DMT ervaringen.

Lucy100

Belezen gebruiker
Hoi.

Sins een paar maanden weet ik af van het bestaan van DMT. Ik ben me erin gaan verdiepen wat het precies is, en wat het met je doet.. En dat heeft mij heel nieuwsgierig gemaakt. Dus na heel veel lezen heb ik besloten het een keer te doen.. ik heb een beetje ervaring met psychedelische substanties. Heb een aantal keer paddo’s gebruikt en 2CB.
LSD niet omdat ik de duur van de trip te lang vind.. ik heb met paddo’s een keer een badtrip gehad. Dus weet een beetje hoe het is om de donkere kant van de psychedelische substanties te ervaren.

Ik heb DMT thuis en wil het gaan proberen. Heeft iemand tips? Ik wil beginnen met 10 mg en dan opbouwen. Of is dat te weinig om visuals te ervaren?

Ik wil goed voorbereid DE trip in gaan. Dus ik hoop dat iemand goede tips heeft. Ik heb al heeeeeel veel gelezen over dit bijzondere goedje.

Als ik het gedaan heb, deel ik mijn ervaring met DMT met jullie.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Een 'Lucy' die geen LSD wil doen? Merkwaardig :thinking::wink:

Heb je wel een tripsitter die je pijp over kan nemen en op je kan letten?

Lucy100

Belezen gebruiker
Een 'Lucy' die geen LSD wil doen? Merkwaardig :thinking::wink:

Heb je wel een tripsitter die je pijp over kan nemen en op je kan letten?

Ja dat is merkwaardig inderdaad 😉 maar ik heb gelezen dat een lsd trip wel 9 tot 10 uur kan duren. En dat ben ik na 5 uur wel zat denk ik. Jep ik heb een tripsitter die het pijpje kan overnemen en die over mij waakt. Maar die heeft ook geen ervaring met DMT. Dus daarom de vraag of ik het best kan beginnen met 10mg of heeft dat geen zin?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Zelf geen ervaring met DMT, maar heb wel gehoord dat mensen het voorzichtig opbouwen vanaf 10 mg. Maar wacht maar beter even een ervaringsdeskundige af. :)

Lucy100

Belezen gebruiker
Zelf geen ervaring met DMT, maar heb wel gehoord dat mensen het voorzichtig opbouwen vanaf 10 mg. Maar wacht maar beter even een ervaringsdeskundige af. :)
Bedankt voor je reactie. Ik wacht sowieso met het gebruiken van DMT tot ik er klaar voor ben. Ik wacht geduldig op een ervaringsdeskundige.

Zinnentuimel

Bewuste gebruiker
Goed dat je een tripsitter hebt. Ik heb nog niet zo super veel ervaring met DMT. Ik heb twee keer DMT gerookt, allebei de keren voor 40mg gegaan, omdat ik al wel redelijk wat ervaring heb met psychedelica waaronder DPT. Ik vond alleen de techniek van het roken heel erg lastig. DMT moet verdampen, maar omdat het een heel laag smeltpunt heeft (rond de 50 graden), verbrandt het al gauw, waardoor veel van de werkzame stof verloren gaat. De rook wordt dan ook erg dik en moeilijk om binnen te houden. Mijn beide ervaringen met DMT waren daarom ook wel een beetje underwhelming, maar dat lag naar mijn idee dus puur aan de manier van roken en niet aan de dosering. 40mg zou namelijk een vrij stevige dosis moeten zijn. Ik ga nu dus eens experimenteren met een vaporizer in plaats van een basepijpje. Zonde van de DMT anders.

Vanaf 10mg opbouwen is sowieso een goed idee als je nog niet veel ervaring hebt met de wat "zwaardere" psychedelica (hoewel dat altijd erg subjectief is natuurlijk). Ik denk dat 10mg, mits goed gerookt, zeker wel al voor wat lichte visuals kan zorgen, maar een klassieke DMT-ervaring zul je hier waarschijnlijk niet mee bereiken.

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Ik heb 3 x DMT gerookt in 1 nacht. Ik had ongeveer tussen de 20 en 30 mg dacht ik.

Ik lees graag mee! Ik ben ook benieuwd naar ervaringen. Want ik vond DMT ontzettend indrukwekkend en magisch! Als ik eraan denk het ooit weer eens te roken, schijt ik al in mijn broek!

Als je 2 of 3 goede hits neemt en deze ook even binnen weet te houden, zou je er goed van moeten trippen!

Ik heb van mijn ervaring een tripreport geschreven.

