• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

DMT, eerste ervaring

pythregius

Bewuste gebruiker
Net een uur geleden heb ik nn-DMT gerookt,
80 mg,

Ik dacht is even gek te doen, geen sitters gewoon op een veilige plaats.
ik trok met 2 slaapzakken de weide wereld in, aangekomen bij een weiland heb ik ze uit gelegd ben gaan zitten en heb me mentaal voorbereid, ik was erg bang en durfde haast niet de vlam erin te zetten.
na enige tijd kon ik men angst aan de kant schuiven en deed ik het.
ik trok goed door totdat ik merkte dat er geen rook meer door de pijp kwam, hield het zolang mogelijk in.
tijdens het inhouden van de rook begon de sterren hemel al te veranderen, allemaal vage stipjes die leken op ijs kristallen, er begon diepte in te komen.
ik sloot mijn ogen en de trip begon echt, ik zag de meerdere dimensies, heel aparte psychedelische slangen die de dmt wereld opbouwden, er kwamen entiteiten, de geluiden die ik hoorde ongelovelijk was dat.
kort na het uitblazen was ik er van overtuigt dat ik een bad trip kreeg, niets was minder waar, ik stierf! men ademhaling verdween, mijn lichaam verdween, en het besef van de normale wereld en realiteit was compleet weg, het was doodseng om te sterven.
mijn geest splijte in meerdere delen die door de dimensies die ik zag heen vlogen, ik had meer dan 360 graden zicht.
ik kreeg vrede met de situatie, mijn vragen werden beantwoordt, ik kon vragen stellen, niet door te praten wat dat kon ik niet, had geen lichaam immers.
toen men vragen waren beantwoordt, pakten de entiteiten de delen van men geest op, en begonnen me blij te maken, met me te spelen, ze lachten zelf met hun vage taal en geluiden, ik was zo diep gelukkig.
ik ervaarde het alsof ik daar al jaren was en wist dat ik er voor eeuwig zou blijven.
ik zag de visuele effecten nog steeds even sterk, maar men geest groeide weer samen tot 1 geheel, en viel rustig terug in men lichaam, het besef van tijd kwam terug. ik begreep dat het bijna tijd was om weg van ze te gaan, ik heb ze heel erg bedankt meerdere keren, en ze lachten maar vrolijk terug met hun typische geluid.
ze werden vager, ik opende mijn ogen en zag de wereld tollen, zeer vreemde hallucinaties in de lucht, de sterren groeiden uit en hoorde andere zeer bizarre geluiden, die ik in 10 minuten herkende als auto's.
ik kwam terug met het gevoel dat ik een baby was, ik wist niks van de wereld kende geen taal niets.
vreemd was dat, opnieuw werd ik een beetje angstig, maar toen vormde zich van de wolken een enorm vrouwen gezicht ze lachte, ze stak 2 handen naar me uit en streelde mijn wangen.
ik besefte wat ik had meegemaakt, en er rolden een paar tranen uit men ogen, ik was heel erg blij en gelukkig.
toen was alles weer normaal, de effecten allemaal weg.
alleen nog maar de gedachte in men hoofd: What The Fuck!
had nog eventjes gelegen, en heb toen men spullen ingepakt en ben terug naar huis gegaan.
ben toen emteen gaan typen, en ik heb het idee dat ik een shitload aan info over de trip ben vergeten, ik weet het eigenlijk wel zeker.
de hallucinaties zijn te te omschrijven, ik heb veel plaatjes gezien waar dmt op moest lijken, ik ben er achter gekomen dat het er totaal niet op lijkt.
ik wist hoe ziek dit spul was maar heb gemerkt dat je na je eerste pijp pas beseft hoe sterk dmt pas echt is.
ik ben er dol op :hearteyes:

sorry voor het klote geschreven report, geen alinea's geen hoofdletters.
ik ben nog niet helemaal mezelf, en ben erg moe :wink:

groetjes pyth

pythregius

Bewuste gebruiker
Safire zei:
wow wat een bizarre trip, mooi omschreven :)

wat ik nu pas bizar vind is dat ik weet dat het nog veel harder kan, ik ben benieuwd hoe een echte breaktrough is, de volgende keer zal het wel verder gaan dan deze, ik kan nu al niet wachten :hearteyes:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
80 mg in 1 trekje ?

