• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

DMT, eerste ervaring

pythregius

Bewuste gebruiker
Argulas zei:
Mja, ik vind het zelf héél boeiend :rolleyes:
Fijn dat je het ook interessant vind! :mrgreen:

Owja, trouwens, maak je nu lawaai of kreten ofzo als je aan het trippen bent op DMT ? of ben je redelijk geluidloos ? :grin: Of geef je kreten zoals : WAAAWWW enzo ? :grin: Of ben je echt volledig weg dat je geen kick meer geeft ? :grin: Ben wel benieuwd eigenlijk..

De ik had een paar dagen eerder een jongen op ruigoord dmt zien roken wat er echt gestoord uit zag, ook rare kreten en zen lichaam flipte half, hij was al ver weg van de lsd 2cb mdma en ketamine, maar had ook zeker 100 mg in de pijp gekregen.

de eerste keer ben ik gewoon naar buiten gegaan voor de zekerheid, heb gemerkt en van andere gehoord dat ik half knockout lig, lichamelijk dan.
conclussie kun je zelf wel trekken :wink: :beer:

Fractal

Belezen gebruiker
pythregius zei:
Argulas zei:

Owja, trouwens, maak je nu lawaai of kreten ofzo als je aan het trippen bent op DMT ? of ben je redelijk geluidloos ? :grin: Of geef je kreten zoals : WAAAWWW enzo ? :grin: Of ben je echt volledig weg dat je geen kick meer geeft ? :grin: Ben wel benieuwd eigenlijk..

De ik had een paar dagen eerder een jongen op ruigoord dmt zien roken wat er echt gestoord uit zag, ook rare kreten en zen lichaam flipte half, hij was al ver weg van de lsd 2cb mdma en ketamine, maar had ook zeker 100 mg in de pijp gekregen.

Ja hallo, als je dan niet zit te roepen weet ik het ook niet meer. Heeft ie de publieksprijs voor verantwoord gebruik gekregen? :openmouth:

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
pythregius zei:
Argulas zei:

de eerste keer ben ik gewoon naar buiten gegaan voor de zekerheid, heb gemerkt en van andere gehoord dat ik half knockout lig, lichamelijk dan.
conclussie kun je zelf wel trekken :wink: :beer:
Bedankt voo je antwoord! Ik zal het zelf ook meer eerst voor de zekerheid ergens doen waar ik niemand kan storen en niemand mij kan storen :smoke:

Maar inderdaad die gast van Ruigoord, wtf, wat voor een crazy combo is me dat! :openmouth:

pythregius

Bewuste gebruiker
Valt wel mee die combo, zen lsd trip ging niet zo hard meer en had hij 2cb en mdma erbij gepakt , daarna nog een buisje keta en toen was ie ver weg van de wereld :P, dmt kun je er zowiezo bovenopgooien :mrgreen:

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
Klinkt egt wel fantastisch om mee te make :openmouth:
K'b ng nooit DMT gezien/gedaan,
maar misschien dat ik het ooit is probeer :)

takala

Bewuste gebruiker
sabe007 zei:
kan je aan DMT geraken in antwerpen?

jeeeps :) kom ma is na de goa, dan pak'k wel ns mee (ni voor daar te doen wel, vorige keer ene 2uur lang weten doorslaan in den chill van teveel ayahuasca. Ma da was lache ze man :mrgreen: )

takala

Bewuste gebruiker
pythregius zei:
Dumpy zei:
ik ben na gister weer dmt gedaan te hebben vrij zeker dat m'n eerste trip een breaktrough was.. die ervaring was toch heel anders dan mn andere dmt trips. Zou niet weten hoe je zelf een breaktrough kan bevorderen.. dus tips zijn welkom... :wink:

Ik denkd at het niet te verwoorden is hoe je het moet doen, het is gewoon complete rust in de chaos vinden, je gedachten uitzetten, en de beelden die je ziet vergeten, geen idee hoe je eht beter moet uitleggen, ik zal de volgende keren hard gaan proberen om naar tunnel te gaan, ik heb ook gemerkt dat je verder door de dmt wereld kan, met veel moeite dat je zelf ook daar rond kan vliegen bedoel ik dan, controle over de plek waar je staat in de wereld die je ziet.

ik heb echt het idee dat deze wereld echt is, hoe raar het ook klinkt.

