DMT. houdende planten.

Shivshamboo

Experimenterende gebruiker
Arundo donax

Entire Plant contains 5-MeO-DMT (Shulgin, TIHKAL)

Flowers contain DMT, 5-MeO-DMT, and 5-MeO-NMT (Shulgin, TIHKAL)

Roots contain DMT, 5-MeO-DMT, 5-MeO-NMT, Bufotenine, bufotenidine, dehydrobufotenidine (Shulgin, TIHKAL)

Desmanthus Illinoensis

Root contains DMT - 0.200% (Ott)

Root Bark contains DMT - 0.340% (Ott)

Phalaris arundinacea

Leaves of contain DMT, 5-MeO-DMT, and related compounds (Smith 1977)

Phalaris aquatica

syn.

Phalaris tuberosa

Leaves and seedlings contain DMT, 5-MeO-DMT, and related compounds (Smith 1977)

DMT - 0.100% (erowid)

5-MeO-DMT - 0.022% (erowid)

5-OH-DMT - 0.005% (erowid)

Phragmites australis

DMT in roots (Ott)

Delosperma acuminatum

DMT, 5-MEO-DMT (Trout's Notes)

Delosperma cooperi

Delosperma ecklonis

DMT (Trout's Notes)

Delosperma esterhuyseniae

DMT (Trout's Notes)

Delosperma hallii 5-MEO-DMT (Trout's Notes)

Delosperma harazianum DMT, 5-MEO-DMT (Trout's Notes)

Delosperma harazianum
Shibam
DMT (Trout's Notes)

Delosperma hirtum DMT (Trout's Notes)

Delosperma lydenbergense

Delosperma nubigenum 5-MEO-DMT (Trout's Notes)

Delosperma pageanum DMT, 5-MEO-DMT (Trout's Notes)

Delosperma pergamentaceum Traces of DMT (Trout's Notes)

Delosperma tradescantioides

DMT (Trout's Notes)

Petalostylis cassioides

0.4-0.5% tryptamine, DMT, etc. in leaves and stems (Johns et al 1966)

Acacia acuminata Up to 1.5% alkaloids, mainly consisting of tryptamine in leaf (Lycaeum)

Acacia alpina Active principles in leaf (M.Bock)

Acacia angustifolia Psychoactive Tryptamines (Rätsch 2004)

Acacia angustissima

β-methyl-phenethylamine (Glasby 1991)

NMT and DMT in leaf, 1.1-10.2 ppm (McSweeney et al. 2005)

Acacia auriculiformis

5-MeO-DMT in stem bark (Lycaeum)

Acacia baileyana

0.02% tryptamine and β-carbolines, in the leaf, Tetrahydroharman (Ott)

Acacia berlandieri

Amphetamine, Methamphetamine, N,N-Dimethylamphetamine, 4-Methoxyamphetamine, 4-Hydroxyamphetamine (Shulgin 2001)

DMT and others (Phytochem. 199:sunglasses:

Acacia catechu

DMT and other tryptamines in leaf, bark (Trout's Notes)

Acacia caven

Psychoactive

Acacia colei DMT (Dr. Karl and abc.net.au 2005)

Acacia constricta

β-methyl-phenethylamine[12]

Acacia complanata 0.3% alkaloids in leaf and stem, N-methyl-tetrahydroharman with traces of tetrahydroharman (Johns et al. 1966)

Acacia confusa

N-chloromethyl-N,N-dimethyltryptamine, N-methyltryptamine, N,N-dimethyltryptamine, and N,N-dimethyltryptamine-N-oxide (Quinn et al. 2006)

Acacia cornigera

Psychoactive,[8] Tryptamines[27]

Acacia cultriformis

Tryptamine in the leaf and stem (Trout's Notes)

Acacia farnesiana

Tryptamines and phenethylamines (Lyceaum)

N-Methyl-Beta-Phenethylamine (Duke 1992)

Acacia filiciana Psychoactive

Acacia floribunda Tryptamine, phenethylamine,[33] in flowers[15] other tryptamines,[34] phenethylamines

