DMT

raging_bull

Bewuste gebruiker
Ik ben sinds 2 weken bezig met informatie verzamelen over de halicugene drug DMT. Ik heb gelzen dat er 3 soorten DMT zijn, namelijk DMT, NN DMT, 5-MeO-DMT. De enige verschillen tussen deze 3 is de duur van de trip. DMT duurd het minst lang. NN DMT duurt weer iets langer en 5-MeO-DMT duurd het langst. Ik heb iets gelezen over ~5 minuten, ~10 minuten en ~20 minuten.

Ik ben er ook achter dat DMT in bladeren van sommige planten zit. De bladeren zijn bij azarius.nl te bestellen.

Ik heb ook gelzen dat er 3 manieren zijn om DMT te gebruiken, je kan het puur roken, dat is de beste methode Je kan het snuiven, en je kan het eten in combinatie met een MAO remmer. Zonder MAO remmer zal DMT te snel afgebroken worden en merk je niets.

DMT zou je moeten kunnen extracten uit bladeren. Hier ben ik op het moment meer informatie naar aan het zoeken. Ik ben op zoek uit welke plant ik het beste DMT kan halen en wat de beste manier van extracten is. Is er mischien iemand die mij meer kan vertellen over dit?

Ik heb hier onder nog wat site's met informatie over DMT die ik gevonden heb.

http://www.erowid.org/chemicals/dmt/dmt.shtml
http://www.erowid.org/chemicals/5meo_dmt/5meo_dmt.shtml
http://en.wikipedia.org/wiki/5-MeO-AMT
http://www.interdope.com/dmt.HTM

DreamWeaver

Badass junkie
Er zijn wat topics hier te vinden over DMT extractie uit de Mimosa Hostilis. Daar staan een aantal handige teks. Het lijkt moeilijk maar het valt allemaal wel mee. Ikzelf zit momenteel te denken aan chocolade-mousse met DMT kristallen erin verwerkt, heb er nu alleen eventjes geen tijd voor. Succes met je projectje :)

raging_bull

Bewuste gebruiker
Ik was ook al aan het zoeken en ben bij dit topic uitgekomen.

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=799&highlight=dmt

Hier zegt iemand dat je het met alcohol kan extracten. Bij de apotheek kun je puur alcohol krijgen maar dat is best prijzig. een voordeel van alcohol wat ik wel zo weet is dat mocht er een miniscul restje achter blijven in de dmt je er in elk geval niet ziek van word. Ether daarentegen rook ik liever niet.. :wink:

DreamWeaver

Badass junkie
raging_bull zei:
Ik was ook al aan het zoeken en ben bij dit topic uitgekomen.

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=799&highlight=dmt

Hier zegt iemand dat je het met alcohol kan extracten. Bij de apotheek kun je puur alcohol krijgen maar dat is best prijzig. een voordeel van alcohol wat ik wel zo weet is dat mocht er een miniscul restje achter blijven in de dmt je er in elk geval niet ziek van word. Ether daarentegen rook ik liever niet.. :wink:

Uiteindelijk heb je een erg puur product, dus je rookt niets op wat er niet in thuishoord (overigens schijnt ether wel vrij leuk te zijn :P).

Simpel gezegd is dit wat je doet:
-Je hebt dus je Mimosa Hostilis (root bark) deze vermaal je tot poeder.
-Je pakt een teiltje en doet er water in. Vervolgens voeg je voor elke 15ml water die je hebt 1 gram loog toe (Natriumhydroxide - gootsteenontstopper - te koop in 'korrelvorm' bij de Gamma). Laat het rustig even mengen.
-Doe je poeder erbij en giet het geheel in een grote glazen pot (deksel erop) en laat het een uurtje staan.
-Voeg nu 1 ml Nafta toe voor elke 10 ml water die je gebruikt hebt. Deksel er weer op en de pot langzaam omdraaien zodat het goedje een beetje mengt. Nu rustig neerzetten en wachten tot er gescheiden lagen onstaan in je pot.
-Scheidt de 2 lagen (soms lijkt het alsof het er 3 zijn, maar je weet wel welke je wilt hebben). De bovenste laag bevat de Nafta en deze moet dus uit je pot. *optioneel*Deze laag kun je 'recyclen' door nog wat extra nafta toe te voegen en te wachten tot zich nieuwe lagen vormen, en de onderste laag terug toe te voegen aan het mengsel*/optioneel*
-Gooi je mengsel een nachtje in de vriezer.
-Filter de boel door het door 2 koffiefilters te gooien. Er zal wat spul in je pot achterblijven, haal het eruit en leg het samen met wat er in de koffiefilter blijft hangen te drogen. Hoe droger hoe beter.
-Eventueel kun je wat er over blijft nog puurder maken door er een beetje ammonia overheen te kiepen (gewoon door de koffiefilter). Hoe sterker hoe beter maar je hebt niet veel nodig.