Wat voor pijp ? Fotos ?
Waarom niet op je bed liggen ?

Ik ga vandaag ook even los op de DMT denk ik.

:hearteyes:

pythregius

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
80 mg in 1 trekje ?

Wat voor pijp ? Fotos ?
Waarom niet op je bed liggen ?

Ik ga vandaag ook even los op de DMT denk ik.

:hearteyes:

ik heb het in een gewone base pijp gedaan, laagje as op de bodem, dan de thee en nog een laag as.
ik weet dat je van dmt nog wel rare geluiden kon maken, wou men huisgenoten niet belasten :wink:

maar hoeveel ga je pakken stonie? ben benieuwd naar je report :wave:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Haha "Ik heb eerst nog 2 sitters nodig" :wink: :P

Gaaf reportje hee, gewoon meteen de volle 80mg, gelukkig ging het goed, heb je enig idee hoelang de trip duurde?

Fractal

Belezen gebruiker
Waarom denk je dat je nog geen echte breakthrough hebt? Mij klinkt het toch al aardig heftig :)

pythregius

Bewuste gebruiker
Adrenochroom zei:
Haha "Ik heb eerst nog 2 sitters nodig" :wink: :P

Gaaf reportje hee, gewoon meteen de volle 80mg, gelukkig ging het goed, heb je enig idee hoelang de trip duurde?

hehe, ik dacht sitters zijn niet nodig op een veilige plek je komt vanzelf terug.
ik heb ongeveer 20 minuten zonder lichaam, geleeft, toen nog 15 minuten zware tripeffecten gehad, die op de 15e minuut afgelopen waren.
toen even uit gepuft en naar huis gelopen :wink:

ik heb je report over ruigoord gelezen op de psychonaut, erg mooi en leuke naam heb ik :P
jij gaat deze ego death ook zeer bijzonder vinden dat weet ik nu al :wink:
maar het is echt doodseng dat vertel ik je wel :hearteyes:

Waarom denk je dat je nog geen echte breakthrough hebt? Mij klinkt het toch al aardig heftig
Ik kan geen breaktrough hebben gehad het was de eerste keer. en een breaktrough was als het goed is heel anders geweest, dit was het voorportaal :wink: ik weet wel hoe moeilijk het gaat worden om me te laten gaan vanuit die staat, word hard oefenen dus :wink:

pythregius

Bewuste gebruiker
ik herrinner me het gezicht wat ik zag toen ik terug kwam weer.
ik had een paar uur daarvoor ruzie met men moeder gehad waar ik zou slapen, ben naar huis gegaan, en heb de thee gerookt.
het gezicht met de armen die naar me toe kwamen was men moeder die men onrust stilde, pure imagination, of niet?

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
pythregius zei:
maar het is echt doodseng dat vertel ik je wel :hearteyes:

Vreemd, de keren dat ik DMT gerookt heb werd ik zo opgezogen in de 'dmt wereld' dat ik totaal niet meer bezig was met angst of iets dergelijks.
Verder klinkt het wel als een mooie ervaring alhoewel het me niet zo heel relaxed lijkt om buiten midden in de nacht te doen.. maarja smaken verschillen :wink:

Verder vraag ik me af wat jij wel ziet als 'break trough' ?
Ik heb nu zon 4-5 keer dmt gerookt en de eerste keer was voor mijn gevoel toch de trip waarbij ik het meest meegemaakt heb en waar ik het meest in contact stond met allerlei entiteiten. Die eerste keer was ik nadat ik door een tunnel gereis had midden in een ruimte waar allerlei vreemde en veel te ingewikkelde 3d vormen met neon kleuren stonden. Opeens kwamen er 4 vrouwlijke entiteiten op me af, zij legde me neer en verzorgde mij.. dat moment was zo heerlijk. Ik zakte echt helemaal weg terwijl ze over mij heenbogen. Dat moment, die euforie was zo intens. Dat vergeet ik nooit meer. De andere trips waren op hun manier ook allemaal zeer intens en speciaal maar als ik een van deze trips aan zou moeten wijzen wat voor mij een dmt breaktrough inhield zou ik toch kiezen voor mijn eerste trip denk ik...

