DMT Tripsitten

Atwa

Belezen gebruiker
Voor de ervaren trippers onder ons:

Ik ga vanmiddag tripsitten bij 2 mensen die DMT gaan roken. Een hiervan heeft dit 1x eerder gedaan, voor de ander is het de eerste keer. We zorgen dat de ruimte comfortabel is, rustige muziek, fijn verlicht.

Wat ik graag wil weten:
Zijn er zaken waar ik rekening mee moet houden tijdens het tripsitten? Bepaalde zaken waar ik extra op moet letten of die kunnen aangeven dat iets niet goed gaat?

Bedankt!

inner_search

Badass junkie
Voor de ervaren trippers onder ons:

Ik ga vanmiddag tripsitten bij 2 mensen die DMT gaan roken. Een hiervan heeft dit 1x eerder gedaan, voor de ander is het de eerste keer. We zorgen dat de ruimte comfortabel is, rustige muziek, fijn verlicht.

Wat ik graag wil weten:
Zijn er zaken waar ik rekening mee moet houden tijdens het tripsitten? Bepaalde zaken waar ik extra op moet letten of die kunnen aangeven dat iets niet goed gaat?

Bedankt!
Beetje laat mss , leg alles uit de weg , zeker 4vierkante meter ruimte waar ze nix kunnen om slaan of stoten , zet gsm af iedereen !!
En goede muziek en zorg dat ze neer zitten.

Atwa

Belezen gebruiker
Beetje laat mss , leg alles uit de weg , zeker 4vierkante meter ruimte waar ze nix kunnen om slaan of stoten , zet gsm af iedereen !!
En goede muziek en zorg dat ze neer zitten.
Altijd leuk om een mede magic speler tegen te komen :)

Het was inderdaad te laat, maar nog steeds gewaardeerd. De middag is perfect verlopen. We hadden een muziekje aan staan, lampen op rood, maanlamp aan en de gordijnen dicht. Na mijn vriendin was ik zelf ook erg nieuwsgierig geworden (was al een tijdje geinteresseerd, maar te bang), waarna ik zelf ook genomen heb toen zij weer op aarde was. Was een bijzondere ervaring. Over een periode wil ik dit zeker verder gaan ontdekken.

inner_search

Badass junkie
Altijd leuk om een mede magic speler tegen te komen :)
Nice , je bent de eerste die er een opmerking over maakt 🤣 uuuuuuren aan versleten.
Ook nog mtg arena gespeeld , maar daar zijn ze nu een beetje de heartstone kinderweg aan het opgaan.
Dus dat speel ik niet meer.
Enkel legacy en ik paper bij men lokale outpost.

Leuk dat je dan toch even geprobeerd hebt !
Dan is de druk of spanning voor de volgende keer wat minder :wink:.
Hoeveel mg en welke variant hebben jullie gerookt ? N'n of 5meO ?
Zo te horen ben je wel onder de indruk , maar hebben jullie maar er klein hitje gehad , anders had je reactie er wel heel anders uit gezien denk ik :grin:

Atwa

Belezen gebruiker
Nice , je bent de eerste die er een opmerking over maakt 🤣 uuuuuuren aan versleten.
Ook nog mtg arena gespeeld , maar daar zijn ze nu een beetje de heartstone kinderweg aan het opgaan.
Dus dat speel ik niet meer.
Enkel legacy en ik paper bij men lokale outpost.
Ik heb jaren lang gespeeld, een gigantische verzameling gehad, maar deze helaas moeten verkopen. Zou nu ongeveer anderhalve ton waard geweest zijn... Maar goed, niet te lang op blijven hangen. Ook nog een tijdje Modo en Arena gedaan, maar dat kon me echt niet meer boeien, nu spelen we alleen nog casual met een cube.

