Docu?

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Ej ik heb eens een docu gezien over waarom wietteelt (hennep) gelegaliseerd zou moeten worden in de VS met oa die gozer van Fear Factor maar kan niet meer op de titel komen, iemand een idee?

Heb hem destijds niet helemaal gekeken. Zat wel wat interessants tussen.

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Nee zo ken ik hem niet. Het was iets met How to get ...

iets in die richting dat ik me kan herinneren.

Ik heb hem hier op het forum voorbij zien komen. Het was een google.video als ik het goed heb.

Bo02

Experimenterende gebruiker
Ik ken wel dit filmpje met die gast. Ik weet niet of je deze bedoelde?

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Hey thanks man.

Dat filmpje heeft me gebracht naar de juiste docu.

Voor geïnteresseerden: The Business Behind Getting High

Verder kunnen jullie het zelf wel dacht ik zo

endor

Badass junkie
Waar zou je die kunnen downloaden (via torrent) met nederlandse subs?
Ik vind ze nergens..

Paffert

Newbie
Jezus dat filmpje van je Zazuu, ik spoelde even door en kwam bij het deel met dat 'experiment' met die apen... hoe kunnen ze dat die apen aandoen? 5 minuten lang een gasmasker op met de sterkte van 60 joints voor maandenlang, zonder extra zuurstof.

wat een kut overheid heeft de USA wel niet. ze wilden zo graag bewijzen dat marijuana slecht is, maar waarom, WAAROM?!

endor

Badass junkie
Paffert zei:
Jezus dat filmpje van je Zazuu, ik spoelde even door en kwam bij het deel met dat 'experiment' met die apen... hoe kunnen ze dat die apen aandoen? 5 minuten lang een gasmasker op met de sterkte van 60 joints voor maandenlang, zonder extra zuurstof.

wat een kut overheid heeft de USA wel niet. ze wilden zo graag bewijzen dat marijuana slecht is, maar waarom, WAAROM?!

Ik had 't niet gecheckt , maar dat gaat er wel regelrecht over als ik 't lees !

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Volgens mij ging het ze om de kweek van hennep te verbieden waardoor een papierbedrijf meer geld kon verdienen.

Ik moet hem nog eens goed bekijken. Misschien vanavond een stuk.

Bovenaan