• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

DMT-Sneller dan ik kon denken

Drientje

DF-koning
Wat? DMT
Hoeveel? 25mg
Waar? bij Tripper thuis

Ben nu net een half uur thuis. Had met Tripper van DF afgesproken om bij hem mijn allereerste DMT pijp te roken.

Om 8 uur afgesproken en ik was netjes op tijd. Hij heeft ook katten en meestal zijn die een dankbaar gespreksonderwerp waardoor ik me algauw op mijn gemak voelde. Zijn vriendin voegde zich even later ook bij ons in de keuken en we rookten en praatten.

Na ongeveer een uur stelde Tripper voor boven te gaan zitten. Ik vroeg me af wat er boven dan wel voor spannends kon zijn... Hun huis heeft een niet alledaagse indeling en ik was dan ook verbaasd om boven een hele grote woonkamer aan te treffen. De muziek stond zachtjes aan en ik zonk neer op een enorme hoekbank.

Na ongeveer een uur zocht Tripper zijn DMT pijp op en begon met afwegen. Zijn vriendin wou iets minder dan 25 mg in haar pijp en dat leek me een prima dosis om mee te beginnen. De pijpen waren gevuld en na enkele instructies kon ik de vlam erin steken.

Ik had een lekker zacht plekje in de hoek van de monster bank en ik stak de pijp aan. De geur en de smaak van de stof vond ik nogal goor en bijna meteen nadat ik geïnhaleerd had voelde ik mijn lichaam, van kruin tot grote teen, tintelen. Het gaf een vreemde maar niet onprettige sensatie die ik nieuwsgierig ervoer. Bijna onmiddellijk daarna zag ik heel snel achter elkaar visuals. Als ik mijn ogen dicht deed waren ze heviger en ik deed ze dat ook snel dicht.

Deze visuals zijn erg moeilijk te beschrijven maar ik ga het toch proberen. Ze waren overwegend zwart wit en waren soort pixelig maar dan als ruitjes, De ruitjes waren in het midden van mijn gezichtsveld perfect in een cirkel gevormd en ik zag in deze cirkels gezichtjes, die zich in een razend tempo verwisselden. Het was alsof ik keek naar een op hol geslagen dia projector. Ook had ik een constante zoem in mij oren die vervelend overkwam. Ik bedacht dat je niet echt zou kunnen auto rijden met deze drug in je lijf en stond een klein beetje versteld van deze gedachte.

Toen het gezoem ophield zag ik in het midden van de visuals een wit licht(het begin van DE tunnel?)die naar onderen prachtig blauw paarsig werd. Toen veranderde het licht in een prisma vol kleuren en hier werd de trip duidelijk minder van intensiteit.

Het gezoem hield op en ik deed mijn ogen open. Ik zag nog heel vaag de visuals, en ik zag de kamer alsof ik dubbel keek, maar toch ook weer niet.

Dit was bij lange na geen breaktrough. Dit was ook niet mijn bedoeling, ik wilde weten wat DMT was. Ik was nieuwsgierig na een vreemde ervaring op Solstice en ik dacht dat het een DMT elf geweest zou kunnen zijn. Ik weet dus nog steeds niet of dit zo was maar ik heb wel een hele vette ervaring gehad.

Tripper en vriendin hadden ook gerookt tegelijk met mij en na een tijdje kwamen zij ook weer terug op de wereld. We deelden ervaringen uit en bleven nog best lang napraten over alles wat ik gezien had.

Al met al heb ik deze drug als heel positief ervaren en ook de set en setting waren juist gekozen. Ik voelde me erg op mijn gemak wat erg belangrijk is bij dit soort persoonlijke ervaringen. Binnenkort ga ik denk ik mijn licht hier nog een keer over laten schijnen wat ik ben nog lang niet uit ge-psychonaut!!!

Thanks for reading en hoewel het geen super heftig report is hoop ik toch dat je het met plezier gelezen hebt!