Lucy100

Belezen gebruiker
Goed dat je een tripsitter hebt. Ik heb nog niet zo super veel ervaring met DMT. Ik heb twee keer DMT gerookt, allebei de keren voor 40mg gegaan, omdat ik al wel redelijk wat ervaring heb met psychedelica waaronder DPT. Ik vond alleen de techniek van het roken heel erg lastig. DMT moet verdampen, maar omdat het een heel laag smeltpunt heeft (rond de 50 graden), verbrandt het al gauw, waardoor veel van de werkzame stof verloren gaat. De rook wordt dan ook erg dik en moeilijk om binnen te houden. Mijn beide ervaringen met DMT waren daarom ook wel een beetje underwhelming, maar dat lag naar mijn idee dus puur aan de manier van roken en niet aan de dosering. 40mg zou namelijk een vrij stevige dosis moeten zijn. Ik ga nu dus eens experimenteren met een vaporizer in plaats van een basepijpje. Zonde van de DMT anders.

Vanaf 10mg opbouwen is sowieso een goed idee als je nog niet veel ervaring hebt met de wat "zwaardere" psychedelica (hoewel dat altijd erg subjectief is natuurlijk). Ik denk dat 10mg, mits goed gerookt, zeker wel al voor wat lichte visuals kan zorgen, maar een klassieke DMT-ervaring zul je hier waarschijnlijk niet mee bereiken.
Super bedankt voor je reactie. Dit is trouwens voor het eerst dat ik op een forum zit. En vind het geweldig dat er zo snel op gereageerd word. Heel tof die hulp..

Ik ga het gelijk met een vaporizer proberen. Ik heb de mighty liggen. En die schijnt daar uitermate goed voor te zijn. Weet ook al hoe ik dat moet gaan gebruiken. Ik zal mijn ervaring delen zodra ik het heb geprobeerd.. dan ga ik voor de 10 mg en dan opbouwen. Ik hoef nog niet meteen afgeschoten te worden. Maar wil voorzichtig aftasten. En dan later voor de full experience.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Heb zelf een crafty (wel kapot nu) en nooit geweten dat je daar DMT in zou kunnen vapen... :openmouth:

Vraag me dan wel af, krijg je dan geen rare geur/smaak in je mighty die je weer ervaart bij wiet vapen erin?

inner_search

Badass junkie
Super bedankt voor je reactie. Dit is trouwens voor het eerst dat ik op een forum zit. En vind het geweldig dat er zo snel op gereageerd word. Heel tof die hulp..

Ik ga het gelijk met een vaporizer proberen. Ik heb de mighty liggen. En die schijnt daar uitermate goed voor te zijn. Weet ook al hoe ik dat moet gaan gebruiken. Ik zal mijn ervaring delen zodra ik het heb geprobeerd.. dan ga ik voor de 10 mg en dan opbouwen. Ik hoef nog niet meteen afgeschoten te worden. Maar wil voorzichtig aftasten. En dan later voor de full experience.
Ik heb dit ook geprobeerd met een elektronische dry herb vapor waar je de graden van 0 tot 220° kunt instellen , met het speciale podje dat erbij zat om wax/dab te roken , werkt voor geen drol , het volume os te klein om genoeg rook te kunnen opbouwen..
Wat je wel kan doen is een ejuice vaper gebruiken en per 2ml 50/50 pv/vg Mix +- 350 a 400mg dmt in mengen (verwarmen au bain marie) en da mengen tot het oplost , gelezen hier op het forum en zelf ook gemaakt , werkt super...

Zinnentuimel

Bewuste gebruiker
Ik lees juist super veel positieve reacties over DMT roken met de Mighty. Zoveel zelfs, dat ik er aan zat te denken om er zelf ook eentje aan te schaffen. Ik vind alleen 300 euro voor af en toe DMT roken wel heel veel geld. Ik rook/vape verder nooit wiet ofzo.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Hoi @Lucy100 , welkom op het forum!

Ik heb ook nog niet zoveel ervaring met DMT. Ik heb 4 keer change gerookt en 2 keer pure DMT. De doseringen voor de pure DMT waren 40 en 50 mg. Bij veel andere drugs is dosering heel bepalend. Bij DMT ligt dat net iets complexer. Naast de hoeveelheid DMT in je pijpje heb je namelijk ook te maken met de juiste verdampingstechniek zoals hierboven beschreven. Verder kan het, los van je dosering en techniek ook best lastig zijn om genoeg moed bij elkaar te verzamelen om nog een extra teug te nemen als je al keihard aan het trippen bent.

