Diphenhydramine (DPH) met 1 nier

Madsmoker

Experimenterende gebruiker
Hallo beste mensen!

Zoals je aan de titel kan zien zou ik graag willen weten of je DPH kan doen met 1 nier.
Ik doe al een tijdje onderzoek naar DPH op allerlei gebieden met de intentie om het te gaan gebruiken, maar nu heb ik net een video bekeken waarin gezegd werd dat een grote dosis mogelijk je nieren acuut kan beschadigen.

Nou weet ik niet wat de maker van de video beschouwt als een grote dosis, daarentegen hebben ze wel informatie over sterkte per dosis achtergelaten. Dat er zo uitziet:

Dose
Oral
Insomnia: 50 mg

Light: 150 – 250 mg

Common: 250 – 500 mg

Strong: 500 – 650 mg

Ik zat zelf te denken om 500mg te nemen als het me überhaupt lukt om DPH in handen te krijgen.
Maar nu weet ik dus niet of ik het überhaupt kan doen met maar 1 nier.

Disclaimer: Ik weet dat je in een delirium staat zit bij deze dosis en dat het in de meeste gevallen niet als fijn word ervaren maar ik ben bereid dat te doorstaan om het gewoon 1x mee te maken.

Alvast bedankt en fijne pinksterdag!

gebruiker292744

Bewuste gebruiker
Hier was ik net naar benieuwd, zou het beter niet proberen als ik jou was want je zit sowieso al in een mindere staat. Misschien kan je 250mg doen maar echt niet hoger dan dat doe liever Salvia of paddo's als je echt graag wilt hallucineren want dit is niet zonder risico's.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Most users who try diphenhydramine typically do not report positive effects and do not wish to repeat the experience.
bron:
psychonautwiki.

Ik snap niet waarom mensen interesse hebben in een deliriant. De effecten zijn nou niet echt aangenaam en nog gevaarlijk ook nog. Waarom zou je je dan nog met je volle verstand een delirium willen krijgen als er genoeg andere drugs zijn die veel prettiger en een stuk minder risicovol zijn? Ga dan voor de hallucinaties van de psychedelica!

Madsmoker

bron:
psychonautwiki.

Ik snap niet waarom mensen interesse hebben in een deliriant. De effecten zijn nou niet echt aangenaam en nog gevaarlijk ook nog. Waarom zou je je dan nog met je volle verstand een delirium willen krijgen als er genoeg andere drugs zijn die veel prettiger en een stuk minder risicovol zijn? Ga dan voor de hallucinaties van de psychedelica!

Ik wil het gewoon heel graag een keer meemaken ik ken de risico's en die hielden me tot nu toe niet tegen alleen nu ik weet dat het met 1 nier gevaarlijk is het lijkt erop dat het niet gaat gebeuren.

Over hallucinaties van psychedelica gesproken. Ik weet niet of dat aan mij licht maar tot nu toe heb ik nooit echt goeie hallucinaties. Alleen een beetje bij LSD alleen die waren niet bepaald levensecht of heel speciaal. Alles bewoog een beetje maar verder viel het wel mee met wat ik zag. (maar mijn closed eyes visuals waren opzich wel nice)

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Als ik het goed begrijp is een delerium/delier een kortstondige psychose veroorzaakt door drugs/ziekte. Wil je dan echt zo'n psychose meemaken? Ik zie er de meerwaarde niet van in in ieder geval. Dalijk blijf je er nog in.

edit;
lees dit maar eens, beniewd of je dan nog wil:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Delier

edit;
meerdere topics aanmaken met dezelfde vraag wordt overigens niet op prijs gesteld op dit forum, niet meer doen dus.

Laatst bewerkt:

Madsmoker

meerdere topics aanmaken met dezelfde vraag wordt overigens niet op prijs gesteld op dit forum, niet meer doen dus.

Deze gaat over dph doen met 1 nier, mijn andere topic gaat vooral over een drugs zoeken waar ik goed op kan hallucineren.
Ik dacht dat dat genoeg verschil had om appart te houden vooral omdat ik waarschijnlijk veel minder snel antwoord zou krijgen op een nieuwe vraag op dezelfde topic.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@Madsmoker
Je kan zeer goed hallucineren op psychedelica en wel lysergamides (LSD en analogen), triptamines (o.a psilocybine en analogen) en bepaalde amfine-achtigen als 2c-b en DOC. De stelregel is hoe hoger de dosering, hoe meer Visuals. Ketamine en analogen geven ook vervormingen en soms hallucinaties op hoge doseringen.

Een delier KAN voor hallucinaties zorgen maar kan zich ook uiten op andere manieren zoals wanen en verwardheid. Ik ken niemand die een leuke trip heeft gehad tijdens een delier in ieder geval.