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Haha ik ben benieuwd, mijn eerst DMT trip moet er binnenkort ook maar eens van komen, loslaten van het ego is nooit gemakkelijk maar ik denk dat je er wel 'goed' in kunt worden. :P

@Dumpy; gaaf verhaal hee, dat maakt het het helemaal waard! :wave:

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Thee?

pythregius zei:
... en heb de thee gerookt...

Misschien mis ik iets (hoewel ik toch wat over DMT gelezen heb op Erowid en elders), maar is DMT een thee?

Men kan inderdaad veel literatuur vinden over de disassociatieve effecten van DMT, maar ik begrijp de herkomst van de molecule niet.
Waar verkrijgt men het? Natuurlijk product of chemische verwerking?

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Het is een natuurlijk product dat door een chemische proces geextraheerd kan worden uit bijvoorbeeld kanariegras. Het is in veel verschillende planten maar ook in onze hersenen, het word in hoge dosissen geproduceerd door onze pijnappelklier na 40 dagen in de baarmoeder zitten, tijdens diepe slaap en vlak voor we dood gaan...

pythregius

Bewuste gebruiker
Re: Thee?

ErnstJünger zei:
pythregius zei:
... en heb de thee gerookt...

Misschien mis ik iets (hoewel ik toch wat over DMT gelezen heb op Erowid en elders), maar is DMT een thee?

Men kan inderdaad veel literatuur vinden over de disassociatieve effecten van DMT, maar ik begrijp de herkomst van de molecule niet.
Waar verkrijgt men het? Natuurlijk product of chemische verwerking?

Thee is gewoon een grappig woordspelinkje :wink: DMT, Dee eM Thee :wink:
het waren gele kristallen, geextraheerd uit mimosa hostillis :wink:

pythregius

Bewuste gebruiker

Ik heb gehoord dat je een breaktrough niet zo snel meemaakt, iemand die ik ken heeft nog maar 2 keer een echte breaktrough gehad van ongeveer 30 keer.
de breaktrough zou heel anders moeten zijn, precies wat je zegt, door de tunnel reizen naar het verste wat er is, waar ik zat zou een voorportaal moeten zijn denk ik.
Ik zal er wel achterkomen naarmate ik dit vaker gedaan zal hebben.
In ieder geval vind ik dit goedje nu zeer intrigerend! en vind het jammer dat we op ruigoord toch niet die 50 mg hebben gepakt, volgende keer beter :wink:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
pythregius zei:

Ik heb gehoord dat je een breaktrough niet zo snel meemaakt, iemand die ik ken heeft nog maar 2 keer een echte breaktrough gehad van ongeveer 30 keer.
de breaktrough zou heel anders moeten zijn, precies wat je zegt, door de tunnel reizen naar het verste wat er is, waar ik zat zou een voorportaal moeten zijn denk ik.
Ik zal er wel achterkomen naarmate ik dit vaker gedaan zal hebben.
In ieder geval vind ik dit goedje nu zeer intrigerend! en vind het jammer dat we op ruigoord toch niet die 50 mg hebben gepakt, volgende keer beter :wink:

Komt wel goed.. op dat moment voelde het voor mij niet zo relaxed na een shitload van drugs gebruikt te hebben 'even' dmt te gebruiken..
Er komt vast nog wel een volgende keer :wink:

Maar het reizen door een tunnel wat ik dus de eerste keer had, was ook de enigste keer dat ik een tunnel gezien heb. Mischien een break through? mischien niet.. kan er eigenlijk weinig over zeggen...
vanavond ga ik heel waarschijnlijk aan de dmt dus mischien post ik vanavond nog een report als ik er iets zinnigs over te zeggen heb als ik het uberhaupt heb kunnen onthouden.. :wink:

edwin__

Belezen gebruiker
werk je voor een producent die graag wil verkopen joh.
als jij met zo'n verhaal aan mijn deur komt koop ik je hele mand leeg :mrgreen:

klint echt prachtig :) , simpel duidelijk verslag.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik zat laatst nog over dit report na te denken en had nog een vraagje aan je..