Ik heb zelf geen ervaring met 10 mg maar dit lijkt me een leuke milde introductiedosis. Vooral als je nog niet heel veel ervaring hebt met andere tripmiddelen zou ik lekker rustig beginnen met DMT. Ik vond die 50mg ervaring waar ik uiteindelijk ook 4 teugen durfde nemen wel echt heel heftig namelijk. Nu, ruim een jaar later, ben ik wel een beetje bijgekomen en durf ik weer plannen te maken voor een nieuwe trip.

Als je interesse hebt om mijn ervaring wat uitgebreider te lezen:

Ik vind DMT een waanzinnig spannend, intrigeren en mysterieus stofje. Ik ben nu al benieuwd naar jouw ervaringen.

Zinnentuimel

Bewuste gebruiker
@Eik wat voor pijp heb jij gebruikt toen je pure DMT ging roken? Ik las in je report iets over een DMT-pijp. Was dat een zelfgemaakte, zoals bijvoorbeeld The Machine?

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
@Eik wat voor pijp heb jij gebruikt toen je pure DMT ging roken? Ik las in je report iets over een DMT-pijp. Was dat een zelfgemaakte, zoals bijvoorbeeld The Machine?
Nee dat was niet de 'machine' het was eigenlijk een glazen cannabis-pijp maar dan aangepast met metalen roostertjes waar je normaal de wiet doet. Dus wat dat betreft qua werking denk ik wel een beetje gelijkaardig aan de 'Machine' omdat je ook eerste de dmt laat smelten op die metalen gaasjes...

Lucy100

Belezen gebruiker
Hahahah ik kan jullie niet bij houden hoor. Ben nog volop aan het werk. Ik kom vanavond bij jullie terug.

Zinnentuimel

Bewuste gebruiker
Nee dat was niet de 'machine' het was eigenlijk een glazen cannabis-pijp maar dan aangepast met metalen roostertjes waar je normaal de wiet doet. Dus wat dat betreft qua werking denk ik wel een beetje gelijkaardig aan de 'Machine' omdat je ook eerste de dmt laat smelten op die metalen gaasjes...
Thanks voor de info!

Lucy100

Belezen gebruiker
Ik heb dit ook geprobeerd met een elektronische dry herb vapor waar je de graden van 0 tot 220° kunt instellen , met het speciale podje dat erbij zat om wax/dab te roken , werkt voor geen drol , het volume os te klein om genoeg rook te kunnen opbouwen..
Wat je wel kan doen is een ejuice vaper gebruiken en per 2ml 50/50 pv/vg Mix +- 350 a 400mg dmt in mengen (verwarmen au bain marie) en da mengen tot het oplost , gelezen hier op het forum en zelf ook gemaakt , werkt super...
Ik heb er juist erg goede verhalen over gelezen. En ik heb ook gelezen dat niet iedere vaporizer er geschikt voor is. Waar dat precies in zit zou ik je niet kunnen vertellen. Zodra ik meer weet laat ik het jullie weten.

Lucy100

Belezen gebruiker
Ik lees juist super veel positieve reacties over DMT roken met de Mighty. Zoveel zelfs, dat ik er aan zat te denken om er zelf ook eentje aan te schaffen. Ik vind alleen 300 euro voor af en toe DMT roken wel heel veel geld. Ik rook/vape verder nooit wiet ofzo.
Dat heb ik dus ook veel gelezen dat het een prima apparaat is om DMT te verdampen. Ja hij is erg duur. Maar dan heb je ook wat :) ik had hem al voor de wiet. Ik rook verder geen sigaretten. Dus voor mij een top apparaat. En nu ik heel nieuwsgierig ben geworden naar DMT en er achter ben gekomen dat hij ook goed gebruikt kan worden om DMT mee te verdampen, ben ik er helemaal blij mee. Dat gerommel met een pijpje zag ik tegen op.

inner_search

Badass junkie
Dat heb ik dus ook veel gelezen dat het een prima apparaat is om DMT te verdampen. Ja hij is erg duur. Maar dan heb je ook wat :) ik had hem al voor de wiet. Ik rook verder geen sigaretten. Dus voor mij een top apparaat. En nu ik heel nieuwsgierig ben geworden naar DMT en er achter ben gekomen dat hij ook goed gebruikt kan worden om DMT mee te verdampen, ben ik er helemaal blij mee. Dat gerommel met een pijpje zag ik tegen op.
Ooow sorry , ik had niet gelezen dat je zo een mighty had :facepalmman1: was gewoon mijn persoonlijke ervaring met mijn vapor (waar het dus niet met lukt) ik rook en vape wel dus was de oplossing om te kiezen voor een ejuice mix voor de hand liggende...
Laat je nog weten hoe je ervaring was als de dag er komt ?:grin:.

