Diepe, langdurige slaap opwekken

Vchip

Badass junkie
Kan iemand mij vertellen welk middel zeer zwaar is en waarmee je een hele diepe en langdurige slaap kunt opwekken?? Het mogen ook research chemicals zijn, i dont care.. Zat zelf te denken aan Dormicum. Barbituraten zijn zover ik weet niet meer in de omloop. Zijn er wel middelen beschikbaar die even zwaar zijn als barbituraten??

Twirley Bird

Bewuste gebruiker
Kan iemand mij vertellen welk middel zeer zwaar is en waarmee je een hele diepe en langdurige slaap kunt opwekken?? Het mogen ook research chemicals zijn, i dont care.. Zat zelf te denken aan Dormicum. Barbituraten zijn zover ik weet niet meer in de omloop. Zijn er wel middelen beschikbaar die even zwaar zijn als barbituraten??

Heb je tolerantie voor benzodiazpines? Je zou inderdaad RC's kunnen overwegen bij mij is flurazepam (geen RC) en wel duur. Maar als je RC's ook overweegt werkt flualprazolam kunnen overwegen echter vraagt dit wel wat kennis omdat de gebruikelijke doses 1mg is voor een zware dosering , ik slaap er met tolerantie een uur of 8-10 op. Maar dan heb je wel PG nodig en een weegschaal die tot 1mg precies kan wegen en zo met PG en water een oplossing kan maken. met bijvoorbeeld 1 gram flualprazolam met 500ml PG en 500ML water het mixt zo heb je 1ml wat 1mg flualprazolam krijgt. Doe wat resesearch en kijk even hiernaar:

http://drugs.tripsit.me/flualprazolam

Neem niet meer als 1mg als je tolerantie hebt , het is een behoorlijk zwaar middel , en let op met herdoseringen de sederende effecten komen namelijk pas na 1 tot 2 uur op.

Pas svp wel op met afhankelijkheid anders gaat het bergafwaarts , 2-x per week en het zal meevallen. Hoe minder frequent gebruik des te beter. Het heeft mij in ieder geval goed geholpen.

Maar kan je het niet bij je huisarts vragen? Diazepam zou ook al goed genoeg kunnen zijn. Ddenk aan een dosering van 20 tot 30 mg diazepam.

Anders is de research chemicals een alternatief. Vooral flualprazolam dat is niet echt recreatief maar helpt prima om in een diepe slaap te komen.

Wees voorzichtig en lees je even in hoe je er een spray van kan maken dat 1mg geeft.

Be safe!

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Waarom wil je specifiek weten met welk middel je een diepe slaap van minimaal 8 uur kunt opwekken?

Het is niet zo verstandig om zelf te gaan dokteren met sedativa en dan zeker de meest potente paardenmiddelen niet. Misschien ga je beter even langs bij je huisarts, maar ik heb geen idee in welke context je deze vraag stelt.

Twirley Bird

Bewuste gebruiker
Flunitrazolam heeft veel meer recreatieve doeleinden en is veel minder sederend en werkt ook korter(6uur ong) tegenover flualprazolam wat circa 15uur werkt. in andere woorden werkt fluo alprazolam daarom beter om dieper en langer door te slapen maar wees voorzichtig want de tolerantie is echt niet onderschatten als je dit bijvoorbeeld een maand lang dagelijks zou gaan gebruiken kan je met Diazepam een dosis van 50 milligram nog niet slapen dus dit moet je heel voorzichtig gebruiken nogmaals een waarschuwing dus en fijn om te weten dat je een weegschaal hebt ook al is die weegschaal niet helemaal niet op de milligram precies doe dan 10 en mix het met dan met 10 milliliter en neem daar 1mwaterl van. Spuiten kan je bij de apotheek halen zodat je dan toch min of meer op de milligram precies kan nemen.

Ben het verder met @Roze olifant eens als de huisarts kan helpen is dat veel beter.

Welk doeleinde heb je om dit te willen doen? Na een trip of slapeloosheid?Ik noem maar wat. Vind dat een valide vraag van @Roze olifant .

Sterkte/succes!

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Tja.
Ik wou t eigenlijk niet op het forum zetten, maar ik heb dus geslapen van zondagavond tot dinsdagmorgen en heb geen herinnering aan de maandag, ook geen bewijs dat ik maandag wel wakker was, geen internetgeschiedenis, geen sociale media gebruikt en ook met niemand contact gehad. Dit heeft me nogal out gefreaked, ik had in eerste instantie geen idee hoe dit mogelijk was maar inmiddels denk ik wat de oorzaak was, ik had zondag eerst een paar biertjes op en toen nog beetje RC-disso's en ging nogal gedissasocieerd naar bed. Waarschijnlijk heb ik met mijn slaapdronken kop wat willen drinken s'nachts en heb ik per ongeluk wat slokken op van de fles GHB die al een half jaar werkeloos in de koelkast staat omdat ik er geen reet aan vind.
Er zat inderdaad minder in als dat ik hem had weggezet de laatste keer dat ik die GHB gebruikt had. Ik heb die fles voor de zekerheid inmiddels helemaal driedubbel ingepakt met duktape want het had echt enorm fout kunnen gaan.