Heb je maar 1 hit genomen van je dmt? Volgende keer moet je proberen 3 hits te nemen, scheelt een hoop! Als je maar 1 hit genomen zou hebben verklaart dat voor mij ook waarom je nog zoveel details kon onthouden na 80 mg. Ik heb gemerkt dat als je overdoseert (gemiddeld is dat boven de 50 mg) het vaak te snel gaat en te intens is. Ik heb vandaag lichtelijk overgedoseert (60 mg) en 1 keer doordat mn weegschaal verneukt was (kwam ik later achter) echt veels te veel genomen, dus hoeveel ik uiteindelijk heb genomen weet ik niet. Wel dat het zo hard gaat en dat de rush en gevoelens zo intens zijn dat het gewoon niet te bevatten/onthouden is. Uiteindelijk heb ik van die trip bijna niets onthouden.. dus de hoeveelheid ophogen hoeft niet garant te staan voor een breaktrough.

ohja.. wat voor pijpje heb je gebruikt?

J0rrit

Badass junkie
Weet je wel ng dat je tript of waan je je zelf echt in die DMT wereld?

Strange trouwens dat iedereen aliens ziet en rare geluiden en die communiceren in rare klanken enz. Vraag me echt af hoe dat kan?

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
ALs je je ogen open doet zie je wel de echte wereld, wel met visuals natuurlijk maar je ziet wel de gewone wereld. Pas als je je ogen dicht doet ben je in die andere wereld. Het is dan geen kweste van wanen, maar je bent er gewoon.

Ook is het zo dat je gewoon helder blijft denken en niet beneveld word zoals met paddo's en lsd het geval is. Je denkt en beoordeelt zoals je normaal dus ook doet maar je zit gewoon in een compleet andere wereld.

pythregius

Bewuste gebruiker
Dumpy zei:
Ik zat laatst nog over dit report na te denken en had nog een vraagje aan je..

Heb je maar 1 hit genomen van je dmt? Volgende keer moet je proberen 3 hits te nemen, scheelt een hoop! Als je maar 1 hit genomen zou hebben verklaart dat voor mij ook waarom je nog zoveel details kon onthouden na 80 mg. Ik heb gemerkt dat als je overdoseert (gemiddeld is dat boven de 50 mg) het vaak te snel gaat en te intens is. Ik heb vandaag lichtelijk overgedoseert (60 mg) en 1 keer doordat mn weegschaal verneukt was (kwam ik later achter) echt veels te veel genomen, dus hoeveel ik uiteindelijk heb genomen weet ik niet. Wel dat het zo hard gaat en dat de rush en gevoelens zo intens zijn dat het gewoon niet te bevatten/onthouden is. Uiteindelijk heb ik van die trip bijna niets onthouden.. dus de hoeveelheid ophogen hoeft niet garant te staan voor een breaktrough.

ohja.. wat voor pijpje heb je gebruikt?

Ik heb 80 mg in 1 keer opgerookt, en kon redelijk veel onthouden, alleen niet gedetailleerd.
wat je zegt over de ruch en de gevoelens, dat deel ik zeker met je, over deze ervaring, ik heb trouwens een normaal base pijpje gedaan en, eerst een laagje as, dan de dmt en dan nog een dikke laag as, ik merkte dat het niet verbrande en er geen dmt verspilt werd, deze methode die een ervaren iemand mij vertelde werkt dus goed.
vrijdag heb ik het weer geprobeerd, maar deze keer heb ik ongeveer 40 mg gehad niet afgewogen dus, ik denk dat ik nu door heb hoe ik een echte breaktrough kan krijgen, maar daar zal wel veel oefening voor nodig zijn. was een zeer mooie ervaring vrijdag :wink:

Weet je wel ng dat je tript of waan je je zelf echt in die DMT wereld?