Lucy100

Belezen gebruiker
Hoi @Lucy100 , welkom op het forum!

Ik heb ook nog niet zoveel ervaring met DMT. Ik heb 4 keer change gerookt en 2 keer pure DMT. De doseringen voor de pure DMT waren 40 en 50 mg. Bij veel andere drugs is dosering heel bepalend. Bij DMT ligt dat net iets complexer. Naast de hoeveelheid DMT in je pijpje heb je namelijk ook te maken met de juiste verdampingstechniek zoals hierboven beschreven. Verder kan het, los van je dosering en techniek ook best lastig zijn om genoeg moed bij elkaar te verzamelen om nog een extra teug te nemen als je al keihard aan het trippen bent.

Ik heb zelf geen ervaring met 10 mg maar dit lijkt me een leuke milde introductiedosis. Vooral als je nog niet heel veel ervaring hebt met andere tripmiddelen zou ik lekker rustig beginnen met DMT. Ik vond die 50mg ervaring waar ik uiteindelijk ook 4 teugen durfde nemen wel echt heel heftig namelijk. Nu, ruim een jaar later, ben ik wel een beetje bijgekomen en durf ik weer plannen te maken voor een nieuwe trip.

Als je interesse hebt om mijn ervaring wat uitgebreider te lezen:

Ik vind DMT een waanzinnig spannend, intrigeren en mysterieus stofje. Ik ben nu al benieuwd naar jouw ervaringen.
Als eerste wat een mooi report. Ik ben zo nieuwsgierig naar het gevoel en de trip. Maar voel tegelijkertijd ook de spanning stijgen als ik denk aan het moment dat ik het ga doen. En ik ben me er bewust van dat het erg lastig is om de techniek van het verdampen onder de knie te krijgen. Maar ik heb de Mighty. En als dat niet lukt ga ik over op de pijp. Het is een heel mysterieus goedje. Ik ben al lang niet meer van het experimenteren en zeg al een tijd dat ik geen nieuwe drug ga uitproberen. Tot dat ik las over het bestaan van DMT. Dat heeft mij niet meer losgelaten. Wat ik gek vind. Ben nog nooit zo geïnteresseerd geweest in een drug. Dus zeker spannend! En ik ga zeker mijn ervaring delen met jullie! Ik heb er ook veel aan gehad de ervaring van andere te lezen. Tot snel :)

Lucy100

Belezen gebruiker
Ooow sorry , ik had niet gelezen dat je zo een mighty had :facepalmman1: was gewoon mijn persoonlijke ervaring met mijn vapor (waar het dus niet met lukt) ik rook en vape wel dus was de oplossing om te kiezen voor een ejuice mix voor de hand liggende...
Laat je nog weten hoe je ervaring was als de dag er komt ?:grin:.
Dat laat ik zeker weten!! :)

Lucy100

Belezen gebruiker
Heb zelf een crafty (wel kapot nu) en nooit geweten dat je daar DMT in zou kunnen vapen... :openmouth:

Vraag me dan wel af, krijg je dan geen rare geur/smaak in je mighty die je weer ervaart bij wiet vapen erin?
Hè dat is jammer! Ja dat schijnt dus zo te zijn. Ik ga er achter komen en laat het jullie weten hoe dat is gegaan.
En wat betreft de rare geur/smaak die eventueel achter blijft. Ja dat gaan we meemaken. Maar ik denk dat het mee valt. De Mighty kan je erg makkelijk schoonmaken.
Een ook dat ga ik met jullie delen.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Ik ben al lang niet meer van het experimenteren en zeg al een tijd dat ik geen nieuwe drug ga uitproberen. Tot dat ik las over het bestaan van DMT. Dat heeft mij niet meer losgelaten.
Ik weet niet met welke drugs je allemaal ervaring hebt maar voor mij is DMT tot nu toe wel de meest bijzondere. Misschien niet de lekkerste, de leukste of zelfs de meest leerzame maar zeker wel de meest interessante en mysterieuze. Het is ondertussen al 1,5 jaar geleden en ik denk nog heel vaak even kort aan die ervaring.

. Wat ik gek vind. Ben nog nooit zo geïnteresseerd geweest in een drug.
Dat herken ik dus wel. Dat had ik ook voordat ik DMT had gedaan. En nu ik het wel heb gedaan is die interesse er nog steeds. Ik vind het alleen moeilijk om weer genoeg moed te verzamelen om er echt weer voor te gaan. Ik vond het naast mooi en boeiend namelijk ook best eng op momenten. Toch ben ik er bijna zeker van dat ik DMT nog verder wil verkennen...

