DMT proberen

Fluxalex

Experimenterende gebruiker
Hej,

Na heel veel verschillende drugs te hebben gebruikt en veel te hebben gelezen zou ik ontzettend graag eens DMT willen proberen. Ik heb er veel over gelezen en heb eens ayahuasca proberen te maken dmv een kit van een bekende smartshop, maar dat liep helaas op niks uit..
Omdat ik weet dat geen leveranciers genoemd mogen worden (wil geen ban :)) en het in dit deel van nederland onmogelijk is om eraan te komen zou ik het leuk vinden om met iemand in contact te komen die me een beetje wegwijs kan maken cq samen met me wil trippen op DMT.

dankje :)

Wacky

Badass junkie
donaldduck zei:
Er staat ergens op dit forum een handleiding hoe je makkelijk zelf DMT maakt.

Nee, die is weg, want dat mag niet op dit forum. Maar google werkt ook denk ik.
Toen ik deze thread hier voor het eerst zag zat ik te twijfelen of ik hem weg zou halen, ik heb hem laten staan, enerzijds omdat het niet puur een vraag is om een drug te kunnen kopen, maar meer om een sociaal contact dat TS wil helpen met informatie en tripsitten, en anderzijds, een slecht en inconcequent motief; omdat ik gewoon meer begripvol ben voor mensen die DMT willen verkennen dan mensen die hier om pilluhhhh komen schooien.

Nou schiet dat natuurlijk allemaal niet zo heel hard op als TS er niet bij verteld waar "dit deel van nederland" eigenlijk is.

Scooby-Doo

Bewuste gebruiker
verkopen ze in sommige smartshops geen boeken waar het in zou kunnen staan?
Ik weet zeker dat het wel ergens op internet te vinden is, ook al moet je er misschien goed voor zoeken. :wink:

donaldduck

Belezen gebruiker
Ik denk als je in de smartshop komt dat die mensen het zeker wel willen vertellen, mijn vaste smartshop is daar altijd heel makkelijk in.

Fluxalex

Experimenterende gebruiker
hee, harstikke bedankt voor de reactie's alvast.
Ik ga nu een weekje op vakantie en zal daarna ff contact zoeken met degene die me al benaderd hebben.

thx :)

Bovenaan