DMT Extractie uit MHRB

Everio

Bewuste gebruiker
Hallo,

Ik heb nu twee dmt extracties gedaan, de eerste was lichtgelig. Plakkerig. Eerste ervaring met DMT dus geen referentiemateriaal. Maar erg indrukwekkend en fijn!

Tweede extractie was donker geel, er van uitgaand dat dit plantvetten waren heb ik herkristallisatie gedaan door u bain marie de extractie op te lossen in naphta. Hierdoor bleef er op de bodem een olie achtige substantie over.

De rest in de vriezer, en daar krijg ik nu mooie kristallen uit. De olieachtige substantie heb ik uitgedampt en gedroogd. Dit is best veel.

Ik vraag mij nu af of dit jungle-spice kan zijn? Of is dit nog dmt met plantvet? Ik weet dat er ook dmt in plantvet zit, en in dat geval maakt het me niet zoveel uit. Echter jungle-spice moet heftiger zijn, en vooral als beginner zou ik dit niet tot me willen nemen.

Ik was aan het denken om ze toch weer samen te voegen, en hierdoor weer een lichter gelige substantie te krijgen.

Kan ik jungle-spice krijgen door een normale dmt extractie? Water+NaHO+Naptha. Als ik op internet lees staat er door om jungle spice te krijgen je niet enkel de 'normale' extractie kan doen. Maar miss dat ik ergens overheen lees.

thx!

Bovenaan