Als je vragen hebt hoor ik het graag :)

raging_bull

Bewuste gebruiker
Vragen:

Het water, wat is beter om te gebruiken? Demi water of kraanwater?
Hoe kom ik aan Nafta?

'-Scheidt de 2 lagen (soms lijkt het alsof het er 3 zijn, maar je weet wel welke je wilt hebben). De bovenste laag bevat de Nafta en deze moet dus uit je pot. *optioneel*Deze laag kun je 'recyclen' door nog wat extra nafta toe te voegen en te wachten tot zich nieuwe lagen vormen, en de onderste laag terug toe te voegen aan het mengsel*/optioneel*'

De bovenste laag is dus afval? Ik ga niet recyclen. Hoe minder handelingen de minder kans op fouten. Hoe kan ik die bovenste laag het beste er uit halen?

DreamWeaver

Badass junkie
Ik gebruik altijd gewoon kraanwater, zou niet weten of demi beter is of niet.
Nafta kun je bij de lokale bouwmarkt wel aankomen denk ik. Check ook eens dit topic: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=7462& . De bovenste laag kun je opzuigen met een injectiespuit (een grote, zonder naald dus) of door gebruik van een scheitrechter.

In plaats van nafta heb ik een ander middel gebruikt namelijk Hexaan, omdat ik hier makkelijk aan kon komen via school.

Tazzie

Experimenterende gebruiker
DreamWeaver zei:
Ikzelf zit momenteel te denken aan chocolade-mousse met DMT kristallen erin verwerkt, heb er nu alleen eventjes geen tijd voor. :)

Klinkt als een grappige en leuke combo.
Als je er ooit tijd voor krijgt (please do :wink: ) , ben ik erg benieuwd hoe het je is bevallen.

Tazzie

Experimenterende gebruiker
raging_bull zei:
Ik heb hier nog wat interessante info over wat dmt doet voor de geinteresseerde:

http://www.youtube.com/watch?v=grcqs9cDuN8 helemaal kijken en begrijpen wat ie zegt voor je een oordeel uit

Dat is info die ik nog niet eerder gehoord heb , hij brengt het duidelijk en simpel.
Hij geeft gelijk ff zijn visie over de wereld , weet niet wat en of hij op dat moment iets op had , maar het spreekt me wel aan :)

raging_bull

Bewuste gebruiker
Ik ben dat recept wat te vinden is in het topic waar DreamWeaver naar toe linkt hier een paar posts boven een beetje in eigen woorden aan het zetten zodat ik het wat makkelijker lees en me een beter beeld kan vormen wat er precies gebeurt moet worden.

Nu zie ik dit staan:

'Zuurwater maken:
doe een halve liter in een pot en gooi er een klein scheutje zoutzuur bij. ff roeren met een plastic lepel en 5 minuten laten staan'

Ik neem aan dat er water bedoeld word met wat in de glazen pot moet maar waarom een plastic lepel? zoutzuur tast dat plastic aan lijkt me niet? en ik hoef geen opgeloste stukjes lepel tussen mijn mixje.. :confused:

sjaartrol

Bewuste gebruiker
raging_bull zei:
Ik ben sinds 2 weken bezig met informatie verzamelen over de halicugene drug DMT. Ik heb gelzen dat er 3 soorten DMT zijn, namelijk DMT, NN DMT, 5-MeO-DMT. De enige verschillen tussen deze 3 is de duur van de trip.

lees misschien eerst ook eens de info op die sites...

er zijn 2 soorten DMT: N,N-DMT (N,N-Dimethyltryptamine)
en 5-MeO-DMT (5-Methoxy-N,N-Dimethyltryptamine)

er is nog een verschil tussen deze 2, naast dat de ene langer werkt dan andere:
- de 5-MeO is 10 tot 12 keer sterker dan de gewone N,N-DMT
- de 5-MeO is minder visueel

raging_bull

Bewuste gebruiker
Over die 2 soorten kan inderdaad kloppen. Wat ik heb gelezen is dat alleen de duur van de trip het verschil is.