Die wereld komt me gewoon zo realistisch over, zo strak, afgelijn en mooi dat het moeilijk voor te stellen is dat hij niet echt is.

henkie84

Bewuste gebruiker
DMT wordt toch ook aangemaakt in je hoofd als je slaapt? Daar droom je van? Dan lijkt het mij eerder dat je gewoon in een hele realistische droom komt die voortkomt uit je onbewuste (??) dan dat je kneiterhard een andere dimensie instuitert.

Alhoewel ik wel hoop dat het echt is..

pythregius

Bewuste gebruiker
henkie84 zei:
DMT wordt toch ook aangemaakt in je hoofd als je slaapt? Daar droom je van? Dan lijkt het mij eerder dat je gewoon in een hele realistische droom komt die voortkomt uit je onbewuste (??) dan dat je kneiterhard een andere dimensie instuitert.

mao remmers breken de dmt zo snel mogelijk af, als je slaapt dan komt er maar zeer weinig dmt vrij in je hersen waardoor je ook geen dmt trip krijgt zoals uit een pijp gerookt, en ook verschilt het omdat je slaapt, of niet slaapt.

greetz

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Een kameraad van mij heeft een geluiddichte ruimte, die gebruikt ie wel eens voor opnemen vanzijn giraar zonder bijgeluiden van de snelweg(20 meter verdrop)

Het is een heerlijk gevoel, om daar in te gaaan staan, keihard te schreeuwen, maakt niet uit wat. en niemand hoort je.. :grin: :grin: :grin:

Dat vlak voor een tripje... je bent dan even alle aardse emoties kwijt.

shokora

Wijs gebruiker
Mooi beschreven, ik begin steeds geinteresseerder te raken in DMT, vooral omdat het 1 van de weinige drugs is waarbij je 'totaal van de wereld af bent'.

Larz

Belezen gebruiker
heel leuke report.
ik heb ook een enorme zin om is te trippen op DMT.
alleen ga ik nog wat wachten tot ik wat wijzer ben :)

dubbel t

Experimenterende gebruiker
ik heb laatst ook een keer dmt gebruikt. De dosis die ik gebruikte was wel wat lager, en mijn trip was dan ook een stuk minder hevig dan dat ik hier lees.

Het was wel leuk om eens te doen, en ik heb ook best bizarre dingen gezien toen ik mijn ogen sloot tijdens de trip.

Wat ik er wel even bij wil zeggen is dat de nasmaak van de rook ONWIJS ranzig was.

verder was het een leuke ervaring :)

Tripper

Wijs gebruiker
Welkom iedereen!!

wat ik nu pas bizar vind is dat ik weet dat het nog veel harder kan, ik ben benieuwd hoe een echte breaktrough is, de volgende keer zal het wel verder gaan dan deze, ik kan nu al niet wachten :hearteyes:

Dit was 100% een breakthrough. Als je geen Breakthrough krijgt, ga je de tunnel in en dat kan best ver gaan. Als je een Breakthrough hebt ben je totaal in een andere dimensie. Het gaat erom hoe snel je de DMT in 1 klap binnen krijgt. Een breakthrough kun je makkelijk met 50mg halen in een twister pipe. Wat voor een pijpje heb je gebruikt?

mijn geest splijte in meerdere delen die door de dimensies die ik zag heen vlogen

Dit kan ik goed begrijpen. Ik had een tijd terug ook zo'n soort trip. Dit was met 70mg NN-DMT met een twister pipe. Mijn ziel loste ook op in platte stukjes die overal heen vlogen. Na meerdere malen daar te zijn, komen er uit je onbewustheid dingen terug en ben je meer bewust van de situatie. Je leert er mee om te gaan.

Het is van het grootste belang wat voor een pijpje je gebruikt!

Dit is de pijp voor de beginnende DMTer. Hier krijg je bijna geen Breakthrough van.