Maar voel tegelijkertijd ook de spanning stijgen als ik denk aan het moment dat ik het ga doen.
Dat heb ik ook! Mijn hart gaat echt al sneller kloppen als ik eraan denk. En als ik DMT ruik (zoals laatst op Psy-Fi) dan worden meteen al mijn zintuigen op scherp gezet lijkt het wel...

Buu

Wijs gebruiker
Bouw "the machine". Google daar naar. Dat is in mijn ogen buiten wellicht een extreem dure vaporizer de beste manier om DMT te roken. Wanneer je de techniek door hebt zul je de rook niet eens voelen in je keel en word je keer op keer gelanceerd naar een andere wereld waar zich een heel poppenkast afspeelt.

Ik heb in het verleden altijd proberen te roken met een crack pijp maar daar heb ik toch al wel zo'n 500mg dmt aan verspild en nooit meer dan wat visuals kunnen krijgen. Met the machine is het me wel gelukt om 10 keer op een avond, back to back door te breken (ja, tolerantie bij DMT is een fabeltje).

Beginnen bij 10 milligram is prima, al helemaal als je nog niet weet hoe je moet roken want de eerste keren ga je het ongetwijfeld verkeerd doen. Dus verspil je ook zo min mogelijk. Als je alle 10 milligram binnen krijgt zal het geen extreme ervaring worden, maar vast wel wat patroontjes hier en daar.

The machine vereist wel dat je een glasboor hebt, en liet ik die nou net niet hebben dus heb ik hem een beetje gemodificeerd door uit een bong met staaldraad te roken. Wellicht dat ik hier eens een goeie guide kan posten.

Lucy100

Belezen gebruiker
@Eik ik heb ervaring met XTC, of in pure vorm MDMA, Paddo’s, 2CB en cocaïne. Maar Cocaïne doe ik bijna niet meer omdat ik er niet gezelliger van word. En een paar keer speed gedaan.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Wat voor dosis gebruikte je normaal gesproken bij paddo’s? Ik gebruikte vroeger meestal gewoon 1 doosje van 3 gram gedroogde paddo’s.

Ik vind dmt qua aard wel iets weghebben van paddo’s (psilocybine) maar ik vond het wel echt een flink stuk heftiger.

Lucy100

Belezen gebruiker
Wat voor dosis gebruikte je normaal gesproken bij paddo’s? Ik gebruikte vroeger meestal gewoon 1 doosje van 3 gram gedroogde paddo’s.

Ik vind dmt qua aard wel iets weghebben van paddo’s (psilocybine) maar ik vond het wel echt een flink stuk heftiger.
Dat waren gedroogde neem ik aan? Meestal 2 of 2,5 Gr gedroogde. Maar dat heb ik al even niet meer gedaan. 2cb pas nog. En dan ga ik vaak voor 30mg. het fijne daar van vind ik dat het niet zo lang duurt.

Lucy100

Belezen gebruiker
Bouw "the machine". Google daar naar. Dat is in mijn ogen buiten wellicht een extreem dure vaporizer de beste manier om DMT te roken. Wanneer je de techniek door hebt zul je de rook niet eens voelen in je keel en word je keer op keer gelanceerd naar een andere wereld waar zich een heel poppenkast afspeelt.

Ik heb in het verleden altijd proberen te roken met een crack pijp maar daar heb ik toch al wel zo'n 500mg dmt aan verspild en nooit meer dan wat visuals kunnen krijgen. Met the machine is het me wel gelukt om 10 keer op een avond, back to back door te breken (ja, tolerantie bij DMT is een fabeltje).

Beginnen bij 10 milligram is prima, al helemaal als je nog niet weet hoe je moet roken want de eerste keren ga je het ongetwijfeld verkeerd doen. Dus verspil je ook zo min mogelijk. Als je alle 10 milligram binnen krijgt zal het geen extreme ervaring worden, maar vast wel wat patroontjes hier en daar.

The machine vereist wel dat je een glasboor hebt, en liet ik die nou net niet hebben dus heb ik hem een beetje gemodificeerd door uit een bong met staaldraad te roken. Wellicht dat ik hier eens een goeie guide kan posten.
Die Mighty had ik al liggen voor dat ik het idee in mijn hoofd kreeg om DMT te gaan proberen. Mocht dat niet gaan werken. Dan ga ik The machine maken. Glasboor heb ik nog ergens liggen dus dat komt wel goed. En staalwol ook wel ergens. En anders kopen. Ik heb ook een extractie gedaan. Beetje scheikunde vind ik ook erg leuk. Dus heb aardig wat DMT maar zou wel zonde zijn om alles te verspillen. Ik hou je op de hoogte hoe het is gegaan :wink: bedankt voor je reactie! Ik voel me er steeds meer klaar voor.

