DMX geprobeerd :)

L*S_D

Newbie
Hallo, ik heb zojuist Daro Retard Caps gehaald..
ik heb eerst 2 caps opengemaakt, alle bolletjes geplet tot poeder..
gemixt in water en pgedronken..

ik heb 10 minuten gewacht en ik voelde geen klachten in me maag of lever shit..

dus ik heb er 3 bij gepakt die geplet en weer opgedronken. ik voel nu lichte vervaging van dingen..
ik ga nu die anderen 5 doen en dan ben ik voorlopig wel even zoet..;;;

oja ik zie af en toe vage dingen vliegen... zwarte en witte vegen.. ook i sme kleurzicht veel anders... ik vind dit een hele leuke drug :)

pzout niggas

Pikachu

Wijs gebruiker
Als je allergisch bent voor DXM kan je aan die hoeveelheid sterven, hou het gewoon bij je al ingenomen 5 om te kijken of het niet te heftig is...

L*S_D

Newbie
ik heb het glas nog voor me staan met water en 5 pillen drin :P 5 pillen die geperst waren he die bolletjes uit die kaps... maar ik heb ogeveer een 5 cm dun lijntje gelegd en die gesnoven.. maar het is nu een uur geleden dat ik die 5 in genomen heb en ik voel me opzicht nog rustig.. houd dat in dat ik dan stap verder kan naar plateau 2?:) want ik vind het super relaxed (A)

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
Je gaat heus niet dood hoor van een hoge dosis, het werkt gewoon langer.
Man dxm snuiven is zielig hoor :) als je het puur zou hebben goed maar nu zijn het wasbolletjes vol bindmiddel, wou je even de macho uithangen ofso.
Neem gewoon 10 capsules doe ze open doe de bolletjes tot poeder doe ze terug in de capsules en slik ze alle 10. Ga in je bed liggen met een film op en maak het donker, dan leer je dxm kennen.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Je gaat heus niet dood hoor van een hoge dosis

Ik geloof dat 10% van de mensen een enzym niet hebben waardoor dmx heel langzaam wordt afgebroken. Het kan dus best gevaarlijk zijn.

underworld

Wijs gebruiker
gast hoe oud ben je als ik vragen mag? je loopt allemaal huishoud middeltjes te proberen waarvan de meeste nog slechter zijn dan normale dope..

shokora

Wijs gebruiker
Ten eerste lijkt het me dat je DXM bedoelt en niet DMX. Ten tweede is dit nu al het zoveelste zinloze topic dat je hier over aan maakt waar steeds weer uit blijkt dat je de juiste research niet hebt gedaan.

Je solliciteert echt voor de mongool van de eeuw award.

L*S_D

Newbie
Laat me dan lekker de mongool zijn :P ik heb een dikke eerste trip ervaring gehad..

Ik post mn trip report in de Trip Report forum...

pzout

Delirium

Badass junkie
Bedoel je BMX?

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
Petrovic zei:
Je gaat heus niet dood hoor van een hoge dosis

Ik geloof dat 10% van de mensen een enzym niet hebben waardoor dmx heel langzaam wordt afgebroken. Het kan dus best gevaarlijk zijn.
Inderdaad 12% van de bevolking ontbreekt het enzym dat de molecules van de dxm afbreekt.
Dit maakt je trip langer.

Hislordship

Wijs gebruiker
Hoop dat je de trip leuk vond maartog was het niet zo slim om het zomaar te nemen zonder er al teveel over te weten.
Volgende keer beter inlezen. :stoned:

flapp

Newbie
*Mompelt iets over een darwin-award*

Als je gaat trippen, doe het dan verantwoordelijk. Trippen is leuk en kan doldwaze lol zijn. Het kan daarentegen ook buitengewoon intensief en confronterend zijn. Als je trippen niet serieus blijft nemen gaat het gegarandeerd een keertje mis!

Bovenaan