• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

DMT 40 mg live report

Angramar Temenos

Badass junkie
Om 5:50 ben ik van plan een pijp DMT tot mij te nemen. 40 mg, afgewogen, m'n allerlaatste DMT, een lange tijd niet gedaan - opeens een ingeving om het te doen.

De pijp staan klaar, as > DMT > As, stormaansteker paraat. Mindset: Best nerveus. Drugs afgelopen week gehad: Opiaten(morfineanalogen; Geen hero ofzo), benzodiazepinen, nu niet meer.

Here goes.. :openmouth:

Angramar Temenos

Badass junkie
diepe hisnz geinhaleerd
begrijp niets. niets is snappelijk
typen extreme ingewikkeld
patroon overal
onbestaande kleuren gezang. diep gezang

Angramar Temenos

Badass junkie
hersenen dienen als aurorakleurig controlepaneel. pseudouniversum is laken over huidige realiteiik verlies mezelf constant onwetend wat het alles en het alles en het alles

alles bestuurd
zicht moeilijk
blindschrijven

Angramar Temenos

Badass junkie
ik ben overal
fractals eindeloos. in eindeloosheid alles te vinden dus ook het heden diep in de fractale wereld sta ik naast mezelf.

aspecten persoonlijkheid manifesteren gesloten ogen
welkomen me in wereld onderbewustzijn
wil niet scgrijven
maar hebmezelfv or genomen

Angramar Temenos

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
ik ben overal
fractals eindeloos. in eindeloosheid alles te vinden dus ook het heden diep in de fractale wereld sta ik naast mezelf.

aspecten persoonlijkheid manifesteren gesloten ogen
welkomen me in wereld onderbewustzijn
wil niet scgrijven
maar hebmezelfv or genomen
maelstrokm

Angramar Temenos

Badass junkie
herken niets om me heen
mijn perceptie ziet geheeland ere reakiteit
dimensies druppelen langzaam maar zeker
langzaam maar zeker
alles flitst met lichtsnelheid
en sneller maar nog steeds langzaam en zeker

delen mij raken me aan
mijn bewustzijn

bewustzijn tripstaat aanwezig
coheretie onmogelijk

Angramar Temenos

Badass junkie
muziek is zo tastbaar als water constant veranderend
dichtheid
massa
volume

vreemde concepten alles wat ik ooit geleerd heb
het lijken vreemde concepten

ik ansdchouw zonder paradigma
egodood nee ik weet dat ik besta
zekerheid ja

geen emotie
geen gedachte
geen herinnering

als een vreemde
netgeboren kind
wonderlijke wereld

pascal828

Badass junkie
verbaast me hoe goed je t op papier kan zetten. Ik zou helemaal weg zijn.
Leuk om de nacht mee door te halen

Angramar Temenos

Badass junkie
intensiteit neemt af, ik begin vormen goed te herkennen. Tafel is tafel, muis is muis, computer is computer, ik ben ik.

Alsof ik terugwijzigend verander uit een tunnel waarbij ik net niet door het eind ging.
Visuele aspecten verdwijnen langzaam, ik begin helderder te denken. DMT is een sterke drug...
Intensiteit nu lijkt op 300 microgram
ervaring niet
gedachten niet

intensiteit. ruwe intensiteit.

Angramar Temenos

Badass junkie
Het neerzetten kostte moeite, ik wou eigenlijk wegschieten naar de wereld in mijn hoofd, maar ik wou er echt een lifereport van maken. Bijna baseline. Mentaal rustig, alsof ik iets heftigs en moois ervaren heb en nu een afterglow heb.

Visueel vervormen dingen nog iewat. Hele snelle, aparte DMTtrip... toetsen was zeer moeilijk vooral omdat ik niet kon zien wat ik schreef of dat het goed geschreven was. Een miasma van niet-bestaande kleuren in dimensies die zich houden aan de regels van niet-euclidische geometrie.

heftige maar vriendelijke stof.

Angramar Temenos

Badass junkie
Zo goed als helemaal gelandt. Wow, wat een ervaring zoals altijd. Ik kan het nog wel wat relativeren, maar tijdens die trip, als je de dikke rook uitblaast en weet dat je de wereld hoe je die kent zal zien verdwijnen in enkele seconden.

Wow, het is intens. Intens maar mooi. En ik ben blij dat het me gelukt is het nog op te schrijven. Ik wou altijd eens vastleggen hoe iemand zich uit tijdens die ervaring. Hoe taal gebruikt wordt om het te beschrijven op het moment zelf.

cheiron

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
ik ben overal fractals eindeloos.

Heel mooi, zo'n live report. Het neemt je toch mee voor, zover dat kan.
Typen moet hels ingewikkeld zijn geweest haha, maar een erg goed resultaat.

cheiron

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
intensiteit neemt af, ik begin vormen goed te herkennen.

Intensiteit nu lijkt op 300 microgram

Haha, zo herkenbaar. Het gevoel van "jongens, ik ben er weer!" en tegelijkertijd nog harder trippen dan je ooit hebt gedaan (bij wijze van spreken dan) met andere middelen.

Angramar Temenos

Badass junkie
Ja, ik ken dat gevoel, dan heb je het gevoel dat je in de piek van een keiharde acidtrip (naja ander gevoel, maar zo hard gaan) maar tegelijkertijd een gevoel van "He ik ben weer normaal" xD.

Ja, typen was nogal vervelend maar ik had mezelf voorgenomen de ervaring te delen. Ik ben blij dat ik kan blindtypen uberhaubt want ik kon echt onmogelijk m'n toetsenbord zien en echt iets coherents maken lukte echt niet, dus ik probeerde langsflitsende gedachtes ze snel mogelijk op te schrijven voor ze vervaagden.

Spelling en gramatica waren ook niet bepaald perfect uiteraard :rolleyes:

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Zeer inrigerend en dapper report!
DMT-favo's zullen het wellicht 'van ergens kennen'.

Maar het lijkt me toch een heuse prestatie zoiets onaards, on-zinnigs, onbekends,... live neer te typen :wink:

spacelord

Wijs gebruiker
Machtig report! Vet dat je het nog kan neertypen en jezelf er toe kan verplichten :P ik zou of gwn neergaan met men kop tege de bureau of zegge fuck it, ik geniet liever van mn trip ipv uit te zoeken hoe je ook weer moet typen :P hopelijk krijg ik binnekort eens een breakthrough :grin: heb het nog niet mogen aanschouwen :(

Agustin

Experimenterende gebruiker
Lijpe trip man, enigste waar ik aan kon denken bij 't lezen was dat het een mooie manier is om je postcount omhoog te krijgen. :P

megatrippie

Belezen gebruiker
very nice,

DMT staat nog steeds op mijn to do list.
Maar moet nog een geschikt moment voor komen.
Elk nieuw report maakt dat ik er weer zin in krijg.
Voor ons heel leuk om te lezen en wat dat betreft ook dankbaar voor je moeite van dit live report maar ik zou ook liever gewoon wegzakken en genieten van de trip dan moeten uitvinden hoe het op het scherm te moeten krijgen.
Het zou denk ik afbreuk doen van mijn trip.
Als ik dan al een keer een live report voor mijn rekening zou nemen dan denk ik dat het een met de cam opgenomen report zou worden.
in ieder geval,
thnx!

Bovenaan