Dodelijke batch 2C-B-Fly in omloop

Ook al zullen weinig mensen bekend zijn met deze stof, wilde ik het voor de zekerheid toch hier melden.

Een Deense RC verkoper is afgelopen weekend om het leven gekomen na inname van 18mg 2C-B-Fly. Mocht je deze batch ook in huis hebben, neem het dan niet in!

Link Deens forum met productfoto:
http://translate.google.com/transla...ychedelia.dk/phpBB3/viewtopic.php?f=4&t=29962

Info op BL hierover:
http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=465736&page=6

ps. Dit bericht staat ook al in Drugs Algemeen<Drugs maar ik heb het voor de zekerheid ook hierheen verplaatst. @mods, zie maar of jullie dit bericht willen laten staan

Soma

Bewuste gebruiker
Dit is echt fucked up. Ik snap niet dat die gast zoiets niet laat testen voor hij het verkoopt. Ik hoop dat er niet veel meer doden vallen.. Ik begin al schrik te krijgen voor de rc's die ik hier heb liggen en nog niet getest heb. Mss toch maar beginnen met 1 mg ofzo voor ik een volle dosis neem. (En door zo'n gevallen raken die rc's natuurlijk wat sneller op de opiumlijst :rolleyes:)

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Misschien heeft Denemarken wel geen gratis-test-beleid. Zoals alle andere Europese landen overigens...

Best is idd elke nieuwe stof eerst op jezelf te testen met een minieme dosis. Om te kijken of je niet allergisch bent.

Ik hoop wel dat deze batch getest zal worden, want van 2C-B-Fly is geweten dat het ongevaarlijk is.
Ofwel zijn er nog onzuiverheden uit het productieproces in aanwezig; ofwel betreft het gewoon een gans andere stof.
Met alle gevolgen vandien.........

eerste reports van analyse wijzen naar bromodragonfly. Ookal dat als het BDF was ik wel amputaties e.d. had verwacht dus wie weet is het wel BDF+onbekende stof. GC/MS resultaten blijkbaar over 2 weken. Hopen dat het blijft bij enkel die 2 sterfgevallen :(

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Soma zei:
Dit is echt fucked up. Ik snap niet dat die gast zoiets niet laat testen voor hij het verkoopt. Ik hoop dat er niet veel meer doden vallen.. Ik begin al schrik te krijgen voor de rc's die ik hier heb liggen en nog niet getest heb. Mss toch maar beginnen met 1 mg ofzo voor ik een volle dosis neem. (En door zo'n gevallen raken die rc's natuurlijk wat sneller op de opiumlijst :rolleyes:)

Hij liet het wel testen... Op zich zelf

Maar inderdaad ook verkocht, in the USA is ook een dode gevallen, tripreport staat op erowid.

Immo

Badass junkie
Bizar dat het al dodelijk kan aflopen bij een lage dosis die de slachtoffers hadden ingenomen.

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
What it's starting to look like right now is that the compound was bromo-dragonfly , possibly *combined* with 3c-b-fly.

The reason is that the last step in the synth is to convert 3c-b-fly -> bromo-dragonfly (thanks to Nuke at bluelight for this information). However, this conversion is never complete. So if the Chinese lab did not purify the end product, it is quite possible it was a mixture of

bromo-dragonfly
and
3c-b-fly

possibly with other compounds.

It is possible the Chinese lab misunderstood the synth (confused bromo-dragonfly with 2c-b-fly). I did not mean to suggest the Chinese lab maliciously decided to play with peoples lives. I just mean that some Chinese labs cut corners. This is a fairly wellknown fact in the contract-synth business. I know because I have had contracted custom synths before. Part of the business process is to get a sample of the compound, run LC/MS, and if it's pure, make a larger purchase. Even from the good labs, sometimes the synths are only 98.5% pure. This is why you have to check.

Anyway so whatever happened here was a complete disaster. The compound was totally mislabelled, 10x-100x more potent than what was expected, and may have also been impure (50/50 bromo-dragonfly and 3c-b-fly perhaps?). What is most likely is a Chinese lab had manufactured or purchased an impure batch of bromo-dragonfly (possibly contaminated with 3c-b-fly) left over from a few months earlier, and decided to send that instead to save some money. Maybe they thought these compounds (bromo-dragonfly and 2c-b-fly) were interchangable. I doubt they knew this would make a lethal difference.

http://www.drugs-forum.com/forum/showpo ... tcount=122

Tsja als je 18mg bromo dragonfly binnenkrijgt is t niet zo gek dat je t niet overleeft idd..

Misschien toch maar de bromo dragonfly die ik heb liggen even laten testen.

3970

Wijs gebruiker
Soma zei:
Mss toch maar beginnen met 1 mg ofzo voor ik een volle dosis neem. (En door zo'n gevallen raken die rc's natuurlijk wat sneller op de opiumlijst :rolleyes:)

Misschien dan toch eerst jezelf maar eens wat beter inlezen in de materie...BDF is werkzaam in de microgram range, er zijn gevallen van mensen die 1 mg van de vermeende 2c-b-fly hadden genomen, en wat die mee hebben gemaakt wil jij niet mee maken...

Ik heb mijn lesje iig wel geleerd, voor mij geen (ongeteste) RC's meer, ik heb mijn voeten en handen veel te lief.(laat staan mijn leven)

Bovenaan