Neo-Shulginist

Badass junkie
DMT roken vereist wat skills. De kristallen verbranden snel, waardoor het vies gaat ruiken en smaken. De rook kan vrij dik zijn en je moet het echt even 20 seconde inhouden want anders doet het niet zoveel. Dan komt de DMT ook nog eens best heftig opzetten en wordt het lastig om je te concentreren.

Het is dus zeker aan te raden om heel voorzichtig te beginnen. 10 milligram lijkt me inderdaad een perfect startpunt. Goed idee sowieso om het heel voorzichtig af te wegen zodat je weet dat je niet te veel neemt. Als het bevalt kun je elke keer net een trapje meer gaan nemen: 20 milligram, 30 milligram, 40 milligram...

Er zijn verschillende rookapparaten die geschikt zijn voor het voorzichtig verdampen van DMT:
-Een glazen basepijp (ook wel crackpijp genoemd)
-The Machine
-E-sigaret

Basepijp
De basepijp is fijn omdat het glas tussen de vlam en de DMT zit, waardoor de kristallen niet zo snel verbranden. Het kost dan wel weer wat vingervlugheid om de pijp tussen je vingers heen en weer te rollen om ervoor te zorgen dat de kristallen niet alsnog verbranden. Zeker als je al een beetje onder invloed begint te raken is dit lastig.

The Machine
The machine is gewoon een glazen fles met in de hals wat uitgebrand staalwol. Tussen dat staalwol stop je dan de DMT die je hebt afgewogen. Je boort een gaatje onderin de fles en houdt hem ondersteboven vast. Dan houd je de aansteker ongeveer 10 centimeter recht onder de flessenhals. Zo kan je heel voorzichtig het uitgebrande staalwol verwarmen om de DMT te verdampen.
Deze methode vereist minder vingervlugheid dan de basepijp. Maar het kost wel wat meer voorbereidingstijd omdat je een gat in een fles moet boren en het staalwol eerst moet uitbranden op een gasfornuis (omdat je anders giftige dampen inademt).

E-Sigaret
De e-sigaret is in zijn gebruiksgemak het allerbest. Je hijst, drukt tegelijkertijd op een knop en je bent weg. Maar je kunt geen liquids kopen met DMT erin, dus die moet je dan zelf maken. Dat kan best een gestuntel zijn omdat je dan eerst op zoek moet naar de juiste temperatuurinstellingen, de beste vloeistof, de juiste dosis DMT per milliliter vloeistof. Ik ben er de afgelopen tijd mee bezig geweest en het was een flinke zoektocht. Zie ook deze post:
Maar... nu heb ik na een aantal keer proberen een e-sigaret die goed ingesteld staat en goed gedoseerd is, en dat is me toch wel een partij fijn hoor. De DMT verbrandt nooit. Je kan heel makkelijk bepalen hoe sterk je de hijs wil hebben door de knop ingedrukt te houden of los te laten en de smaak is top omdat het niet verbrandt.

Laatst bewerkt:

Buu

Wijs gebruiker
DMT roken vereist wat skills. De kristallen verbranden snel, waardoor het vies gaat ruiken en smaken. De rook kan vrij dik zijn en je moet het echt even 20 seconde inhouden want anders doet het niet zoveel. Dan komt de DMT ook nog eens best heftig opzetten en wordt het lastig om je te concentreren.
True this. Ik heb al een paar keer gehad dat ik niet meer dan een of twee hits kon nemen omdat ik letterlijk was vergeten hoe een aansteker werkt op dat moment.

Lucy100

Belezen gebruiker
Ik ben nog even aan het werk maar kom er vnvnd inhoudelijk op terug :) super bedankt alvast voor de info

Lucy100

Belezen gebruiker
Het is dus zeker aan te raden om heel voorzichtig te beginnen. 10 milligram lijkt me inderdaad een perfect startpunt. Goed idee sowieso om het heel voorzichtig af te wegen zodat je weet dat je niet te veel neemt. Als het bevalt kun je elke keer net een trapje meer gaan nemen: 20 milligram, 30 milligram, 40 milligram...
Echt heel erg bedankt iedereen voor jullie informatie. Nogmaals dit is voor mij het eerst dat ik op een forum zit. En vind het echt geweldig dat er mensen zijn die de moeite nemen om de info te delen met andere.
Ik heb gisteren mijn weegschaal binnen gekregen. En heb nu dus alles in huis om er aan te beginnen. De voorbereidingen zijn getroffen. Nu nog het goede moment. En dan gaat het gebeuren.

ik hou jullie uiteraard op de hoogte. En zal mijn ervaring zeker met jullie delen. Van begin.
(het moment dat ik van het bestaan af weet) Tot het einde. (De ervaring) het Vapen in de Mighty. Alles.

