Nou, dat beetje harmala + dmt wat ik had heb ik vandaag opgemaakt..
Ik had van de 55mg al 10 mg gerookt, om een impressie te krijgen van de bodyload, en de verhouding alkaloiden. (een treshold trip begint geloof ik bij 5mg als ik het goed herinner)
Van die 10mg had ik al gezegd dat het vies rook enzo, maar serieus,..na die 45 mg te hebben gerookt heb ik gewoon het gevoel dat ik heb gelogen, ..het is gewoon ONBESCHRIJVELIJK VIES..>GOOR...echt niet te beschrijven....ik heb geloof ik ooit geschreven dat ik niets viezers heb ervaren dan nootmuskaatolie, maar dit slaat alles. Ooit eens iets hero gebased, dat was ook al Onwijs goor, maar DIT????.,..Mijn God...
er bleef zeg maar een laag olie achterop mijn tong wat ik niet kon wegspoelen..echt te ranzig.
maar goed..(heb het lekker bij een vriend van me gerookt...tja..kmoest toch wel een sitter vond ik
Verder was het smeltpunt toch vrij hoog, en het effect vlak onder, of op de treshold, dus ik vermoed dat de mimose gewoon volledig impotent was, en dat ik voornamelijk harmala heb gerookt.. dat zou ook verklaren waarom die portie ayahuasca niet werkte(behalve kotsen dan).
Het enige wat ik verder van het effect ervaarde was dat kijken naar een monitor erg onrustig werd, ik had heel erg de behoefte mijn ogen te sluiten, en het beeld werd iets onrustig.
Ik denk dat ik Nooit meer dmt ga roken..misschien nog 1 keer dan, als baseline, maar daarna niet meer..als het effect me bevalt zoek ik wel andere manieren van toediening, maar ik zou er niet aan moeten denken om tijdens de trip die ranzigheid in je mond te moeten hebben..ik dronk gewoon de heletijd door spa citroen, daarmee was het dragelijk, maar als ik direct incapacitated ben, met die smaak..Gadver..
(maargoed..nog steeds geen dmt trip ervaren dus:/..sigh)