Dit is de beste pijp om een breakthrough te krijgen. Hij heeft een lange twist en een klapboem gat. w00t w00t!

Deze pijp moet je niet gebruiken als vaporizer. Het beste is om 2 extra screentjes op het bovenste screentje te leggen en daar de DMT zonder as en tabak/thee op te leggen. Laat de vlam de DMT niet raken, dit gaat makkelijk door het grote bolletje. Het is op deze manier wel degelijk een vaporizer, maar op de echte vaporizer manier gaat het te langzaam en het voelt klote in je keel door de valse lucht.

Tripper

Wijs gebruiker
pythregius zei:
henkie84 zei:

mao remmers breken de dmt zo snel mogelijk af, als je slaapt dan komt er maar zeer weinig dmt vrij in je hersen waardoor je ook geen dmt trip krijgt zoals uit een pijp gerookt, en ook verschilt het omdat je slaapt, of niet slaapt.

greetz

Het is niet de MAO remmer, maar de MAO enzymen die de DMT afbreken. MAOi (Monoamine Oxidase Inhibitor) is wat je neemt zodat de DMT niet wordt afgebroken. bestandsdeel van Ayahuasca. En volgens mij is het effect van de DMT in je slaap anders door de Melatonine die je s'nachts aanmaakt, dit stofje zorgt voor je dag en nacht ritme. Dit gebeurt ook in de pijnappel waar de DMT wordt aangemaakt of te wel de pineal gland.

J0rrit

Badass junkie
Maar ik vraag me af, als je in die DMT wereld bent, moet je dan je ogen dicht hebben? DUs als je je ogen open hebt ben je er niet maar zodra je ze sluit kun je pas die wereld in?

Of zijn het echt allemaal open-eyed visuals?
Verder moet je je echt overgeven net als bij Salvia andrs kom je er ook zo nét niet, klopt dat?

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Nee klopt niet echt.. als jij een goede dose hebt en je doet je ogen dicht is het een kwestie van miliseconden voordat er een hele wereld om je heen is gebouwd. en alles wat je maar hoeft te doen is kijken.. en niet teveel nadenken op dat moment, je snapt er gewoon helemaal niets van. Zeker de eerste keren zijn zo overweldigend.. maar eigenlijk blijf het dat ook hoe vaak je het ook doet.

Als je je ogen open doet is je kamer vaak wel vreemd vervormd maar is er wel contact met de buitenwereld en ben je wel bewust dat je in deze wereld zit. Bij salvia kan je dit contact nog wel eens kwijt raken.

J0rrit

Badass junkie
Dumpy zei:
Nee klopt niet echt.. als jij een goede dose hebt en je doet je ogen dicht is het een kwestie van miliseconden voordat er een hele wereld om je heen is gebouwd. en alles wat je maar hoeft te doen is kijken.. en niet teveel nadenken op dat moment, je snapt er gewoon helemaal niets van. Zeker de eerste keren zijn zo overweldigend.. maar eigenlijk blijf het dat ook hoe vaak je het ook doet.

Als je je ogen open doet is je kamer vaak wel vreemd vervormd maar is er wel contact met de buitenwereld en ben je wel bewust dat je in deze wereld zit. Bij salvia kan je dit contact nog wel eens kwijt raken.

Dus met je ogen open zal je eigenlijk de entiteiten en die hele DMT wereld niet tegenkomen, je ogen moeten daarvoor echt dicht zijn?

Dan hallucineer je dus eigenlijk niet want het zijn allemaal CEV's. natuurlijk als je je ogen open doet is alles vervormd, maar de DMT wereld is dan als het ware geen hallucinatie maar een soort van droom?

Soma

Bewuste gebruiker
Hierjuist ook wat DMT gerookt, ik denk dat ik nog nooit van mijn leven zoiets angstaanjagends heb meegemaakt.. Durfde m'n ogen in het begin niet te sluiten omdat er telkens een vrouw op me afkwam en daar schrok ik altijd van. Na een paar minuten sloot ik toch mijn ogen en kwam die vrouw aan mijn voorhoofd voelen alsof ze op zoek was naar iets. Echt heel bizar en overweldigend :openmouth:.
Het duurde in totaal wel mss max 10 min. Had wel niet veel binnen, had maar 1 trekje genomen en heb er echt veel terug uitgehoest. Kan me maar moeilijk voorstellen dat het nog veeel heftiger kan..