Echt super bedankt allemaal! 😊

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Ik ben heel benieuwd naar jouw ervaringen, maar ook naar die van anderen!
Ik heb gehoord dat de visuals iedere trip anders zijn?
Ik had de eerste keer mn ogen open en alles leek wel geschilderd zoals in naïeve kunst. Planten straalden en leken van plastic en een boom buiten was opgebouwd uit blokjes met staafjes erin. Supervreemd!! Alsof je in een andere realiteit bent!

Lucy100

Belezen gebruiker
Dat heb ik ook! Mijn hart gaat echt al sneller kloppen als ik eraan denk. En als ik DMT ruik (zoals laatst op Psy-Fi) dan worden meteen al mijn zintuigen op scherp gezet lijkt het wel...
Doen ze dat ook op dat festival? Ik heb vaak gelezen dat je het best op een rustige vertrouwde plek kan doen en dat de setting en mindset goed moet zijn voor deze bijzondere ervaring.. ik ben wat laat met de reactie. 2 drukke dagen achter de rug. En dan leg ik vaak mijn tel aan de kant.

Eerste kennismaking: Changa
ik heb trouwens veel van je ervaringen gelezen. Leest lekker weg. 👍🏻 In je DMT report heb je het ook over DMT in een joint. Dat schijnt kwa effect minder heftig te zijn. Maar houd de trip iets langer aan. Zo ja hoe lang trip je dan op Changa? Misschien is dat ook beter voor mij om daar mee te beginnen?

Ik ben in het algemeen een psychisch stabiel persoon maar ik ben ook gevoelig. Ik wil graag zoveel mogelijk meemaken in dit leven en het idee om zo iets bijzonders niet mee te maken vind ik heel lastig.
[/QUOTE
Dat denk ik dus ook. Maar soms als je reports leest zoals op nexus. Dan twijfel ik ook even. Ik heb ook gelezen dat je er ook niet te veel over moet lezen en er beter zo blanco mogelijk in moet gaan. (Uiteraard wel ervaring met zwaardere trip middelen) Maar dat dat je trip wel eens zou kunnen beïnvloeden? Wat denken jullie daar over?

ik ben nu in ieder geval helemaal voorbereid op de trip. En denk dat ik even een paar weken dit met rust ga laten. En er dan in ga!

To be continued

Lucy100

Belezen gebruiker
Ik ben heel benieuwd naar jouw ervaringen, maar ook naar die van anderen!
Ik heb gehoord dat de visuals iedere trip anders zijn?
Ik had de eerste keer mn ogen open en alles leek wel geschilderd zoals in naïeve kunst. Planten straalden en leken van plastic en een boom buiten was opgebouwd uit blokjes met staafjes erin. Supervreemd!! Alsof je in een andere realiteit bent!
Hahahaha ja jou report had ik ook al gelezen. Ook echt een leuk report om te lezen.

Dan kijk ik naar de paprikaplant die op de tafel staat, een joekel, die de halve salontafel in beslag neemt. Ik schrik een beetje. WTF hoe ziet die plant eruit?? Ik heb al vaker getript maar dit heb ik nog nooit gezien!

ik ben dat dus ook van plan de eerste keer mijn ogen open te houden. Ik ga starten met 10mg.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Echt heel erg bedankt iedereen voor jullie informatie. Nogmaals dit is voor mij het eerst dat ik op een forum zit. En vind het echt geweldig dat er mensen zijn die de moeite nemen om de info te delen met andere.
Ik heb gisteren mijn weegschaal binnen gekregen. En heb nu dus alles in huis om er aan te beginnen. De voorbereidingen zijn getroffen. Nu nog het goede moment. En dan gaat het gebeuren.

ik hou jullie uiteraard op de hoogte. En zal mijn ervaring zeker met jullie delen. Van begin.
(het moment dat ik van het bestaan af weet) Tot het einde. (De ervaring) het Vapen in de Mighty. Alles.

Echt super bedankt allemaal! 😊

Ik zou zelf geen vape gebruiken om DMT te verdampen, puur om het feit dat je apparaat nogal naar DMT kan gaan ruiken en dat tijdens wiet roken niet helemaal gewenst is. Zeker de Mighty is best een goede vape. Zou zonde zijn als je die verpest met DMT-stank. Die geur blijft echt heel hardnekkig hangen namelijk.

