Dingen doen op xtc

hey mede forumers

ik heb eens een snelle vraag, hebbe jullie tips om wat te doen op een nacht xtc? Ik trip namelijk vaak alleen (vind dit zelf heel chill de eerste paar uur) maar als het pieken is gestopt lig ik maar gewoon in bed niks te doen beetje muziek luisteren en plafond dienst, tips zijn erg welkom 🤗

Timbaland

Newbie
Vergeten dat je een dubbelaccount had aangemaakt bedoel je? Of verbaasd dat je originele account (waar je toevallig op inlogde een minuut voordat je op dit account inlogde) nog steeds geband is?
Nee hoor, ik drukte op aanmelden en zag dat ik een account had waar ik het bestaan van was vergeten.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Nee hoor, ik drukte op aanmelden en zag dat ik een account had waar ik het bestaan van was vergeten.
Maar dit is wel gewoon een dubbelaccount. We zijn niet gek Rivalrie :)

je originele account heeft een permanente ban, dat betekent dat je hier nooit meer welkom bent, ook niet onder een ander account. Wel knap dat je het zo lang onder de radar hebt gehouden, dat moet ik je nageven. Maar dat we er nu achter zijn betekent wel gewoon ook voor dit account een permanente ban.

Fijn weekeind gewenst en ajuus!

Timbaland

Newbie
Maar dit is wel gewoon een dubbelaccount. We zijn niet gek Rivalrie :)

je originele account heeft een permanente ban, dat betekent dat je hier nooit meer welkom bent, ook niet onder een ander account. Wel knap dat je het zo lang onder de radar hebt gehouden, dat moet ik je nageven. Maar dat we er nu achter zijn betekent wel gewoon ook voor dit account een permanente ban.

Fijn weekeind gewenst en ajuus!
Geen idee wie dat is en waarom je denkt dat ik dat ben ? 😅

Bovenaan