Ik heb het recept helemaal in eigen woorden in word gezet en ik zou zo kunnen beginnen als ik de ingredienten haal. Ik wacht er nog even mee, moet er wel de tijd voor nemen en krijgen :wink:

DreamWeaver

Badass junkie
raging_bull zei:
Over die 2 soorten kan inderdaad kloppen. Wat ik heb gelezen is dat alleen de duur van de trip het verschil is.

Ik heb het recept helemaal in eigen woorden in word gezet en ik zou zo kunnen beginnen als ik de ingredienten haal. Ik wacht er nog even mee, moet er wel de tijd voor nemen en krijgen :wink:

Via webshops zijn de wat grotere hoeveelheden Mimosa Hostilis te koop. Ook kan ik je een puurder apolair oplosmiddel aanraden dan coleman's fuel, namelijk het werkzame bestanddeel in deze samenstelling, *taan (dus heptaan, octaan of hexaan. De andere *taan's, zoals butaan zijn gasvorming op kamertempratuur en dus ongeschikt.)

raging_bull

Bewuste gebruiker
DreamWeaver zei:
raging_bull zei:

Via webshops zijn de wat grotere hoeveelheden Mimosa Hostilis te koop. Ook kan ik je een puurder apolair oplosmiddel aanraden dan coleman's fuel, namelijk het werkzame bestanddeel in deze samenstelling, *taan (dus heptaan, octaan of hexaan. De andere *taan's, zoals butaan zijn gasvorming op kamertempratuur en dus ongeschikt.)

Het is vrij moielijk om aan die producten te komen als je geen scheikunde meer op school krijgt. Weet je waar ik het mischien wel kan krijgen?

edit:

http://www.youtube.com/watch?v=yG42lFHK7Cc

Deze is ook vet!

boterkoek17

Bewuste gebruiker
raging_bull zei:
DreamWeaver zei:
raging_bull zei:

Het is vrij moielijk om aan die producten te komen als je geen scheikunde meer op school krijgt. Weet je waar ik het mischien wel kan krijgen?

edit:

http://www.youtube.com/watch?v=yG42lFHK7Cc

Deze is ook vet!

bij de texaco. heb je een mix van hexaan, heptaan, octaan en nog heel veel andere ellende. ze verkopen het onder de naam Euro 95 en Euro 98. in de 98 versie zit een beetje meer octaan. :P

raging_bull

Bewuste gebruiker
Oke, maar deze brandstof verdampt toch niet 100%? Er blijven toch restjes van andere stofjes achter op het eindproduct als je het laat verdampen?

En zou shell V power of hoe dat ook heet een schooner product opleveren? Ze roepen allemaal dat het wel een schonere verbranding heeft, maar geld dat dan automaisch ook voor verdamping?

DreamWeaver

Badass junkie
raging_bull zei:
Oke, maar deze brandstof verdampt toch niet 100%? Er blijven toch restjes van andere stofjes achter op het eindproduct als je het laat verdampen?

En zou shell V power of hoe dat ook heet een schooner product opleveren? Ze roepen allemaal dat het wel een schonere verbranding heeft, maar geld dat dan automaisch ook voor verdamping?

:tearsofjoy: Goed voor je motor, goed voor jou :wink:

raging_bull

Bewuste gebruiker
Ik heb nog een laatste vraag denk ik. Ik zie ook dit staan:

Purificatie van de kristallen:
• Doe de kristallen in een koffiefilter in een trechter.
• Giet er voorzichtig een dopje ammoniakoplossing overheen.
• Laat de kristallen en het koffiefilter drogen.
• Schraap zoveel mogelijk alle kristallen uit het koffiefilter in het petrischaaltje.

