DMT

boterkoek17

Bewuste gebruiker
@stonie,

ik ben bang dat je na de eerste hit zo hard gaat hoesten dat er geen tweede meer achteraan komt. ik zou die blerf zelf niet proberen.

goeie (lees; zuivere) DMT ziet er meer zo uit

volgens mij is er iets niet helemaal goed gegaan met extractie. misschien kun je het nog ff opnieuw extraheren.

erwin krol

Bewuste gebruiker
Stonie, je hebt je laten naaien; hoe kon je? ( teleurgesteld schoppend tegen een steentje) Als je op erowid kijkt zie je nergens iets wat daarop lijkt.. Jammer hoor, ik zou zeker even vragen of hij er poeder van kan maken. Als hij dat niet kan is het zeker dat er rommel inzit.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ubergeile foto man ....

Ik weet genoeg dit gaat terug ik wacht mijn kans schoon af.

Thanks ...

Stonie

:hearteyes:

boterkoek17

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
Ubergeile foto man ....

Ik weet genoeg dit gaat terug ik wacht mijn kans schoon af.

Thanks ...

Stonie

:hearteyes:

stonie de fotoman :mrgreen:

bdw, succes met zoeken. maar kan je adviseren het zelf te maken, je had toch al besteld?
als je nog hulp nodig hebt, moet je t maar ff laten weten.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
mijn dmt is meer gelig maar wel zo korrelig als die van boterkoek.

Heb het nu nog maar 1 keer gerookt, wacht nu op goede weegschaal.
Is erg heftig. Ruimtes, vormen, kleuren, mensen alles in 10 minuten, zo moeilijk te omschrijven...

Is nu 3 weken geleden, binnekort als mn nieuwe weegschaal er is weer eens een dmt hit. Zie er wel echt naar uit, toch heel bijzonder wat je meemaakt.

Ennem stonie, ziet er idd erg ranzig uit. Good luck met verder zoeken! :wink:

erwin krol

Bewuste gebruiker
die site is al een keer verplaatst, ik weet niet of dat door juridisch gedoe was... Beter vraag je even of de mods ervan het niet erg vinden dat je hem post voor hij hier nog langer staat..
wel een mooie vondst!

erwin krol

Bewuste gebruiker
yup, maar niet heel veel langer dacht ik me te herinneren. Als je de harmalakristallen rookt voel je je trouwens al behoorlijk neergegooid.

boterkoek17

Bewuste gebruiker
pipoxyz zei:
Nou, dat beetje harmala + dmt wat ik had heb ik vandaag opgemaakt..

Ik had van de 55mg al 10 mg gerookt, om een impressie te krijgen van de bodyload, en de verhouding alkaloiden. (een treshold trip begint geloof ik bij 5mg als ik het goed herinner)
Van die 10mg had ik al gezegd dat het vies rook enzo, maar serieus,..na die 45 mg te hebben gerookt heb ik gewoon het gevoel dat ik heb gelogen, ..het is gewoon ONBESCHRIJVELIJK VIES..>GOOR...echt niet te beschrijven....ik heb geloof ik ooit geschreven dat ik niets viezers heb ervaren dan nootmuskaatolie, maar dit slaat alles. Ooit eens iets hero gebased, dat was ook al Onwijs goor, maar DIT????.,..Mijn God...
er bleef zeg maar een laag olie achterop mijn tong wat ik niet kon wegspoelen..echt te ranzig.

maar goed..(heb het lekker bij een vriend van me gerookt...tja..kmoest toch wel een sitter vond ik:wink:

Verder was het smeltpunt toch vrij hoog, en het effect vlak onder, of op de treshold, dus ik vermoed dat de mimose gewoon volledig impotent was, en dat ik voornamelijk harmala heb gerookt.. dat zou ook verklaren waarom die portie ayahuasca niet werkte(behalve kotsen dan).

Het enige wat ik verder van het effect ervaarde was dat kijken naar een monitor erg onrustig werd, ik had heel erg de behoefte mijn ogen te sluiten, en het beeld werd iets onrustig.

Ik denk dat ik Nooit meer dmt ga roken..misschien nog 1 keer dan, als baseline, maar daarna niet meer..als het effect me bevalt zoek ik wel andere manieren van toediening, maar ik zou er niet aan moeten denken om tijdens de trip die ranzigheid in je mond te moeten hebben..ik dronk gewoon de heletijd door spa citroen, daarmee was het dragelijk, maar als ik direct incapacitated ben, met die smaak..Gadver..

(maargoed..nog steeds geen dmt trip ervaren dus:/..sigh)

jammer voor je dat je niet het gewenste effect hebt gehad,

de gore smaak en een verdoofde smoel is inderdaad iets waar je maar niet aan lijkt te wennen, maar als het effect goed is, neem je dit voor lief!

gewoon lekker nog een keer doen, maar dan goeie shit gebruiken!

