Diclofenacnatrium + mdma

buzzy

Badass junkie
Ik slik sinds vrijdag medicijnen (Diclofenacnatrium, 3 pillen per dag) tegen een ontsteking in mijn prostaat. Nu was mijn vraag kan ik hierbij veilig xtc nemen ? Er staat overigens niks in de bijsluiter over gevaarlijke combinaties maar ik wil het eerst wel even zeker weten natuurlijk.

nicole1973

Belezen gebruiker
medicijnen

het is natuurlijk nooit aan te raden ...met wat voor medicijn dan ook .. je hebt kans dat de ontstekingsremmers minder werken.. + dat je weerstand ook wel minder is na gebruik dus je kans hebt dat je het erger maakt dan het al is

good luck :)
Nicole

boy

Bewuste gebruiker
Als het een antibiotica is dan raad ik het je af. Om een antibioticakuur te laten werken is een constante bloedspiegel met de gebruikte antibiotica vereist. Daarom mag je bijvoorbeeld ook niet drinken, omdat je lever dan hard moet werken en je bloedspiegel en dus je kuur in gevaar brengt.

Aangezien XTC de lever ook wat harder laat werken, lijkt het mij niet echt verstandig om te gaan gebruiken. Ik zeg niet dat je hele kuur faalt als je een pil slikt, maar ik zou het niet doen.

dallandra

Wijs gebruiker
diclofenac is geen antibiotica.
het is een sterke pijnstiller en een ontstekingsremmer.die ook bij de drogist te krijgen is,in tegenstelling tot antibiotica.

dus ga bij jezelf nar of je mdma in combinatie met pijnstillers,zoals bijvoorbeeld ibuprofen zou slikken.

yellowmoon

Bewuste gebruiker
proberen en trip report maken :grin:
ik slik eerlijk niet eens paracetamol als ik ga blowen je weet maar nooit wat er gebeurt

MetaalKonijn

Badass junkie
yellowmoon zei:
ik slik eerlijk niet eens paracetamol als ik ga blowen je weet maar nooit wat er gebeurt

Dat slaat echt nergens op. Dan kun je beter zowieso niet gaan blowen, want je weet maar nooit wat er gebeurt.

yellowmoon

Bewuste gebruiker
MetaalKonijn zei:
yellowmoon zei:

Dat slaat echt nergens op. Dan kun je beter zowieso niet gaan blowen, want je weet maar nooit wat er gebeurt.
ik weet heel goed wat er gebeurt als ik ga blowen, en ik weet ook dat ik niet dood ga als ik die combinatie doe maar het effect kan zowiezo anders zijn

Wacky

Badass junkie
Ik heb van de week ook diclofenac gehad voor een niersteentje. Toen in het ziekenhuis gevraagd werd naar medicijn en drug gebruik heb ik gezegd dat ik speed en xtc gebruik, maar daarover zijn geen opmerkingen gekomen bij de diclofenac die ik kreeg. Dus opzich zal dat wel goedzitten.

Wel merk ik dat speed / mdma ook een effect hebben op de urinewegen (moeilijk plassen vaak) dus dat ga ik zowieso maar niet doen voor die niersteen eruit is.

Antigone

Belezen gebruiker
buzzy zei:
Ik slik sinds vrijdag medicijnen (Diclofenacnatrium, 3 pillen per dag) tegen een ontsteking in mijn prostaat. Nu was mijn vraag kan ik hierbij veilig xtc nemen ? Er staat overigens niks in de bijsluiter over gevaarlijke combinaties maar ik wil het eerst wel even zeker weten natuurlijk.
Garantie kan ik je niet geven, maar ik slik regelmatig xtc en diclofenac en heb nog nooit iets
ondervonden van vreemde bijwerkingen of nare toestanden. Ik vind het eigenlijk wel prettig
zelfs, maar dat is meer omdat je meestal pijn ergens hebt als je aan de diclofenac zit en op
het moment dat je xtc gebruikt geen pijn voelt. Beste pijnstiller is dus xtc, alhoewel je na
gebruik dan nog wel met een onsteking zit natuurlijk :wink:

Arenshi

Bewuste gebruiker
Antigone zei:
buzzy zei:
Garantie kan ik je niet geven, maar ik slik regelmatig xtc en diclofenac en heb nog nooit iets
ondervonden van vreemde bijwerkingen of nare toestanden. Ik vind het eigenlijk wel prettig
zelfs, maar dat is meer omdat je meestal pijn ergens hebt als je aan de diclofenac zit en op
het moment dat je xtc gebruikt geen pijn voelt. Beste pijnstiller is dus xtc, alhoewel je na
gebruik dan nog wel met een onsteking zit natuurlijk :wink:
Ik denk dat zijn onsteking na 3 jaar wel weg is hoor. :wink:

blu

Bewuste gebruiker

gpd1971

Newbie
Ik gebruik al bijna 20 jaar diclofinac en zo af en toe ook een pil, vroeger zelfs regelmatig, maar heb daar nog nooit problemen mee gehad.
Deze 2 middelen werken ook op een totaal verschillend niveau en hebben daarom gelukkig ( :grin: ) geen invloed op elkaar.

Vaag

Experimenterende gebruiker
Ookal is dit al een extreem oud topic er zullen meer mensen iets zijn met mijn ervaring denk ik

Ik ben op een hardcore feest had 1 puntje miaauw 1 puntje coke en 1 pil binnen ik dacht het te riskeren om een diplofenac in te nemen ik zou het niet aanraden instant na kwartiertje misselijk en na een 3 kwartiertjes direct moeten gaan spauwen

Dus beter pijn lijden dan denk ik

OtherShore

Badass junkie
Ik ben op een hardcore feest had 1 puntje miaauw 1 puntje coke en 1 pil binnen ik dacht het te riskeren om een diplofenac in te nemen ik zou het niet aanraden instant na kwartiertje misselijk en na een 3 kwartiertjes direct moeten gaan spauwen
Van een pilletje worden veel mensen al een beetje misselijk en diplofenac is vrij zwaar op de maag, dus ik kan het me voorstellen. Verder lijkt de combinatie me niet problematisch.

Je zou eventueel de diplofenac eerder op de dag kunnen nemen met een kleine maaltijd. Dat zal zeker helpen bij eventuele misselijkheid. Diplofenac bijnemen op een lege maag tijdens gebruik lijkt me geen aanrader.

Laatst bewerkt:

troksky

Belezen gebruiker
Ookal is dit al een extreem oud topic er zullen meer mensen iets zijn met mijn ervaring denk ik

Dus beter pijn lijden dan denk ik
Wouw... de combinatie alleen al😀

Vaag

Experimenterende gebruiker
Ja misselijk werd ik er al vrij snel van maar effe vinger in de keel en het ging snel beter heb wel een anderhalf uur nog last gehad van een wazige blik. Presies of dat mijn ogen constant scherp stellen te vermoeiend was

Bovenaan