DMAA AKA Geranamine (upper nit-ro-x)

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik kwam laatst in de smartshop dnx [nit-ro-x] tegen, dit kost 15 euro en je hebt dan 2 flesjes. Ik las op internet dat het werkende middel in dit flesje geranamine is en dat het een stimulerent effect geeft voor zo'n 2a 3 uur.

Ik heb laatst dus een flesje uitgeprobeerd en het is echt super spul! Het heeft een soort speed achtig effect alleen dan veel minder opgefokt vind ik. Het geeft bij mij ook een echte "brainrush" wat erg aangenaam is. Alleen duurde het bij mij wel een stuk langer, na 3 uur begon het wel af te nemen maar na 8 uur merkte ik het nog steeds en was het effect ook fijn, het gaf achteraf dus niet een down effect. De volgende dag voelde ik me prima en merkte nauwlijks dacht ik de dag ervoor iets genomen had.

Hebben julie al ervaring met dit middel :) ? Ik vind het namelijk een goede vervanger voor pep.

Warcore

Newbie
Re: Geranamine (upper)

Dit zit ook in de AMP capsule's en Clearshot.
Volgens de medewerker van de sjamaan word het gemaakt uit geraniums, maar daar geloof ik niks van.
Heb zelf ook al zitten zoeken wat het nu eindelijk is, maar tot zover geen succes.

Alfa

Experimenterende gebruiker

DMAA oftewel geranamine is inderdaad in geranium olie gevonden. In zeer kleine hoeveelheden, maar toch.

In de vorm van Clear shot vind ik het een goede stimulant, waar je relatief helder bij blijft, een goede portie euforie van krijgt. Het product clear shot is wel een stuk minder sterk geworden. Vorig jaar was een half tot heel flesje meer dan zat. Aan meer hoefde ik echt niet te denken. Nu is het zwakker en kom ik met twee flesjes de avond door. Behalve geranamide zitten er ook andere stimulanten in clear shot. Ik krijg er wel dorst van.

Elohtibbar

Badass junkie

http://www.elephantos.com/nl/smart-shop ... e68b3a55...

bedoel je dit product? :) Als het een goed alternatief is voor speed ben ik zeer geïnteresseerd, was nog op zoek naar een upper die niet te schadelijk is. Relaxed dat je het zo fijn hebt ervaren. Ook geen last van een kater, klinkt perfect.

Edit: die smartshop is trouwens wel duur, als jij 2 flesjes voor 15 euro had.. Bij welke smartshop haal jij het? :)

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter

Edit: die smartshop is trouwens wel duur, als jij 2 flesjes voor 15 euro had.. Bij welke smartshop haal jij het?

Ik had het gekocht bij kokopelli in Amsterdam, ik vind het zelf ook prijzig. Wat Warcore zegt is misschien wel wat. Je kan voor 50 euro 100 capsules kopen van het merk AMP, in elke calsule zit 60mg en dit is even veel als wat in zo'n flesje.

Jammer dat geen enkele winkel die AMP capsules op vooraad heeft, misschien gaan ze eruit :( .

Edit: 5 gram voor 50 pond!: http://www.bzpshop.co.uk/html/dmaa_powder.html

Elohtibbar

Badass junkie

Petrovic zei:
Edit: die smartshop is trouwens wel duur, als jij 2 flesjes voor 15 euro had.. Bij welke smartshop haal jij het?

Ik had het gekocht bij kokopelli in Amsterdam, ik vind het zelf ook prijzig. Wat Warcore zegt is misschien wel wat. Je kan voor 50 euro 100 capsules kopen van het merk AMP, in elke calsule zit 60mg en dit is even veel als wat in zo'n flesje.

Jammer dat geen enkele winkel die AMP capsules op vooraad heeft, misschien gaan ze eruit :( .

Edit: 5 gram voor 50 pond!: http://www.bzpshop.co.uk/html/dmaa_powder.html

Hmm dan moet ik misschien even langs Kokopelli, is dat die smartshop in de Warmoesstraat (op de wallen volgens mij)? Het is inderdaad wel redelijk prijzig, dat zijn die vloeibare namaak xtc/coke/speed dingen vaak. Zouden die capsules wel net zo goed werken? En dat vloeibare spul gooi je gewoon door een drankje ofzo? Thanks voor de tip in ieder geval. :)

Warcore

Newbie

De Sjamaan heeft de AMP capsule's op voorraad, dus voor de geïnteresseerde?

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter

Warcore zei:
De Sjamaan heeft de AMP capsule's op voorraad, dus voor de geïnteresseerde?

Er staat out of stock op de site...

Voor de liefhebber: zoek op DMAA op ebay!

Warcore

Newbie

Mocht je in de buurt wonen in de winkel van de Sjamaan in nijmegen staan nog een paar potje's

Re: DMAA AKA Geranamine (upper)

Haal ook al mijn DMAA van Ebay heb 1 keer 5 gram gekocht en nu 30 gram (Spul kost toch bijna niets)Zeer leuke upper veel leuker als de piperazine's (BZP en dergelijke).Werd ook al redelijk lang verkocht in pillen voor uithouding in de sportschool.Persoonlijk gebruik ik liever ephedrine als upper (Of natuurlijk een andere leuke stimulant) maar denk dat ephedrine het dichste bij deze licht . Toch is DMAA niet zo leuk als ephedrine maar als je niet aan ephedrine kan komen is DMAA een prima vervanger

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod

Je bedoeld dit neem ik aan? Dat heb ik 1 keer gebruikt, was er erg over te spreken. Ik werd er heel mellow en vooral heel vredig van. Alles voelde ontzettend zacht aan. Mn moeheid was weg, maar voelde me niet zo energiek als van speed. Maar misschien komt dat ook omdat ik de hele tijd lag :P

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Precies, die dingen. Ik had er wat over opgezocht en het blijkt voornamelijk adrenaline te releasen waardoor lichamelijk meer wordt gestimuleerd en de geest niet echt.

Ik sta er echt van te kijken dat dit nog zo onbekend is, het heeft echt potentie als partydrug. Het is ook verdomd goedkoop op internet te halen

timmaniac

Bewuste gebruiker
2 keer geprobeerd, en vind het niks...

geef mij maar dingen die werken op dopamine ipv adrenaline :)

miss dat ik daarom ook niet van normale pep hou.. (werkt buiten dopamine ook op adrenaline..)
maar dex daarintegen :hearteyes:

Bovenaan