Dingen voor de perfecte lsd-setting

Gerarddegekste

Newbie
Tripreporter
Beste Forumleden,

Ik ben een lsd trip aan het plannen voor de kerstvakantie. Een vriend van mij is dan alleen thuis en daar gaan we is mooi gebruik van maken. Ik ben inmiddels klaar voor een diepgaande trip met inzichten, maar ik wil dit moment wel perfect maken(lsd is niet echt iets wat je niet 1 2 3 doet). Mijn vraag is dus of jullie nog mooie ideeën of dingen hebben die ultiem en eventueel onmisbaar zijn voor een goede sterke lsdtrip(300-400 ugl)

De setting is gewoon bij iemand thuis die zat plekken in zijn huis en tuin heeft om lekker te spacen(jacuzzi, serre met spacende verlichting, enz)
Op mijn lijstje staat al:
Wierook
Geurkaarsen
Breeklichtjes
Kaarsjes
Warme zachte dekens
Lekker fruit
Wiet
Lekker eten

Ik hoor graag jullie reacties

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Klinkt als een fijn huis om te trippen in ieder geval.

Zorg dat je genoeg eten en drinken in huis hebt, met LSD ben je best lang onderweg. Een hele hoop verschillende hapjes is fijn voor het begin en de piek. Het draait dan vooral om smaak. Vers fruit doet het altijd goed, maar als je dat lekker vind kun je bijvoorbeeld ook wat kaas halen of verschillende koekjes en zoutjes. Vooral veel verschillende smaken in huis hebben is top. Zorg dat je alles van te voren in hap klare stukjes snijd, dan hoef je dat tijdens de trip niet meer te doen. Voor de comedown is het ook wel fijn om echt een maaltijd in huis te hebben.

Wat ik nog op je lijst mis is muziek. Zoek vantevoren wat muziek uit waar je lekker op denkt te trippen. Het is wil fijn om wat playlistst klaar te hebben staan. Doe eventueel wat muziek van verschillende stijlen, kun je een beetje kijken waar je je op dat moment prettig bijvoelt. Zelf vind ik psytrance ideaal voor LSD, ik heb dan altijd behoefte aan muziek op een hoog tempo wat ook nog lekker spacend is.

Het allerbelangrijkste is verder dat je er zin in hebt die dag en lekker in je vel zit. Verder is het ook vooral kijken waar je tijdens de trip zin in hebt. En zorgen dat je dus zoveel mogelijk vantevoren klaar zet, hoef je je daar niet mee bezig te houden tijdens de trip.

Gerarddegekste

Newbie
Tripreporter
Ik ben inderdaad vergeten de muziek te vermelden. Wat ik overigens heerlijk vind is reiki of mongoolse keelzang. Dit klinkt misschien eem beetje raar maar op deze muziek kom je echt in hogere sferen en kun je eindeloos filosoferen! Verder luister ik meestal gewoon van alles en nog wat. Psytrance heb ik nog nooit geprobeerd ,maar deze ga ik zeker wel luisteren aankomende trip. De supermarkt is 5 min fietsen, en daar zullen we ter plekke ook nog wat eten kopen. Uit eerdere ervaringen is dit echt heel magisch, alles is mooi en prachtig( dit is alleen aan te raden als je al wat meer controle over je lsd trip hebt).

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Vergeet niet vooral op het moment spontaan te zijn en kijken wat je dan interesseert. De dingen die je al hebt gepland is ruim voldoende. Ik heb zelf vaak dat tijdens het trippen totaal andere dingen (dan die ik gepland had) me interesseren. Een lege muur, gordijnen of een vloertapijt of zo. :P Zelf plan ik zo min mogelijk m'n trips, wat naar mijn mening voor veel interessantere en meer spontane trips zorgt. Maar bij LSD moet je 2 dingen voor mekaar hebben: eten/drinken en muziek. :grin:

Bobsacamano

Badass junkie
Ben het hier heel erg mee eens. Zorgen voor lekker (vers) eten en drinken en heel veel muziek.

Verder zorg ik dat er altijd wat schrijf en teken materiaal klaar licht voor als ik een ingeving krijg. Daarnaast word er niks gepland.

Mindless zei:
Vergeet niet vooral op het moment spontaan te zijn en kijken wat je dan interesseert. De dingen die je al hebt gepland is ruim voldoende. Ik heb zelf vaak dat tijdens het trippen totaal andere dingen (dan die ik gepland had) me interesseren. Een lege muur, gordijnen of een vloertapijt of zo. :P Zelf plan ik zo min mogelijk m'n trips, wat naar mijn mening voor veel interessantere en meer spontane trips zorgt. Maar bij LSD moet je 2 dingen voor mekaar hebben: eten/drinken en muziek. :grin:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
En eigenlijk denk ik dat je met LSD het beste geen vaste setting kunt hebben. LSD maakt me enorm actief. Het voelt alsof de drug me op pad wil hebben. Ik wil dan ook echt eens in de zomer ergens naartoe met een niet al te hoge dosis LSD op. Een park of bos of zo, of gewoon mijn huis uit gaan en een stuk door de stad lopen. Dat is met LSD denk ik prima mogelijk, aangezien je er zo scherp bij blijft. Een vaste setting voelt steeds wat beperkend met LSD. Of je moet een groot huis met een grote tuin hebben of zo. Ik heb ook het gevoel dat de zware bodyload bij mij deels komt omdat ik al die energie niet kwijtraak. De bodyload lijkt vaak helemaal afwezig te zijn als ik door m'n huis loop en actief ben.

Maar ja, zo voelt dat bij mij dan.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Het lijstje lijkt goed compleet zo!

Wil inhaken op Mindless hier ook iemand die in de zomer of wanneer het weervlekker is graag dingen doet. Heb een klein bos op 10 minuten fietsen. Afgelopen zomer 2x deels in het bos getript wat is dat heerlijk in de zon met koud drankje en eventueel wiet. Dikke aanrader ook het strand beviel me goed. We hadden ook een stukje rustig strand gevonden.

Maar met LSD op vind ik reizen tenzij het rustig ivs , niet relaxed.
Zodra het weer goed weer is gelijk het bos induiken , is ook een heerlijke zonneweide waar ik dan vertoef. Krijg er gelijk weer zin in :hearteyes:

Gerarddegekste

Newbie
Tripreporter
Bedankt voor jullie reacties! Sowieso zal de trip zichzelf wel de weg wijzen. Een stukje lopen of fietsen is heerlijk . Ik vind een thuissetting leuk , maar buiten zijn is toch zoveel gaver. De supermarkt is 5 minuten fietsen en dat is ook zeker waar we even heengaan. Dat is wel echt een heftige ervaring blijkt uit eerdere keren :hearteyes:

Tips die ik dus ga meenemen:
Genoeg muziek
Tekenspullen
Lekker eten en drinken(genoeg/geportioneerd)
De trip de weg laten leiden!

Tijdloos: de natuur is prachtig! Ik heb al vaker in de natuur getript. In de buurt is een bos wat we zeker nog zullen bezoeken die dag. Een trip is.een zee van tijd dus dat komt wel goed :stoned: . Een wietje erbij is natuurlijknniet te missen

Bovenaan