Kan iemand mij vertellen welk middel zeer zwaar is en waarmee je een hele diepe en langdurige slaap kunt opwekken?? Het mogen ook research chemicals zijn, i dont care.. Zat zelf te denken aan Dormicum. Barbituraten zijn zover ik weet niet meer in de omloop. Zijn er wel middelen beschikbaar die even zwaar zijn als barbituraten??
Heb je tolerantie voor benzodiazpines? Je zou inderdaad RC's kunnen overwegen bij mij is flurazepam (geen RC) en wel duur. Maar als je RC's ook overweegt werkt flualprazolam kunnen overwegen echter vraagt dit wel wat kennis omdat de gebruikelijke doses 1mg is voor een zware dosering , ik slaap er met tolerantie een uur of 8-10 op. Maar dan heb je wel PG nodig en een weegschaal die tot 1mg precies kan wegen en zo met PG en water een oplossing kan maken. met bijvoorbeeld 1 gram flualprazolam met 500ml PG en 500ML water het mixt zo heb je 1ml wat 1mg flualprazolam krijgt. Doe wat resesearch en kijk even hiernaar:
http://drugs.tripsit.me/flualprazolam
Neem niet meer als 1mg als je tolerantie hebt , het is een behoorlijk zwaar middel , en let op met herdoseringen de sederende effecten komen namelijk pas na 1 tot 2 uur op.
Pas svp wel op met afhankelijkheid anders gaat het bergafwaarts , 2-x per week en het zal meevallen. Hoe minder frequent gebruik des te beter. Het heeft mij in ieder geval goed geholpen.
Maar kan je het niet bij je huisarts vragen? Diazepam zou ook al goed genoeg kunnen zijn. Ddenk aan een dosering van 20 tot 30 mg diazepam.
Anders is de research chemicals een alternatief. Vooral flualprazolam dat is niet echt recreatief maar helpt prima om in een diepe slaap te komen.
Wees voorzichtig en lees je even in hoe je er een spray van kan maken dat 1mg geeft.
Be safe!