Acacia georginae Psychoactive,[8] plus deadly toxins

Acacia greggii

N-methyl-β-phenethylamine,[12] phenethylamine[36]

Acacia harpophylla Phenethylamine, hordenine at a ratio of 2:3 in dried leaves, 0.6% total[6]

Acacia holoserica Hordenine, 1.2% in bark[6]

Acacia horrida

Psychoactive

Acacia implexa

Psychoactive

Acacia karroo
Psychoactive

Acacia kempeana
Psychoactive

Acacia kettlewelliae
1.5[6]-1.88%[38] alkaloids, 92% consisting of phenylethylamine.[6] 0.9% N-methyl-2-
phenylethylamine found a different time

Acacia laeta DMT in the leaf (Trout's Notes)

Acacia lingulata
Psychoactive

Acacia longifolia

0.2% tryptamine in bark, leaves, some in flowers, phenylethylamine in flowers (Hegnauer 1994)

DMT in plant (Lyceaum)

Acacia macradenia
Tryptamine

Acacia maidenii

Bark of A. maidenii contains 0.6% of N-methyltryptamine and DMT in the proportions approx. 2:3 (Fitzgerald & Sioumis 1965)

Acacia mangium

Psychoactive

Acacia melanoxylon

DMT in the bark and leaf, less than 0.02% total alkaloids (Hegnauer 1994)

Acacia mellifera

DMT in the leaf (Trout's Notes)

Acacia nilotica

DMT in the leaf (Trout's Notes)

Acacia obtusifolia 0.4 to 0.5 % DMT in the dried bark (Csiro 1990)

Acacia oerfota Less than 0.1% DMT in leaf (Ott)

Acacia penninervis
Psychoactive

Acacia phlebophylla

0.3% DMT in leaf, NMT (Trout's Notes)

Acacia platensis
Psychoactive

Acacia podalyriaefolia
Tryptamine in the leaf (Trout's Notes)

0.5% to 2% DMT in fresh bark, phenethylamine trace amounts (Hegnauer 1994)

Acacia polyacantha

DMT in leaf (Trout's Notes)

Acacia pycantha

Psychoactive,[8] but less than 0.02% total alkaloids

Acacia retinodes

DMT and MMT (www.factorey.ch/Eins.htm)

less than 0.02% total alkaloids found (Hegnauer 1994)

Acacia roemeriana
β-methyl-phenethylamine

Acacia rigidula DMT, NMT, tryptamine, amphetamines, mescaline, nicotine and others (Phytochem. 199:sunglasses:

Acacia salicina

Psychoactive[8][9] Ash used in Pituri.

Acacia sassa
Psychoactive

Acacia schaffneri

β-methyl-phenethylamine, Phenethylamine[36] Amphetamines and mescaline also found

Acacia schottii
β-methyl-phenethylamine

Acacia senegal
DMT, in the leaf

Acacia simplex

DMT and NMT, in the leaf, stem and trunk bark, 0.81% DMT in bark, MMT

Acacia taxensis
β-methyl-phenethylamine

Acacia tenuifolia
Psychoactive

Acacia tortilis

DMT, NMT, and other tryptamines

Acacia sieberiana DMT in the leaf (Trout's Notes)

Acacia verek Psychoactive (Rätsch 2004)

Acacia vestita Tryptamine, in the leaf and stem (Trout's Notes)

less than 0.02% total alkaloids (Hegnauer 1994)

Anadenanthera colubrina

seed pods contain dimethyltryptamine and the seeds bufotenin, bufotenin oxide, and oxide of dimethyltryptamine (GRANIER-DOYEUX 1965)

Leaves, Bark, and Seeds contain DMT, 5-MeO-DMT and related compounds (Schultes 1977)

Anadenanthera peregrina seed pods contain dimethyltryptamine and the seeds bufotenin, bufotenin oxide, and oxide of dimethyltryptamine (GRANIER-DOYEUX 1965)

Leaves, Bark, and Seeds contain DMT, 5-MeO-DMT and related compounds (Schultes 1977)