Strange trouwens dat iedereen aliens ziet en rare geluiden en die communiceren in rare klanken enz. Vraag me echt af hoe dat kan?

Met open ogen trip je zoals dumpy al zij gewoon helemaal nuchter, met ogen dicht ook maar wat je meemaakt is zo ongelovelijk dat het toch veel andere gevoelens meebrengt, ook merk ik dat je tijdens de trip, veel inteligenter bent, hoe zou je anders die dimensies kunenn waarnemen.
en wat die aliens betreft, ik las laatst een stuk over bijna dood ervaringen, deze mensen vertellen echt exact een dmt breaktrough na. ook de entiteiten, vaak word er ook een hand aan gerijkt of meerdere handen/ meerdere keren, dit heb ik de eerste keer ook ervaren, ik ervaarde het ook een keer tijdens een paddotrip waarvan ik een report geschreven heb, onder lsd word er ook vaak een hand aangerijkt, met ogen open zelf, erg apart voelt zo'n ervarig.
wat ik me vooral afvraag tegenwoordig, is die dmt wereld een hallucinatie of kom je echt in een andere wereld, Rick Strassman zit ook met dat dillemma waar hij tegen aan botste in zijn onderzoek, mooi boek trouwens echt de moeite waard om te lezen (DMT the spirit molecule)

greetz

pythregius

Bewuste gebruiker
En natuurlijk weer bedankt voor de nieuwe leuke reacties :grin:
helaas heb ik geen mand vol dmt, was slechts een beetje.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
pythregius zei:
wat ik me vooral afvraag tegenwoordig, is die dmt wereld een hallucinatie of kom je echt in een andere wereld

denk dat we daar nooit achter zullen komen :(
Zelf twijfel ik ook hard.. kan me bijna niet voorstellen dat al die entiteiten, vormen etc. uit mezelf kunnen komen.

Maar ik zal t eens proberen op die manier hoe jij 'm beschrijft.. als we nog keertje meeten zal ik wel keertje laten proberen met mijn pijpje. Kijken of er verschil is.

ik denk dat ik nu door heb hoe ik een echte breaktrough kan krijgen

ik ben na gister weer dmt gedaan te hebben vrij zeker dat m'n eerste trip een breaktrough was.. die ervaring was toch heel anders dan mn andere dmt trips. Zou niet weten hoe je zelf een breaktrough kan bevorderen.. dus tips zijn welkom... :wink:

pythregius

Bewuste gebruiker
Dumpy zei:
ik ben na gister weer dmt gedaan te hebben vrij zeker dat m'n eerste trip een breaktrough was.. die ervaring was toch heel anders dan mn andere dmt trips. Zou niet weten hoe je zelf een breaktrough kan bevorderen.. dus tips zijn welkom... :wink:

Ik denkd at het niet te verwoorden is hoe je het moet doen, het is gewoon complete rust in de chaos vinden, je gedachten uitzetten, en de beelden die je ziet vergeten, geen idee hoe je eht beter moet uitleggen, ik zal de volgende keren hard gaan proberen om naar tunnel te gaan, ik heb ook gemerkt dat je verder door de dmt wereld kan, met veel moeite dat je zelf ook daar rond kan vliegen bedoel ik dan, controle over de plek waar je staat in de wereld die je ziet.

ik heb echt het idee dat deze wereld echt is, hoe raar het ook klinkt.

erwin krol

Bewuste gebruiker
een tijdje niet gekeken hier; leuk, zo'n dmt trip! zelf kies ik ervoor om het binnen te doen want de bank ligt ook prima, maar ieder zijn ding :wink:

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
pythregius zei:
loadrunner zei:
je bewustzijn ziet meer dan je ogen... :wink:

en dat is 100% correct, ik weet er nog niks van, maar ik ben er overtuigd van dat blinde mensen in een dmt trip kunnen zien :hearteyes:

Zowieso. Of het moet zijn dat er bepaalde delen in de hersenen omzeep is.