Een vriend van me gebruikt de Arizer Solo voor het verdampen van DMT. Die vape heeft een verwisselbare glazen kamer, zodat maar één kamer gaat ruiken naar DMT en niet het hele apparaat. Van dat apparaat zou ik dus nog snappen dat je het in een vape doet.

Een ander probleem kan zijn dat je niet genoeg DMT in korte tijd binnenkrijgt omdat vaporizers eigenlijk gemaakt zijn om wiet langzaam te verdampen. DMT komt nogal snel opzetten en de sterkste effecten zijn al binnen 5 minuten weg. Dus de kans bestaat dat je de hele tijd aan het hijsen bent maar heel weinig voelt omdat de DMT maar langzaam verdampt.

Lucy100

Belezen gebruiker
Ik zou zelf geen vape gebruiken om DMT te verdampen, puur om het feit dat je apparaat nogal naar DMT kan gaan ruiken en dat tijdens wiet roken niet helemaal gewenst is. Zeker de Mighty is best een goede vape. Zou zonde zijn als je die verpest met DMT-stank. Die geur blijft echt heel hardnekkig hangen namelijk.

Oké. Dat heb ik nu dus een paar keer gehoord dat de geur nog wel eens zou kunnen blijven hangen. Ik ben nog niet bekend met de geur en of smaak en hoe heftig dat is? Maar ik ga op jullie ervaringen af. En zal de raad opvolgen. Mijn vriendin gebruikt ook de vaporizer. En die staat achter mijn plan om DMT te gaan doen. Maar wil het zelf niet gaan doen. Dus dan ga ik waarschijnlijk The machine maken. Daar heb ik ook alles voor in huis. Glasboor, staalwol fles. En het voordeel daar van is denk ik, dat je ook goed kan zien of er damp ontstaat door middel van de doorzichtige fles die je gebruikt.. en misschien koop ik een wat goedkopere vaporizer om de DMT mee te roken. Het is inderdaad zonde van die 300 euro. En is de bedoelt om een keer een goede DMT trip mee te maken.
wederom bedankt voor je goede raad en tips.
ik word hier erg blij van 😊

Neo-Shulginist

Badass junkie
Oké. Dat heb ik nu dus een paar keer gehoord dat de geur nog wel eens zou kunnen blijven hangen. Ik ben nog niet bekend met de geur en of smaak en hoe heftig dat is? Maar ik ga op jullie ervaringen af. En zal de raad opvolgen. Mijn vriendin gebruikt ook de vaporizer. En die staat achter mijn plan om DMT te gaan doen. Maar wil het zelf niet gaan doen. Dus dan ga ik waarschijnlijk The machine maken. Daar heb ik ook alles voor in huis. Glasboor, staalwol fles. En het voordeel daar van is denk ik, dat je ook goed kan zien of er damp ontstaat door middel van de doorzichtige fles die je gebruikt.. en misschien koop ik een wat goedkopere vaporizer om de DMT mee te roken. Het is inderdaad zonde van die 300 euro. En is de bedoelt om een keer een goede DMT trip mee te maken.
wederom bedankt voor je goede raad en tips.
ik word hier erg blij van 😊

DMT gaat vooral stinken als het verbrandt. Het wordt meestal omschreven als verbrande plastic-lucht. Ik weet niet of je ooit strontspray hebt geroken van zo'n feest/fopwinkel? Die ruikt heel erg hetzelfde...
Als je één keer verbrande DMT hebt geroken dan herken je het de rest van je leven meteen. Het is een heel indringende en niet zo prettige geur.

Als DMT niet verbrandt dan vind ik het dus heel erg meevallen. Maar het verbranden gebeurt heel snel. Dat kan ook in je vaporizer gebeuren. Als dat gebeurt zul je het altijd nog blijven ruiken en proeven in je vape. Dat zou dus heel erg zonde zijn van je dure vaporizer.

Lucy100

Belezen gebruiker
@Neo-Shulginist Nee nog nooit strontspray in een feestwinkel gekocht 😊 dus de geur blijft nog onbekend voor me. Ik snap helemaal wat je zegt. Dat zou zeker zonden zijn! Ik dacht dat het wel mee zou vallen. Je kan namelijk de bovenkant openmaken (het gedeelte waar de damp door gaat) en dan met een borsteltje (bijgeleverd) en spiritus, kakstrak schoonmaken. Maar meerdere hebben me al gewaarschuwd voor de smaak die eventueel achter blijft. Dus daar ga ik nog even op verder zoeken hoe dat zit. En of er mensen zijn die dat kunnen bevestigen dat je dan bij het vapen van wiet die vieze geur van DMT weer proeft.. en anders wordt het toch The Machine.

Laatst bewerkt:
Bovenaan