Anadenanthera macrocarpa seed pods contain dimethyltryptamine and the seeds bufotenin, bufotenin oxide, and oxide of dimethyltryptamine (GRANIER-DOYEUX 1965)

Desmodium caudatum Roots: 0.087% DMT, Bufotenine-N-oxide 0.03% (Trout's Notes)

Desmodium gangeticum DMT, 5-MEO-DMT, whole plant, roots, stems, leaves (Ott)

Desmodium gyrans DMT, 5-MEO-DMT, leaves, roots (Ott)

Desmodium pulchellum DMT, 5-MEO-DMT, whole plant, roots, stems, leaves, flowers (Ott)

Desmodium racemosum 5-MEO-DMT (Ott)

Desmodium triflorum

DMT-N-oxide, roots (Ott)

Lespedeza bicolor var. japonica DMT, 5-MEO-DMT in leaves and root bark (Ott)

mimosahostilis

Root Bark contains DMT - 0.31% to 0.57% (Schultes 1977)

Mimosa scabrella DMT in bark (Ott)

Mimosa verrucosa DMT (Schultes 1969)

Mucuna pruriens leaves, seeds, stems and roots contain L-Dopa, Serotonin, 5-HTP, and Nicotine, as well as N,N-DMT, Bufotenine, and 5-MeO-DMT (Erowid)

Petalostylis labicheoides var. casseoides DMT in leaves and stems (Ott)

Diplopterys cabrerana

1.3% DMT (Shulgin, TIHKAL)

Contains DMT (Ott)

Horsfieldia superba 5-MeO-DMT and beta-carbolines (Jossang et al. 1991)

Iryanthera ulei

5-MEO-DMT in bark (Ott)

Osteophloem platyspermum DMT, 5-MEO-DMT in bark (Ott)

Virola calophylla

Leaves 0.149% DMT (Ott)

Virola carinata DMT in leaves (Ott)

Virola divergens DMT in leaves (Ott)

Virola elongata DMT, 5-MEO-DMT in bark and leaves (Ott)

Virola melinonii DMT in bark (Ott)

Virola multinervia DMT, 5-MEO-DMT in bark and leaves (Ott)

Virola pavonis DMT in leaves (Ott)

Virola peruviana DMT, 5-MEO-DMT in bark (Ott)

Virola rufuta Alkaloids in bark and root, 95% of which is 5-MeO-DMT (Shulgin, TIHKAL)

Virola sebifera DMT in bark (Ott)

Virola theiodora DMT, 5-MEO-DMT in bark, roots, leaves and flowers (Ott)

Virola venosa DMT, 5-MEO-DMT in roots and leaves (Ott)

Psychotria carthaginensis

0.2% average DMT in dried leaves (Ott)

Psychotria viridis

Leaves contain DMT - 0.10% to 0.66% (McKenna)

Edited:02-04-2008

Shivshamboo

Zo ik heb er weer even een paar plaatjes aan toegevoegt. :) Als ik tijd heb zal ik voor de andere planten zo veel mogelijk de foto's er bij zoeken. Tevens ben ik er zelfs tijdens mijn zoektocht naar plaatjes nog meerdre dmt. houdende planten tegen gekomen. :hearteyes: Deze zullen uiteraard ook worden toegevoegt. Als jullie er nog een paar weten die nog niet op deze lijst voorkomen, dan voeg ik deze graag toe. :wink:
Ik vind het wel wat hebben zo'n lijst met magische planten.

Tripper

Wijs gebruiker
Shivshamboo zei:
Zo ik heb er weer even een paar plaatjes aan toegevoegt. :) Als ik tijd heb zal ik voor de andere planten zo veel mogelijk de foto's er bij zoeken. Tevens ben ik er zelfs tijdens mijn zoektocht naar plaatjes nog meerdre dmt. houdende planten tegen gekomen. :hearteyes: Deze zullen uiteraard ook worden toegevoegt. Als jullie er nog een paar weten die nog niet op deze lijst voorkomen, dan voeg ik deze graag toe. :wink:
Ik vind het wel wat hebben zo'n lijst met magische planten.

Nice!!