Frisko

Badass junkie
waarom doet iedereen zo moeilijk met extraheren????pure dmt is toch gewoon te vinden bij RC site's...(dewelke zoek je zelf maar maar ben er al refrente tegengekomen) is wel best prijzig dat wel maarja... :)

Ik was ook al aan het zoeken en ben bij dit topic uitgekomen.

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=799&highlight=dmt

Hier zegt iemand dat je het met alcohol kan extracten. Bij de apotheek kun je puur alcohol krijgen maar dat is best prijzig. een voordeel van alcohol wat ik wel zo weet is dat mocht er een miniscul restje achter blijven in de dmt je er in elk geval niet ziek van word. Ether daarentegen rook ik liever niet.. :wink:
Beste Raging Bull :

* hele grote modknip: dit gaan we dus niet doen, zoals aangeven is het delen van info aangaande productie/extractie van verboden, ook reclamelinks zijn niet wenselijk *

Hier op mijn blog kan je lezen hoe je heel goed gefilterd gezuiverd en hexagonaal super gestructureerd geremineraliseerd water kan maken die je lichaam heel goed gehydrateerd maakt maar die je natuurlijk ook heel goed kan gebruiken om allerlei bereidingen te maken :

* nee, ook dit gaan we niet doen, geen reclame voor persoonlijke blogs, al helemaal niet als deze zo te zien alleen maar kwakzalverij bevat *

Proost en op je gezondheid !

Laatst bewerkt door een moderator:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
@MahaRainbowStarseedAvatar

Je hebt ongetwijfeld goede bedoelingen, maar je reageert op een post van 16 jaar oud en daarnaast:

Forumregel 1, niet gewenst om:

Vragen om of geven van informatie betreffende:
  • verkoop(punten) van drugs en/of grondstoffen
  • prijzen van drugs en/of grondstoffen
  • drugsdealers en/of hoe te dealen
  • productie/extractie van illegale middelen
  • smokkelen van illegale middelen

@MahaRainbowStarseedAvatar

Je hebt ongetwijfeld goede bedoelingen, maar je reageert op een post van 16 jaar oud en daarnaast:

Forumregel 1, niet gewenst om:
Wat is dat nou voor een onzin !? alcohol is niet verboden en is geen drugsgrondstof maar een oplosmiddel ! en er is op pagina 1 van deze topic door Dream Weaver ook een DMT extractie methode beschreven zelfs met veel giftigere middelen zoals Hexaan , Nafta en Natriumhydroxide en met info over verkoop punt de Gamma voor Natriumhydroxide en waar door er zelfs giftige resten van in de DMT blijven zitten en ik zie geen ban van dat persoon ! ik heb de regels gelezen en dan ga jij de regels even ineens aanscherpen !? klinkt erg extreem ! Wernard Bruining zet op het wiet forum toch ook een gedetaileerde beschrijving hoe hij wiet olie maakt met alcohol en dat met iedereen deelt ? , het persoon vroeg om een goedkopere alcohol dan die onbetaalbare medische alcohol in de apotheek en dat gaf ik ! weet je nog van harm reductie ? geef mensen de schoonste en minst belastende methode en dan wordt het nog niet gewaardeert dus zijn we op de wereld om elkaar te helpen of om elkaar het leven zuur te maken ? wil je dat ik het verwijder ? zeg het dan maar dan doe ik dat en verwijder ik mijn lap tekst ? maar waarom meteen zo extreem reageren als iemand helpt om harm reductie te geven ? ik zie dat je de Emeritus Moderator bent en de Drugs Forum koning maar je zou Keizer kunnen worden als je je zelf wat soepeler opsteld en zou inzien dat tijd geen grenzen kent , wie weet gaat de Bewuste Gebruiker Raging Bull dit nog lezen als hij achter zijn computer gaat zitten en via zijn email ziet dat zijn post van zestien jaar geleden een reactie heeft gekregen , mooier dat dat kan het toch niet !

HuisbaasBob

Bewuste gebruiker
Hier op mijn blog kan je lezen hoe je heel goed gefilterd gezuiverd en hexagonaal super gestructureerd geremineraliseerd water
Haha wat is dit nou weer voor kwakzalverij.

Ik waardeer je passie maar je hebt je echt een hoop onzin laten aanpraten. En ik zeg dit als iemand met een scheikundige achtergrond

*Edit
Ok laat maar die persoon is gewoon mentaal onwel

*Modknip*

Hier moest ik wel om lachen. Een middeltje wat alle pathogenen omlegt, maar niet met je mond aan de fles want dan is het besmet.
van Colloïdaal zilver is wetenschappelijk aangetoond dat het al bij tien parts per miljoen ( 10 PPM ! ) inhoudssterkte zeer effectief is tegen virussen , bacteriën , schimmels , protozoa , parasieten , EXOSOMEN , brandwonden en andere wonden