Hier een leuk weetje trouwens uit men leerstof voor Biologische Psycho:

Blindsight : Het feit dat mensen die blind zijn door schade aan de primaire visual cortex toch nog altijd naar voorwerpen kunnen grijpen, voorwerpen ontwijken, vlugge bewegingen opvangen. (bijvoorbeeld een glas dat op een tafel staat zonder problemen opnemen, het ontwijken van obstakels, ...)

Hoe komt dit? Onze hersenen hebben meer dan 1 systeem voor het zicht. Je hebt, simpel uitgelegd, een 'primitive visual system' en een 'mammalian visual system'. (er zijn er trouwens meerdere). Het 'primitive visual system' ontvangt visuele info waar we niet van bewust zijn, dit is ons oude visueel systeem. Het zorgt vooral voor het opmerken van snelle bewegingen en de controle van de oogbewegingen. Het 'mammalian visual system', wat het meest geëvolueerd is, zorgt voor ongeveer de rest van informatie waar we wel bewust van zijn.

Dus, als het één niet meer werkt, kan het ander nog perfect werken. Deze mensen kunnen dus (meestal onbewust) naar vanalles grijpen, ondanks dat ze het niet zien.

Interessant niet? Het zet je wel aan het denken. Er is dus een heel deel visuele info dat we opvangen, maar niet eens beseffen! Wat zegt dat dan over je bewustzijn? Dit is nog maar één voorbeeld, er zijn nog gigantisch veel dingen waar we niet bewust van zijn!

Ik denk dan, als we trippen, worden we misschien dan wel bewust van delen waar we normaal niet bewust van zijn? Misschien kom ik het volgend jaar te weten, dan leren we over de psychoactieve stoffen en hun effect op de hersenen enzo :hearteyes: Als het al geweten is trouwens..

:wave:

PS: Als je geïntresseerd bent op internet is er genoeg over te vinden :wink:
En als je nog honger hebt: zoek eens naar info over split-brain patiënten en experimenten. En wat we hierdoor kunnen vaststellen over ons bewustzijn.
Nog honger? Unilateral neglect --> aandoening waardoor mensen de linker kant totaal onbewust negeren! Zoek eens naar tekening experimenten met deze patiënten!

Bio Psycho :hearteyes:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
erwin krol zei:
een tijdje niet gekeken hier; leuk, zo'n dmt trip! zelf kies ik ervoor om het binnen te doen want de bank ligt ook prima, maar ieder zijn ding :wink:

Nou ik deel je menig ... buiten in de kou op het natte gras.
Maar goed niet iedereen woont zelfstandig he.

Stonie

pythregius

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
erwin krol zei:

Stonie

Ik woon op mezelf :wink: was alleen bang dat ik te veel lawaai kon maken wat men huisgenoten beter niet kunnen horen, zij weten neit dat ik trip :wink:

Argulas, zeer fijne post :wink: ga meteen meer over dit onderwerp opzoeken :wink:

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
pythregius zei:
lysergine25 zei:
erwin krol zei:

Stonie

Ik woon op mezelf :wink: was alleen bang dat ik te veel lawaai kon maken wat men huisgenoten beter niet kunnen horen, zij weten neit dat ik trip :wink:

Argulas, zeer fijne post :wink: ga meteen meer over dit onderwerp opzoeken :wink:

Mja, ik vind het zelf héél boeiend :rolleyes:
Fijn dat je het ook interessant vind! :mrgreen:

Owja, trouwens, maak je nu lawaai of kreten ofzo als je aan het trippen bent op DMT ? of ben je redelijk geluidloos ? :grin: Of geef je kreten zoals : WAAAWWW enzo ? :grin: Of ben je echt volledig weg dat je geen kick meer geeft ? :grin: Ben wel benieuwd eigenlijk..

samputa

Experimenterende gebruiker
Tripreporter
Wat een fantastisch verhaal, zeg!

Het stond al op m'n verlanglijstje, maar dit maakt het alleen maar sterker. Wat gaaf, zeg...

Bovenaan