Tripper

Wijs gebruiker
Soma zei:
Hierjuist ook wat DMT gerookt, ik denk dat ik nog nooit van mijn leven zoiets angstaanjagends heb meegemaakt.. Durfde m'n ogen in het begin niet te sluiten omdat er telkens een vrouw op me afkwam en daar schrok ik altijd van. Na een paar minuten sloot ik toch mijn ogen en kwam die vrouw aan mijn voorhoofd voelen alsof ze op zoek was naar iets. Echt heel bizar en overweldigend :openmouth:.
Het duurde in totaal wel mss max 10 min. Had wel niet veel binnen, had maar 1 trekje genomen en heb er echt veel terug uitgehoest. Kan me maar moeilijk voorstellen dat het nog veeel heftiger kan..

Reken maar dat het heftiger kan. Je hebt nog niet eens een breakthrough gehad. Dat zijn blokkades die je moet overwinnen. Je moet alles loslaten en niet bang zijn. Het probeerd je alleen bang te maken, maar doet je uiteindelijk niks. Niet tegenwerken. Je moet het zien dat je chakra's gesloten zijn en die kun je open laten gaan door angsten te overwinnen. In het begin van je DMT 'carriere' krijg je dat soort dingen. Als je meer neemt dan gaat het soms zo snel dat die angsten gewoon te laat zijn. Omdat je geen breakthrough had krijg je zeg maar een korte Ayahuasca trip. Vooral met Ayahuasca heb je dit soort dingen.

Soma

Bewuste gebruiker
Volgende keer ga ik me wat meer proberen te ontspannen en voor te bereiden. Al is dat heel moeilijk denk ik want vanaf dat je die trilling in je lichaam krijgt gaat het allemaal heel snel.

trojan.exe

Belezen gebruiker
Tripreporter
pythregius zei:
Net een uur geleden heb ik nn-DMT gerookt,
80 mg,

he man ik kende je report al van een ander forum maar blijf m erg vet vinden

heb gister zelf een goeie hit dmt gehad en voelde alsof ik door een tunnel werd afgeschoten die bedekt was met visuals (patronen,kleuren,alles...) . ik schrok erg van de hevigheid daarvan en deed mn ogen open waarop ik zag dat mn hele kamer ook bedekt waren met die visuals. toen ik daarna de tuin inliep zag ik de wereld alsof ik een keiharde paddotrip ervaarde. alles zag eruit als een tekenfilm.
5 minuten later was ik compleet nuchter. bizar en mooi spul is het toch

btw grappig dat ik je tegenkwam op ruigoord :)

pythregius

Bewuste gebruiker
trojan.exe zei:
pythregius zei:
Net een uur geleden heb ik nn-DMT gerookt,
80 mg,

he man ik kende je report al van een ander forum maar blijf m erg vet vinden

heb gister zelf een goeie hit dmt gehad en voelde alsof ik door een tunnel werd afgeschoten die bedekt was met visuals (patronen,kleuren,alles...) . ik schrok erg van de hevigheid daarvan en deed mn ogen open waarop ik zag dat mn hele kamer ook bedekt waren met die visuals. toen ik daarna de tuin inliep zag ik de wereld alsof ik een keiharde paddotrip ervaarde. alles zag eruit als een tekenfilm.
5 minuten later was ik compleet nuchter. bizar en mooi spul is het toch

btw grappig dat ik je tegenkwam op ruigoord :)