NIET DE COLLOÏDAAL ZILVER FLES AAN JE MOND ZETTEN ANDERS BESMET JE JE HELE VOORRAAD

Ik waardeer je passie maar je hebt je echt een hoop onzin laten aanpraten. En ik zeg dit als iemand met een scheikundige achtergrond
Gaan we nu al op een denigrerende manier met modder gooien vanuit het ego gerichte benaderen ? , als je nou is probeert vanuit je hart te leven man dan maak je het voor jezelf en anderen het leven veel dragelijker in plaats van uit vooroordelen en arrogantie te communiceren en als je nou eerst is je research doet en probeert te lezen wat ik met mijn advocatuur voor schoon water nou voor een boodschap probeer uit te dragen ? Dan moet je toch weten dat als je een scheikundige achtergrond hebt dat water een van de beste informatie drager en oplosmiddel is voor een hele hoop giftige stoffen is ter universum en dat er tegenwoordig in water een hele hoop verkeerde verhoudingen van vervuiling terecht komt zoals PFAS , lood , kwik, cadmium , fosfor , stikstof , natrium , nitraat , fluor , resten medicijnen van hormonen , antidepressiva en andere psychofarmaca , er wordt zelfs al recreative drugs in oppervlakte water terug gevonden , de normen van wat er aan vervuiling in kraanwater mag zitten worden steeds vaker overschreden en mensen drinken steeds meer vervuild kraanwater , al het oppervlakte water wordt steeds meer gebruikt om consumptie kraanwater van te maken maar alle waterzuiveringsinstalaties van het afval water beheer en behandeling heeft steeds meer moeite om al dat gif er uit te krijgen vandaar dat we elk jaar steeds meer betalen voor onze waterzuivering , Vernederland is daardoor echt heel erg vervuild geworden en ze krijgen al het gif haast niet meer uit het kraanwater en al die resten van vervuiling in kraanwater hoopt zich op in het lichaam totdat de mens er ziek van wordt van opgehoopt gif en opgehoopt hard calcium wat voor stenen in lever , nier en galblaas leid , bekijk deze video maar is : , behandel je water met een goede filter en maak je de waterclusters zeskantig door je water te herstructureren in hexagonaal gestructureerd water en remineraliseer je water dan met goede mineralen
( zeskantig is hexagonaal ! ) en ze passen dan pas goed door de capillairen van je celwand waardoor je goed gehydrateerd wordt , want door de buisjes van je celwand ( de capillairen ! ) past alleen hexagonaal gestructureerd water omdat water dat door buizen wordt geperst een te grote watercluster krijgt dat wel tot in twaalf kantige waterclusters resulteerd heeft 80 % van de mensen in het westen die onbehandelt kraanwater drinken een tekort aan water in hun cellen waardoor ze ziek worden van uitgedroogte cellen met te veel DNA beschadigingen door gif in dat water ! dit is geen kwakzalverij maar een zeer uitgebriede kennis die steeds meer terrein weet te bereiken in de mainstream media , ik heb mij absoluut geen onzin aan laten praten maar ik heb die kennis over water opgedaan uit de boeken van de twee wereldberoemde water onderzoekers Masaru Emoto en Batmanghelidj en van een hele hoop websites :

* modknip: geen reclamelinks plaatsen *

Proost en op je gezondheid ! ik neem nog een paar flinke slokken van mijn met een unieke receptuur behandelt gefilterd en gehersructureerde en geremineraliseerde water want water is leven en het mensen lichaam is een waterbewustzijnslichaam , of ga je nu een paar miljoen ton of wat Meth door het kraanwater gooien bij een kraanwater bedrijf ?

HuisbaasBob

Bewuste gebruiker
12 kantige water clusters in persbuizen. Je moet minder pijpen want er komt echt alleen maar gelul uit je mond. Heb je ook nog echte bronnen in plaats van 2 boeken van kwakzalvers

Denk niet dat die water clusters het probleem zijn hier. Eerder een Cluster A persoonlijkheidsstoornis

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Beste Raging Bull :

* hele grote modknip: dit gaan we dus niet doen, zoals aangeven is het delen van info aangaande productie/extractie van verboden, ook reclamelinks zijn niet wenselijk *

Hier op mijn blog kan je lezen hoe je heel goed gefilterd gezuiverd en hexagonaal super gestructureerd geremineraliseerd water kan maken die je lichaam heel goed gehydrateerd maakt maar die je natuurlijk ook heel goed kan gebruiken om allerlei bereidingen te maken :

* nee, ook dit gaan we niet doen, geen reclame voor persoonlijke blogs, al helemaal niet als deze zo te zien alleen maar kwakzalverij bevat *

Proost en op je gezondheid !

Goedenavond, bij deze een officiële waarschuwing voor bovenstaande overtredingen, en het daarnaast op een nare toon en overdramatisch reageren op leden die daar wat van zeggen. Ga je hier overheen met meer onzin of meer aanvallende reacties, kun je een permanente ban verwachten.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator

*Edit
Ok laat maar die persoon is gewoon mentaal onwel

*Modknip*

Hier moest ik wel om lachen. Een middeltje wat alle pathogenen omlegt, maar niet met je mond aan de fles want dan is het besmet.
Ik ben het helemaal met je eens, maar toch even de link verwijderd gezien de persoonsgegevens van de poster in zijn blog.

Bovenaan