Leuk dat je dan toch even geprobeerd hebt !
Dan is de druk of spanning voor de volgende keer wat minder :wink:.
Hoeveel mg en welke variant hebben jullie gerookt ? N'n of 5meO ?
Zo te horen ben je wel onder de indruk , maar hebben jullie maar er klein hitje gehad , anders had je reactie er wel heel anders uit gezien denk ik :grin:
Uiteindelijk heb ik 2x gebruikt met anderhalf uur ertussen. Volgens mij was het niet de 5meO variant, we hebben het met een vaporizer gebruikt. De eerste keer was het vooral veel visuals en een raar stuk gevoel van herkenning waar iets van een veroordeling in zat. Heel raar. De tweede keer was ik wel echt in een andere dimentie, hier ervaarde ik vooral in het begin enorm veel angst, maar ik herkende het vooral als mijn eigen angst die in mezelf zit. Mijn ego die krampachtig probeerde vast te houden aan de realiteit. Toen ik deze durfde wat losser te laten, voelde het een stuk prettiger. Ik voelde alsof ik uitgenodigd werd, maar ik wilde eerst vanaf een afstandje toekijken.

Ik zie hier vooral veel in terug over hoe ik in het leven sta, wat me wel inzicht in mezelf gaf. Ik weet niet of je ooit de Amber boeken gelezen hebt, maar hier kon ik veel gelijkenis uit trekken. Ik ben dan ook overtuigd dat die schrijver veel psychedelica gebruikt heeft om ter inspiratie te komen. Als ik me bedenk dat die boeken in de jaren 70 geschreven zijn, lijkt die aanname alleen maar sterker :)

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
5meo is toch iets heel anders dan nn-dmt? Het zijn toch geen varianten van 1 ding? Anders konden we psilocine de 4-ho variant van DMT noemen.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Wat kun je eigenlijk doen als tripsitter bij DMT? Die trip is toch zo intens dat je weinig meekrijgt van wat men tegen je zegt etc?

Bij truffels, LSD kun je iemand natuurlijk geruststellen en uit een bad trip praten.

Atwa

Belezen gebruiker
Je kunt de pijp aannemen en zorgen dat de tripper veilig is denk ik.
Uiteindelijk bleek inderdaad dat ik niets kon doen behalve vooraf behalve voor een fijne sfeer zorgen. En achteraf rustig luisteren naar wat de ander kwijt wilde.

Makkelijkste drug om bij te tripsitten tot nu toe :)

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Uiteindelijk bleek inderdaad dat ik niets kon doen behalve vooraf behalve voor een fijne sfeer zorgen. En achteraf rustig luisteren naar wat de ander kwijt wilde.

Makkelijkste drug om bij te tripsitten tot nu toe :)
Mooi dat het zonder problemen ging. :)

Het kán ook anders. Youtuber CG Kid heeft ergens een video waarin hij het heeft over iemand op DMT tripsitten. Die kerel ging ineens helemaal los en sloeg om zich heen. Ook in het boek DMT: The Spirit Molecule staan wel wat verhalen van mensen die er niet zo'n rustige trip op hadden.

Je neemt gewoon altijd een risico met psychedelica...

Atwa

Belezen gebruiker
Mooi dat het zonder problemen ging. :)

Het kán ook anders. Youtuber CG Kid heeft ergens een video waarin hij het heeft over iemand op DMT tripsitten. Die kerel ging ineens helemaal los en sloeg om zich heen. Ook in het boek DMT: The Spirit Molecule staan wel wat verhalen van mensen die er niet zo'n rustige trip op hadden.

Je neemt gewoon altijd een risico met psychedelica...
Ik geloof zeker dat dat mogelijk is. Mijn vriendin schoot een paar keer hard in de lach en maakte daarbij wilde bewegingen. Maar de omgeving was zo ingericht dat dit geen kwaad kon, dus dit was geen probleem. Het blijft altijd opletten, zeker waar.

Neo-Shulginist

Badass junkie
We hadden een muziekje aan staan
Ik vind zonder muziek juist wel fijn. Als ik aan de DMT ben dan krijg ik van muziek soms een beklemmend gevoel of het gevoel dat het mijn gedachten verstoord. Dus dit hoeft niet voor iedereen een goede setting te zijn. Sowieso hangt het ook heel erg af van wat voor soort muziek.

Bovenaan