook wat vitamine en een goede oogcreme. een camouflage stift voor de ogen doet wonderen. :wave:

ghehe
strx ist n jongen ,

Jeller

Badass junkie
nee hoor, die trekken zich zo'n dingen niet aan, laat staan dat we er een topic over maken

candy

Bewuste gebruiker
minn zei:
candy zei:

ghehe
strx ist n jongen ,
mag zijn. maar alle 3 de producten worden zowel door mannen als vrouwen gebruik.een oogcreme is verzorgend en een camouflage stift neem je altijd in de zelfde tint als je eigen huidskleur. we leven in het jaar 2006 waar mannen hun huid ook verzorgen. :wink:

minn

Badass junkie
candy zei:
minn zei:
candy zei:

ghehe
strx ist n jongen ,
mag zijn. maar alle 3 de producten worden zowel door mannen als vrouwen gebruik.een oogcreme is verzorgend en een camouflage stift neem je altijd in de zelfde tint als je eigen huidskleur. we leven in het jaar 2006 waar mannen hun huid ook verzorgen. :wink:

Nja, een camouflage stift wordt mij dan toch té gerard joling.

candy

Bewuste gebruiker
minn zei:
candy zei:
minn zei:
candy zei:

ghehe
strx ist n jongen ,

Nja, een camouflage stift wordt mij dan toch té gerard joling.
Grappig!!!!!!!!!!hihihi

tofke

..

Ahja, by the way, t is niet omdat ik me stoor aan randen onder mijn ogen dat ik perse een meisje ben eh!

Ben ne gast voor de duidelijkheid! :openmouth:

candy

Bewuste gebruiker
Re: ..

tofke zei:
Ahja, by the way, t is niet omdat ik me stoor aan randen onder mijn ogen dat ik perse een meisje ben eh!

Ben ne gast voor de duidelijkheid! :openmouth:
Is waar !! ik ken jongens die speed gebruiken, en zeker naar hun uiterlijk kijken, die mij zelfs tips gaven in verband daar mee! en nee ze zijn zeker niet homo.maar echte hetero's!!! we leven in 2006 en mannen mogen en moeten zich verzorgen!

nutsss

Wijs gebruiker

candy zei:
we leven in 2006 en mannen mogen en moeten zich verzorgen!

Nee toch zeker? Vallen vrouwen niet meer op die rauwe lucht van opgedroogd en vers zweet van langere tijd, baard van idem lange tijd en oren waar de struiken uithangen?

Zou een hoop verklaren voor me...

candy

Bewuste gebruiker

nutsss zei:
candy zei:
we leven in 2006 en mannen mogen en moeten zich verzorgen!

Nee toch zeker? Vallen vrouwen niet meer op die rauwe lucht van opgedroogd en vers zweet van langere tijd, baard van idem lange tijd en oren waar de struiken uithangen?

Zou een hoop verklaren voor me...
nee nee nee!!! wij willen een man die ruikt naar bv;Jean-paul Gaultier!!! maar verse zweet? hangt van de omstandigheden af!! :grin: :grin:

nutsss

Wijs gebruiker

candy zei:
nee nee nee!!! wij willen een man die ruikt naar bv;Jean-paul Gaultier!!!

O die? Ja die ruikt lekker he! Hoe is t nou met m? Lang niet geroken eh gezien.

:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: Who The F*K is Jean-paul Gaultier :confused: :confused: :confused: :confused:

candy

Bewuste gebruiker

nutsss zei:
candy zei:
nee nee nee!!! wij willen een man die ruikt naar bv;Jean-paul Gaultier!!!

O die? Ja die ruikt lekker he! Hoe is t nou met m? Lang niet geroken eh gezien.

:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: Who The F*K is Jean-paul Gaultier :confused: :confused: :confused: :confused:
parfum!! dior,channel,azzarro,geen wijfer geur,he!echte mannen weten waarom?! :grin: :grin:

nutsss

Wijs gebruiker

candy zei:
parfum!! dior,channel,azzarro,geen wijfer geur,he!echte mannen weten waarom?! :grin: :grin:

ja nou zeker ja inderdaad. Ik heb ook zo'n sjiek flesje hoor. Hoe is het met mijnheer H.E.M.A.?

candy

Bewuste gebruiker

nutsss zei:
candy zei:

ja nou zeker ja inderdaad. Ik heb ook zo'n sjiek flesje hoor. Hoe is het met mijnheer H.E.M.A.?
Nou,pak er eentje van de PABO! ken je toch he!gegarandeerd;volgens hun dan;de vrouwen blijven niet van je af!!!!!!! :grin: :grin: :grin:

tofke

hey hey

Ik d8 dat ik hier over wallen onder de ogen was begonnen... jullie maken er gelijk een parfumerie van !

Imke

Badass junkie
Ik denk dat je er niet veel kan tegen doen, meestal is dat efelijke aanleg.
Dus zoals men hier al zei, een camouflagestick is een goede oplossing, en wees gerust, de dag van vandaag is het normaal dat mannen zo'n dingen gebruiken. En als het je echt stoort, kan je nog altijd stoppen met speed..
:wave:

Pommetje H.

Bewuste gebruiker
Ik dacht altijd dat ik nooit wallen zou krijgen; altijd fris en fruitig.
Valt me de afgelopen paar dagen toch vies tegen, beetje een lijkig uiterlijk.

Maar ach, des te beter om met je levensstijl geconfronteerd te worden als je in de spiegel kijkt... :flushed:

nutsss

Wijs gebruiker
Pommetje H. zei:
Ik dacht altijd dat ik nooit wallen zou krijgen; altijd fris en fruitig.
Valt me de afgelopen paar dagen toch vies tegen, beetje een lijkig uiterlijk.

Maar ach, des te beter om met je levensstijl geconfronteerd te worden als je in de spiegel kijkt... :flushed:

Lijkig? Lijkig? JIJ? :openmouth: NO WAY
wacht maar tot je 40 bent...
of 60
of 100
of als je speed OP is :grin:

dan zie je er pas lijkig uit!

Pommetje H.

Bewuste gebruiker
Ogen vallen inmiddels bijna uit hun kassen.......

Tijd voor weekend, uitrusten, vitamines eten en wallen camoufleren... misschien zien we er dan maandag een beetje fris uit (met de nadruk op misschien).. :P

Bovenaan