X Drientje

Valentijntje

Bewuste gebruiker
Drientje,

Je beschrijft erg goed hoe je het ervaart om DMT te nemen! Ik vindt het zelf ook lastig om goed uit te leggen wat er allemaal precies met je gebeurd als je de DMT rookt maar ik denk dat je met dit report er een goed beeld van hebt gegeven. Het is dan wel niet hard trippen maar dat hoeft ook helemaal niet.

De visuals die je beschrijft kan ik me erg goed inleven en ik wens je succes met je volgende trips! Ik hoop dan stiekem op nog zo'n mooi report :wink:

Peace, :wave:

X

Drientje

DF-koning
Oh dank jullie wel! Ik hoefde niet zo heel erg heftig. als ik nu rustig aan doe heb ik nog heel lang plezier met het werken naar een breaktrough dacht ik zo!

Ik heb meteen een report gesschreven, dan is de ervaring nog vers en vergeet je niet zoveel!

Thanks voor jullie reacties!

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Wat cool! Leuke eerste keer! Veel plezier met de weg te plaveien naar een breakthrough! Ik ben nu wel donders nieuwschierig! :grin:

Drientje

DF-koning
Je moet het gewoon een keer proberen als het je aangeboden wordt. Zorg wel dat je DMT goed gewogen is. Te veel is niet fijn lijkt me. Ik wilde het langzaam opbouwen en weten hoeveel ik binnen krijg.

Tis zo'n bizarr gevoel en het gaat zo snel, dat is bijna niet te beschrijven!

Tripper

Wijs gebruiker
Leuk report! :wink:

Mijn bedoeling was vooral om je op je gemak te laten voelen de eerste keer. Ik vind dat ik de verantwoordelijkheid heb om je in goeie banen te sturen. Stuur maar een sms of bel maar wanneer je klaar bent voor de volgende. Ik vond het erg gezellig. Koop maar al vast een leuk pijpje voor jezelf.

Ik zie je snel!! :wave:

Mysticwarrior

Experimenterende gebruiker
Nice Report :) Echt, die DMT reports zijn toch elke keer wel weer verbazinwekkend om te lezen.

Groetjes,
Mystic.

Plimu

Bewuste gebruiker
hee,

een super report! leest erg makkelijk, en je hoeft ook niet ff naar boven omdat je wat verduidelijking wil, echt super!!!

leuke ervaring zeg, gaat u nog door voor een BreakThrough???

ik hoop ooit zoiets mee-te-mogen maken..

daag :)

Drientje

DF-koning
@tripper, ik ga zeker binnenkort nog een keer bellen en ik heb al een mooi pijpje gezien, wil alleen nog even wachten tot ik geld heb...

En ik wil echt nog wel een keer een breaktrough, al verstaan sommige mensen schijnbaar verschillende dingen daar onder.

Thanks voor de reacties!

Atropa

Bewuste gebruiker
Uiteindelijk maakt het niet uit welke ervaring op opbouw je hebt gehad. Je kunt nooit klaar zijn voor DMT. After all, wie kan zich voorbereiden op een pistool tegen je hoofd zetten en de trekker overhalen? :wink:

Een dosering van 100 mg of iets meer, die je lang inhoud, kun je vergelijken met de opzuiging van NEO in de matrix: http://www.youtube.com/watch?v=0_8Zq_iW ... re=related

Vanaf ongeveer 4 minuten. Het moment dat hij wordt vernietigd en de vloeibare spiegel bij z'n hoofd komt en dan met ongenaakbare snelheid reist naar een totaal andere dimensie. Dat is waar je doorheen gaat. Het exacte moment gebeurd op 5 minuten en 4 seconden.

Drientje

DF-koning
@atropa, ik wist ook meteen 100% zeker, toen ik van DMT hoorde, dat die film gemaakt is door DMT rokers...

En klaar zijn voor zo'n ervaring, nee, ik was ook niet van plan om het zo te stellen, meer dat ik een beetje weet waar het over gaat, qua snelheid van opkomen en visuals...

X

Bovenaan