Kan iemand deze stap bevestigen? Als deze stap ok is heb ik als het goed is mijn complete recept klaar liggen!

boterkoek17

Bewuste gebruiker
ik gooi de ingedroogde kristallen in een schaaltje en gooi er wat ammoniakoplossing in, roer een beetje en gooi het hele schaaltje in het koffiefiltertje. doe ik 3 keer.

wordt het lekker schoon. :)

de dampen van de amoniak slaan we erg op je strot, goed ventileren en adem inhouden. de dampen gaan dwars door een mondkapje of doek!

raging_bull

Bewuste gebruiker
boterkoek17 zei:
ik gooi de ingedroogde kristallen in een schaaltje en gooi er wat ammoniakoplossing in, roer een beetje en gooi het hele schaaltje in het koffiefiltertje. doe ik 3 keer.

de dampen van de amoniak slaan we erg op je strot, goed ventileren en adem inhouden. de dampen gaan dwars door een mondkapje of doek!
Oke, en de amonia verdampt wel gewoon? Laat die geen reststoffen achter op de dmt?

Dit is mijn recept in eigen woorden, denk je dat het zo gaat lukken. http://www.ragingb.com/upload/files/1/dmt%20snel.doc

Ik ben er nog niet helemaal uit welke vloeistof ik wil gaan gebruiken waar hexaan, heptaan of octaan in zit. Die vloeistof moet namelijk ook helemaal verdampen en geen resten achterlaten...

DreamWeaver

Badass junkie
Misschien kun je bij een chemshop hexaan of heptaan halen. Deze gaan wel meestal per 5 liter (maar dan heb je voorlopig tenminste zat :P )

boterkoek17

Bewuste gebruiker
raging_bull zei:
boterkoek17 zei:

Oke, en de amonia verdampt wel gewoon? Laat die geen reststoffen achter op de dmt?

Dit is mijn recept in eigen woorden, denk je dat het zo gaat lukken. http://www.ragingb.com/upload/files/1/dmt%20snel.doc

Ik ben er nog niet helemaal uit welke vloeistof ik wil gaan gebruiken waar hexaan, heptaan of octaan in zit. Die vloeistof moet namelijk ook helemaal verdampen en geen resten achterlaten...

waarom niet gewoon nafta gebruiken?
je hebt er iets meer van nodig maar werkt uitstekend.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
raging_bull zei:
boterkoek17 zei:

Is het nog gelukt? Ik heb je recept gelezen en denk dat ik het ook eens ga proberen.

Ik heb ook nog een paar vragen:
"Voeg 1ml X per gram Mimosa Hostilis toe en schud voorzichtig 10 minuten. Laat dit staan tot er 2 lagen ontstaan. De onderste laag is afval. Herhaal dit proces nog 3 keer. Vang de laatste keer de bovenste laag op in meerdere kleine wekpotjes. De bovenste laag is geel van kleur. Laat deze 24 uur in de vriezer staan."

Je voegt dus drie keer 1ml 'X' toe?

"Filter de vloeistof door een koffiefilter en doe de overige vloeistof in petrischaaltjes .Dek alle petrischaaltjes af met een stukje a4 papier en laat de vloeistof langzaam verdampen. Let op de N,N-DMT smelt bij 49 graden."

De vloeistof verdampt dus uit zichzelf? In heel het proces word er geen vloeistof verwarmd?

erwin krol

Bewuste gebruiker
dmt oraal met een natuurlijke maoi ( caapi of harmala) is ayahuasca, ja. Voor mij is dat de meest mooie ervaring die je kunt hebben met de tryptamines.

5-meo snuiven is erg intens, en duurt 40 minuten in een toestand waarin de tijd stilstaat.
voor mij is het beter te doen dan de NN roken, ik vind die rook te zwaar. Het is geen ervaring die makkelijk is trouwens!

Overigens is dmt een lichaamseigen stof, het is een theorie dat het lichaam dmt aanmaakt als je doorgaat om de overgang te vergemakkelijken. Vandaar de bijnadood-ervaringen......
Spuiten kan ook, maar dat is niet heel makkelijk en je hebt er zeer zuivere stof voor nodig.