Mooi dat je nu een goede ervaring hebt gehad, welcome in hyperspace!
Heb je nog van de druppels genoten? :P nu weet je wat goede lsd is.
wij hadden er een paar gestoorde dagen van gemaakt, en erg veel lsd opgemaakt :mrgreen:

trojan.exe

Belezen gebruiker
Tripreporter
wij hadden er een paar gestoorde dagen van gemaakt, en erg veel lsd opgemaakt :mrgreen:

ha goed zo :wink:
en ik heb zeker genoten van die druppels :tongueout:
jammer alleen dat ik voor de rest niemand kende daar die aan t trippen was maar heb evengoed een topavond gehad. zeker voor herhaling vatbaar :wink:

zowieso leuk feestje....was er nog nooit geweest maar dit word een blijvertje :)

jcutter

Badass junkie
Tripper zei:
Soma zei:

Reken maar dat het heftiger kan. Je hebt nog niet eens een breakthrough gehad. Dat zijn blokkades die je moet overwinnen. Je moet alles loslaten en niet bang zijn. Het probeerd je alleen bang te maken, maar doet je uiteindelijk niks. Niet tegenwerken. Je moet het zien dat je chakra's gesloten zijn en die kun je open laten gaan door angsten te overwinnen. In het begin van je DMT 'carriere' krijg je dat soort dingen. Als je meer neemt dan gaat het soms zo snel dat die angsten gewoon te laat zijn. Omdat je geen breakthrough had krijg je zeg maar een korte Ayahuasca trip. Vooral met Ayahuasca heb je dit soort dingen.
Wat voor gevoel krijg je als angst weg is? Door mijn angst kom ik nooit zo heel ver met dmt en dat vind ik erg jammer.. :(

Tripper

Wijs gebruiker
jcutter123 zei:
Tripper zei:
Soma zei:

Wat voor gevoel krijg je als angst weg is? Door mijn angst kom ik nooit zo heel ver met dmt en dat vind ik erg jammer.. :(

Het gaat om de totale ontspanning, dan ga je het verst, als je geen breakthrough krijgt.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Mediteer je al? Dat is mijn manier van voorbereiden op dmt, accepteren dat je dit gaat doen, accepteren dat dit gaat gebeuren, het gaat gebeuren en het enige wat ik kan doen is het ervaren! Pff ik kan echt niet wachten, te lang hiermee gewacht!

Tripper

Wijs gebruiker
jcutter123 zei:
Hoe kan ik me zo goed mogelijk ontspannen dan? Moet ik eerst valium innemen? j/k

Lol..

Neem gewoon 50mg in een pijp. Steek m aan en suck m rechtstreeks over je longen. Hou m 15 sec in, blaas uit en neem nog een hit, hou m in en ga achteover liggen.

Zo krijg je een breakthrough.. dan moet je het wel laten gaan, want er is geen andere keuze. Niet bang zijn hehe

Wat voor een pijp gebruik je en hoeveel mg neem je?

J0rrit

Badass junkie
Je moet jezef dus gewoon totaal laten gaan en gewoon helemaal ontspannen zijn, beetje zoals bij salvia. Maar stel je begint te trippen en je begint t onderbewust tegen te werken, krijg je dan wss geen breakthrough?

Tripper

Wijs gebruiker
DarkScope zei:
Je moet jezef dus gewoon totaal laten gaan en gewoon helemaal ontspannen zijn, beetje zoals bij salvia. Maar stel je begint te trippen en je begint t onderbewust tegen te werken, krijg je dan wss geen breakthrough?

Een breakthrough is onvermeidelijk. Ook al denk je dat ontspannen bent, wil niet zeggen dat je van binnen geen flinke blokkades hebt. Langzamerhand gaan al die blokkades weg en kom je dichter bij je eigen ik.

Het wordt leuker en leuker op den duur.. w00t w00t

Tripper

Wijs gebruiker
Af en toe is DMT roken net als bungy jumpen, dat blijf je houden volgens mij. Gewoon verstand op nul en gaan met die banaan.

bungy jump into space

Shivshamboo

Experimenterende gebruiker
pythregius zei:

Dat kan je wel zeggen gappie. :hearteyes:
De vloeibare lsd. kraan stond weer goed open. :openmouth:
Volgende keer 20 druppels...? :smoke:

L

Lid 6909

Gast
dit report staat ook op partyflock, ben jij nexus of heeft hij hem van jou gestolen? :grin:

Bovenaan