dissonant festival

denito

Belezen gebruiker
WWW.DISSONANT-FESTIVAL.BE
feesje met enorm dikke line-up

be there or be square :beer:

denito

Belezen gebruiker
ik ga er zowiezo naar toe; ofwel om te werke of wel om te feeste
khoop dak het kan opbouwe
en dan savonds en de dag erna feeste :d

L

Lid 3601

Gast
Het was geweldig gisteren. Ik heb spijt dat ik vanavond niet mee kan.

hypersnap

Bewuste gebruiker
Het was er over... Ongeloofelijk die psy trance room, ik stond er 15 minute en opeens lag er een flugelflesje op de grond met soort van zout siroopje in :wink: breakcore was iets minder omdat het me een angstig gevoel gaf omdat ik onder lsd was :cry:

(indien mense 't wille, er zijn wa foto's die we met de groep hebben genome :) )

Jeller

Badass junkie
hypersnap zei:
Het was er over... Ongeloofelijk die psy trance room, ik stond er 15 minute en opeens lag er een flugelflesje op de grond met soort van zout siroopje in :wink: breakcore was iets minder omdat het me een angstig gevoel gaf omdat ik onder lsd was :cry:

(indien mense 't wille, er zijn wa foto's die we met de groep hebben genome :) )
raar, ik vind breakcore juist heel vet onder lsd

Dissonant

Bewuste gebruiker
hypersnap zei:

Hmm

Ik heb daar ook een flügelflesje zien liggen

..dammit :)

KataStrofe

Belezen gebruiker
Ghehe, alleen Peter pan speedrock en Eric prydz ken ik van die namen.. Cultiirbarbaar ben ik :P

Maar ik had me ongetwijfeld vermaakt daarzo als ik de verhalen hoor!! :beer: Nice!

hypersnap

Bewuste gebruiker
Dissonant zei:
hypersnap zei:

Hmm

Ik heb daar ook een flügelflesje zien liggen

..dammit :)

Mss was het onze dat weggesmeten werdt :grin:

Bovenaan