Nafta is inderdaad te gebruiken voor extractie.

back to the weather, Erwin k

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Adrenochroom zei:
raging_bull zei:
boterkoek17 zei:

Is het nog gelukt? Ik heb je recept gelezen en denk dat ik het ook eens ga proberen.

"Voeg 1ml X per gram Mimosa Hostilis toe en schud voorzichtig 10 minuten. Laat dit staan tot er 2 lagen ontstaan. De onderste laag is afval. Herhaal dit proces nog 3 keer. Vang de laatste keer de bovenste laag op in meerdere kleine wekpotjes. De bovenste laag is geel van kleur. Laat deze 24 uur in de vriezer staan."

Je voegt dus drie keer 1ml 'X' toe?

"Filter de vloeistof door een koffiefilter en doe de overige vloeistof in petrischaaltjes .Dek alle petrischaaltjes af met een stukje a4 papier en laat de vloeistof langzaam verdampen. Let op de N,N-DMT smelt bij 49 graden."

De vloeistof verdampt dus uit zichzelf? In heel het proces word er geen vloeistof verwarmd?

Weet iemand dit nog te beantwoorden?

raging_bull

Bewuste gebruiker
Adrenochroom zei:
raging_bull zei:
boterkoek17 zei:

Is het nog gelukt? Ik heb je recept gelezen en denk dat ik het ook eens ga proberen. Ik heb het nog niet kunnen proberen, ik verwacht niet dat het binnen nu en een half jaar kan, maar zodra ik de kans krijg en de spullen kan bemachtigen ga ik het proberen.

Je voegt dus drie keer 1ml 'X' toe? Ja. Je filterd 3 keer de troep er uit, dat zorgt voor een nog beter resultaat.

Daar heb ik nooit iets over gelezen, maar houd er rekening mee dat je dmt pleite is bij 49 graden.. En daar zit je echt zo hoor.. Hooguit zou je er een lamp boven kunnen hangen en zwart papier met gaten er in, Maar houd echt de temperatuur in de gaten, een 40Watt lampje kan je dmt al in rook doen opgaan als er niet voldoende ventilatie is.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Beste De Emme Theers !!

Die trip reports leiden echt tot bizarre ontmoetingen.
Ze worden gelezen en mensen denken er dan over, ze voelen de passie.

Met passie maakt men DMT, er zijn geen commerciele DMT boeren.

Wat er is is handgemaakt met liefde, iedereen doet het een beetje anders.
Zelf weet ik er echt geen reet van, een beetje het oude liedje.
Maar ja, waarom moet je DMT extraheren uit boomschors als andere willen ruilen , het is niet lastig kiezen uit mijn steeds groeiende privedoosje. Dat natuurlijk allemaal binnen het gedoogbeleid ligt en voor eiugen gebruik is. Koelkastje is vol met bier ja .....

De foto van deze nieuwe aanwinst 500 mg DMT volgt heel snel.

Maandag heb ik een sessie met een diehard DMT 'er in zijn huis. We gtaan 3 trkejs proberen, de laatse keer viel ik om na 1. Ik neem de GGirl Vaporizer mee het wordt een van de momenten van mijn leven die noemanswaardig zijn en blijven.

Die andere was mijn geboorte !!

Salut del DMT

boterkoek17

Bewuste gebruiker
[/URL]

DMT pijpje :wink:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Beste Dreamers ....

Het is uit nood ingepakt in een klein stukje strijkzak.
Op een ander forum cvinden ze dat deze prut niet waardig is ... iemand een mening ?

De nieuwe dosis DMT is binnen, verse NederDMT.
Deze keer iets meer dan een korrel gelukkig. 500 mg in een oile-achtige vorm.

De NederDMT uit boomschors, de exacte wijze en volgorde van de extractie zijn me onbekend. Ik wil wel een poging gaan doen voor mijn eigen DMT potje.

Nu kan ik meerdere hits nemen in 1 minuut, als ik niet na de eerste weer moet gaan liggen.

De groetjes van Stonie

Bovenaan