Shivshamboo

lucifer in the sky zei:
zijn er planten bij die je kan vinden in omstreken of buurlanden ?

Een heel groot gedeelte van deze planten komen gewoon hier in Europa voor, maar de Phalaris arundinacea die groeit bijna overal. Alleen is hier helaas niet veel uit te extraheren. :(
10 x zo veel werk voor één 10e van de opbrengst. :wink:

J0rrit

Badass junkie
Vind idt zeker interessant. Vraag me af wat die stoffen voor een functie hebben in die planten, die functie MOET er zijn ze zitten er niet voor niks. Dat veel van die planten DMT bevatten duidt ook weer erop dat ze allemaal uit elkaar ontstaan zijn, interessant.

Shivshamboo

Vandaag weer wat ge-update. :beer:
Voornamelijk Accasia's. :wink:
Maar er zijn er nog veel meer. :openmouth:

DMT. is all around us. :wave:

J0rrit

Badass junkie
DarkScope zei:
Vind idt zeker interessant. Vraag me af wat die stoffen voor een functie hebben in die planten, die functie MOET er zijn ze zitten er niet voor niks. Dat veel van die planten DMT bevatten duidt ook weer erop dat ze allemaal uit elkaar ontstaan zijn, interessant.

Anyone?

Shivshamboo

DarkScope zei:
DarkScope zei:

Anyone?

They've been past down to us by mother nature, to wake us all up and see the real "truth". :wave:

pythregius

Bewuste gebruiker
DarkScope zei:
DarkScope zei:

Anyone?

als iemand zou zeggen dat planten geen bewust leven hebben zowiezo zou het voor mij grote onzin kunnen zijn, omdat ze niet praten bewegen e.d zoals wij dat doen wil neit zeggend at ze geen besef hebben.
dus wellicht kan het zijn dat de dmt in de plant een soort gelijke functie heeft als dat eht met ons heeft.
maar voor wat ik weet, is over deze vraag geen kritische duidelijkheid.

groetjes

J0rrit

Badass junkie
pythregius zei:
DarkScope zei:
DarkScope zei:

Anyone?

als iemand zou zeggen dat planten geen bewust leven hebben zowiezo zou het voor mij grote onzin kunnen zijn, omdat ze niet praten bewegen e.d zoals wij dat doen wil neit zeggend at ze geen besef hebben.
dus wellicht kan het zijn dat de dmt in de plant een soort gelijke functie heeft als dat eht met ons heeft.
maar voor wat ik weet, is over deze vraag geen kritische duidelijkheid.

groetjes

Planten hebben geen beset, want planten hebben geen hersenen, lijkt me dus dat het een andere functie heeft. Ben er wel benieuwd naar.

pythregius

Bewuste gebruiker
dus jij denkt dat planten geen besef hebben omdat ze geen hersenen hebben, dat vind een spiritueel iemand vast bullshit want je hersenen zijn maar een computer in zijn ogen je keuzes e.d maak je neit met je hersen je hersen worden bestuurd door je ziel, en onze ziel is vebonden met een lichaam die de opties heeft wat wij nu allemaal kunnen.
planten kunnen weer andere dingen.

ook ligt er een boek bij men moeder thuis waar stukken met foto's over planten in staan, met speciaal aparatuur kunnen ze aura's van levende wezens vastleggen, dit hebben ze ook geprobeerd met planten, een een perfect afgesloten ruimte hebben ze foto's gemaakt van de planten waarop te zien is dat het aura vand e plant rood of iets dergelijks was wanneer ze lief er tegen praten werd de aura groen ofzo.
wanneer ze andere planten en levende dingen dood maakten werd de aura zwart, deze aura's laten emoties zien net als die van mensen, en wat voor emoties er bij te gebeurtenissen erdoor mensen heen gaan zijn de zelfde aura kleuren te zien als bij mensen.
dus planten hebben iig emoties.

de rest mag jezelf bepalen :wink:

Shivshamboo

DarkScope zei:
Planten hebben geen beset, want planten hebben geen hersenen, lijkt me dus dat het een andere functie heeft. Ben er wel benieuwd naar.