Laatst bewerkt:

Pollewop

Bewuste gebruiker
Probeer eens Quetiapine in een lage variant dus max 50mg. Het is een doorslaper voor velen zonder verslaafd te raken eraan. Zo kan je dus zeker 8 uur slapen.

Vchip

Badass junkie
Probeer eens Quetiapine in een lage variant dus max 50mg. Het is een doorslaper voor velen zonder verslaafd te raken eraan. Zo kan je dus zeker 8 uur slapen.
Ik slik al olanzapine voor dat doeleinde, maar is onvoldoende. Ik wil iets wat lijkt op een barbituraat. Ik wil snel heeel diep en heeel lang slapen.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Tja.
Ik wou t eigenlijk niet op het forum zetten, maar ik heb dus geslapen van zondagavond tot dinsdagmorgen en heb geen herinnering aan de maandag, ook geen bewijs dat ik maandag wel wakker was, geen internetgeschiedenis, geen sociale media gebruikt en ook met niemand contact gehad. Dit heeft me nogal out gefreaked, ik had in eerste instantie geen idee hoe dit mogelijk was maar inmiddels denk ik wat de oorzaak was, ik had zondag eerst een paar biertjes op en toen nog beetje RC-disso's en ging nogal gedissasocieerd naar bed. Waarschijnlijk heb ik met mijn slaapdronken kop wat willen drinken s'nachts en heb ik per ongeluk wat slokken op van de fles GHB die al een half jaar werkeloos in de koelkast staat omdat ik er geen reet aan vind.
Er zat inderdaad minder in als dat ik hem had weggezet de laatste keer dat ik die GHB gebruikt had. Ik heb die fles voor de zekerheid inmiddels helemaal driedubbel ingepakt met duktape want het had echt enorm fout kunnen gaan.

Die duktape ging me toch niet ver genoeg, en ik heb de GHB zojuist door de gootsteen gespoeld en de fles in de container buiten gepleurd.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tja.
O sorry dat ik het dan aanhaalde want was puur als grap bedoeld natuurlijk. Maar zal er meer om denken. Ik had ook eerder gehoopt dat het gewoon door één of ander rc-disso kwam ipv door ghb. GHB lijkt me niet geschikt voor een lange slaap namelijk.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@Mezelf
Ik heb nog steeds geen 100% zekerheid, maar ik wil geen extra risico nemen.

Ik ging toch wel bedwelmd van de alcohol naar bed en als je dan zo maar een paar slokken GHB neemt kan je wel degelijk langdurig out gaan en dat zou een en ander kunnen verklaren.

Ik had wel degelijk ook een snufje disso genomen die avond maar ik vind het GHB verhaal een stuk aannemelijker. Maar zeker weten doe ik het niet.

Maar ik neem geen enkel risico dus heb ik de GHB weg gegooid.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Na een lange LSD trip sessie wil ik een diepe en langdurige slaap opwekken. Na paddo's doe ik dit nooit, maar na lsd vind ik het gerechtvaardigd.

Oké, dan snap ik de vraag. :) Persoonlijk vind ik etizolam de fijnste RC benzo-achtige die ik uitgeprobeerd heb. Ik gebruik dit zelf ook sporadisch na psychedelica of een stimulant. Het heeft een warm en cosy karakter en dat is speciaal prettig na een langdurige trip; het haalt de laatste LSD-nawerkingen weg en ik slaap dan redelijk goed in. Het is als je je aan een redelijke dosis houdt ook niet te zwaar waardoor je er de volgende dag niet duf van hoeft te zijn.

Wil je echt een zwaarder sedatief middel dan is flunitrazolam een optie. De werkingsduur is iets langer dan die van etizolam en het is zeer potent, het wordt dan ook verkocht in blotters van 0.25 mg. Ik word hier op bescheiden dosis al behoorlijk suf van. Het is daarmee een minder ‘recreatieve’ benzo-achtige (ik vind zelf benzo’s sowieso niet erg recreatief) maar als je echt voor sedatie gaat is het te overwegen. Pas ermee op, je doseert snel te hoog. Dat kan tot gevaarlijke situaties leiden, en ik heb gemerkt dat er de volgende dag al snel een wat kater-achtig gevoel kan blijven hangen.

Als je nog weinig ervaring hebt met benzo’s zou mijn voorkeur uitgaan naar etizolam.

Bovenaan