Ik haal uit jouw woorden dat je denkt dat deliranten voor mooiere en vettere hallucinaties zou zorgen. Geen idee wie je dat heeft wijs gemaakt maar er klopt geen reet van in ieder geval.

Laatst bewerkt:

Madsmoker

kan je dan meer dan 1 postzegel nemen? en hoe raad je dat dan aan, zou je dan zeggen binnen een uur 3 halfjes moeten nemen bij wijze van spreken? Je moet toch met LSD alleen binnen het eerste uur bijnemen?

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Ik kan jou niet adviseren hoe veel zegels je zou moeten nemen want ik weet niet hoe veel LSD er op je zegel zit. Waarschijnlijk weet je dat zelf ook niet, en je dealer denk ik ook niet, hoewel die vaak beweren dat die degelijke zegels leveren van 200ug+ maar vaak zijn die veel lager gedoseerd.

wat dosering betreft:
treshold = +/- 15 microgram (treshold is de minimale hoeveelheid waar je uberhaupt iets van merkt)
licht = 15-75 microgram
gemiddeld = 75-150 micrigram
zwaar = 150-300 microgram
heel zwaar = boven de 300 microgram met de kanttekening dat bij 400 microgram het maximale effect ligt, nog meer nemen zal je trip wel verlengen maar niet meer versterken.

Let wel, dit is maar algemeen gemiddelde, je gewicht en gevoeligheid voor deze drug kan deze cijfers voor jou wat laten afwijken.

ALs je de dosering van je zegels niet weet dan zou ik laag beginnen, en elke volgende keer als je tript kan je dan telkens iets meer nemen totdat je bij je zogezegde 'sweet spot' bent uitgekomen, de dosering die voor jou het prettigst is.

Gewoon alles tegelijk innemen, want je tolerantie begint onmiddelijk na inname en alles wat je daar na inneemt in een sessie zal een mindere werking hebben.

Madsmoker

Oke dan neem ik wel anderhalf ipv een hele de volgende keer bedankt voor de hulp! En wie weet doe ik nog wel een keer een deliriant :P .

mitchieee

Wijs gebruiker
Oke dan neem ik wel anderhalf ipv een hele de volgende keer bedankt voor de hulp! En wie weet doe ik nog wel een keer een deliriant :P .
ik ben ook echt opzoek naar een deleriant jammer dat ze zo raar gebruikt moeten worden en zo veel risico's in zit

sinds ik vanaf xtc zwaar heb gehallucineerd heb wat er zo levens echt uitzag allemaal ben ik er echt benieuwd naar

Blauweaap

Badass junkie
ik ben ook echt opzoek naar een deleriant jammer dat ze zo raar gebruikt moeten worden en zo veel risico's in zit

sinds ik vanaf xtc zwaar heb gehallucineerd heb wat er zo levens echt uitzag allemaal ben ik er echt benieuwd naar
Pep en een nachtje doorhalen en dan die avond ket doet brengt mij ook in een delirium staat. Raad het niet aan though maar ik vind het helemaal geweldig.

АЛ-90

Belezen gebruiker

En mocht je ooit een hoge dosis van een deliriant gaan nemen zou ik er zeker voor zorgen dat er vanaf het begin een sitter bij is. Als het effect sterker is dan verwacht kan je compleet de controle kwijt raken over wat je doet en kan je nog wel eens in rare en onwenselijke situaties belanden.

mitchieee

Wijs gebruiker
En mocht je ooit een hoge dosis van een deliriant gaan nemen zou ik er zeker voor zorgen dat er vanaf het begin een sitter bij is. Als het effect sterker is dan verwacht kan je compleet de controle kwijt raken over wat je doet en kan je nog wel eens in rare en onwenselijke situaties belanden.
als ik instap neem ik natuurlijk wel baby stapjes met zulk spul’ en eindstand denk ik wel dat ik de delirium kan sturen hoe ik hem wil. tog bedankt!!

KlaasVaak

Wijs gebruiker
als ik instap neem ik natuurlijk wel baby stapjes met zulk spul’ en eindstand denk ik wel dat ik de delirium kan sturen hoe ik hem wil. tog bedankt!!
Dat kan niet, want je vergeet dat je onder invloed bent. Lees je in ieder geval nog even goed is.

mitchieee

Wijs gebruiker
Dat kan niet, want je vergeet dat je onder invloed bent. Lees je in ieder geval nog even goed is.

volgensmij met dph weet je het wel’ en ja als ik ooit aan zoiets gebruik zal ik bij het begin wel een tripsitter hebben. voor onverwachte dingen

ik moet het gevoel hebben dat je vergeet dat je tript ik kan het me niet voorstellen

Bovenaan