Ik ben tijdens enkele hyperspace reizen meerdere "plant spirits"tegengekomen, en ben ben er dan ook van overtuigt dat planten wel degelijk beschikken over een bewustzijn. Hoe verklaar je anders al die reports van mensen die overeenkomende planten entiteiten tegenkomen tijdens reizen in hyperspace. Ook zijn bijna alle (regelmatige) Salvia gebruikers, wel eens in contact gekomen met tante Sally. :hearteyes: Zij is duidelijk de planten spirit van de Salvia plant imo. :confused:
Maar zoals Pythregius al zei, zal over deze vraag wel nog wat onduidelijkheid blijven.

Ik ben in ieder geval overtuigt. :wink:

Dank je wel voor de uitgebreide collectie planten, neem me het niet kwalijk dat ik deze copieër en in mijn nomenclatuur plaats. Dit is zeer volledig, met Latijnse namen, percentage's. Nogmaals dank. Even iets anders. Er zijn dus veel Acaccia soorten die DMT bevatten, plezant de link te leggen met de dieren die graag Acacciabladeren eten, waarschijnlijk lopen die dus hele dagen te trippen. Olifanten, giraffen, buffels en anderen, zo dat verandert mijn idee over hoe ik wil incarneren in een volgend leven, hahaha.

J0rrit

Badass junkie
Shivshamboo zei:
DarkScope zei:

Ik ben tijdens enkele hyperspace reizen meerdere "plant spirits"tegengekomen, en ben ben er dan ook van overtuigt dat planten wel degelijk beschikken over een bewustzijn. Hoe verklaar je anders al die reports van mensen die overeenkomende planten entiteiten tegenkomen tijdens reizen in hyperspace. Ook zijn bijna alle (regelmatige) Salvia gebruikers, wel eens in contact gekomen met tante Sally. :hearteyes: Zij is duidelijk de planten spirit van de Salvia plant imo. :confused:
Maar zoals Pythregius al zei, zal over deze vraag wel nog wat onduidelijkheid blijven.

Vind ik bullshit. Dat is blijkbaart te verklaren door iets wat bij iederen hetzelfde gebeurt in de hersenen.

pythregius

Bewuste gebruiker
DarkScope zei:
Shivshamboo zei:
DarkScope zei:

Vind ik bullshit. Dat is blijkbaart te verklaren door iets wat bij iederen hetzelfde gebeurt in de hersenen.

Hier zie je dus het verschil tussen een spiritueel drugsmisbruiker en een normale junk :mrgreen:

J0rrit

Badass junkie
Denk niet dat ik onzin praat als ik echt werkelijk denk dat planten geen besef hebben, simpelweg omdat ze geen hersenen hebben en dus daardoor geen gevoel of gedachtes kunnen creeën, maar heb ook respect voor jullie mening, ik zeg niet dat ik het er mee eens ben maar sta er zeker voor open, ik verwacht dat dus ook andersom! :)

Elentherelién

WoW!
Een enkeling van die planten heb ik toch wel eens gezien hiero!
Maar hoe haal je de DMT nou uit zo'n plant?
Kun je zo'n plant gewoon in z'n geheel koken ofzo en dan opeten met wat vlees, een DMT stoofpotje :tongueout:

Hoe moet ik me dat voor me zien?

Shivshamboo

Elentherelién zei:
WoW!
Een enkeling van die planten heb ik toch wel eens gezien hiero!
Maar hoe haal je de DMT nou uit zo'n plant?
Kun je zo'n plant gewoon in z'n geheel koken ofzo en dan opeten met wat vlees, een DMT stoofpotje :tongueout:

Hoe moet ik me dat voor me zien?

whawhahwha :P

Was het maar zo simpel. :mrgreen: Je zal er toch echt wat meer voor moeten doen om de DMT te extraheeren. Maar zoals ik al zo vaak gezecht heb, heb ik hier geen verstand van. :wink:
Maar wat ik van me vriend uit Antartica begrijp, is het niet al te moeielijk.

Bovenaan