Diazepam

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Goedendag allemaal,

sinds vandaag ben ik de trotse bezitter van 5 diazepam tabletten (10 mg per stuk). Mijn vraag was of er mensen ervaring mee hebben?

Wat is aan te raden? En is diazepam een sterke benzo? Gewoon gelijk beginnen met 10 mg voor een leuk effect of hem eerst op de breeklijn doormidden breken?

Ik hoor graag van jullie! :wave:

BillyBilo

Badass junkie
je weet niet hoe gevoelig je er voor bent dus je kunt beter eerst gewoon een halve nemen en een half uurtje wachten en dan de andere halve, maar ik nam gewoon meteen 20 geloof ik, dus jah, verschilt per persoon, valium is opzich best een relaxe benzo ja.

Ik nam er de 1ste x ook 2 met wat alcohol. Was wel een erg relaxt gevoel maar echt veel stelt het niet voor. Ik werd er moe van en kon lekker slapen.
Ik vind het niet echt geschikt voor recreatief gebruik.
Grtz :wave:

BillyBilo

Badass junkie
reggaegirl1982 zei:
Ik nam er de 1ste x ook 2 met wat alcohol. Was wel een erg relaxt gevoel maar echt veel stelt het niet voor. Ik werd er moe van en kon lekker slapen.
Ik vind het niet echt geschikt voor recreatief gebruik.
Grtz :wave:

---------

Tja, is voor iedereen verschillend, is maar net waar je van houdt.
Voor mij is het in ieder geval nie echt boeiend. Ik ben liever wat actiever en "helderder" (zo voelt het in ieder geval)
Grtz

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Ok tnx iig voor de antwoorden :)

Het moment is er nog niet dat ik het ga nemen aangezien ik de komende tijd tentamens heb en juist wat meer wakker moet blijven dan dat ik goed moet slapen en mn wekker niet meer hoor enzo :wink::P haha

Jullie horen het wel hoe het uiteindelijk uitpakt! :wave:

Jadi

Bewuste gebruiker
psychonaut'86 zei:
Goedendag allemaal,

sinds vandaag ben ik de trotse bezitter van 5 diazepam tabletten (10 mg per stuk). Mijn vraag was of er mensen ervaring mee hebben?

Wat is aan te raden? En is diazepam een sterke benzo? Gewoon gelijk beginnen met 10 mg voor een leuk effect of hem eerst op de breeklijn doormidden breken?

Ik hoor graag van jullie! :wave:
Nou, veel moet je er niet van verwachtten, het is idd een sterke (verslavende) benzo.
Tja, ik zou hem gewoon naar binnen schuiven :wink:

rich29

Newbie
gewoon 20mg nemen. 10 is wel erg weinig. je kan beter kortwerkende benzo's regelen, dat voel je beter, aangezien die sneller opkomen qua werking. valium duurt langer maar wordt geleidelijker opgebouwd...is voor recreagebruik minder geinig

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Beetje late reactie... :flushed: maar ik zou nog laten weten hoe het was.
Ik heb er rond een uur of 21.00 eentje genomen... en toen op weg naar een vriend van me gegaan (gewoon voor een avondje thuis relaxen) met een tweede pammetje op zak :P. Toen ik bij hem was begon het aardig te werken... je wordt een beetje op een lijn getrokken... geen pieken meer qua gevoel. En gewoon heel relaxt. Was toch wel nieuwsgierig dus daar maar de tweede ingenomen (22.30). Toen die insloeg werd ik toch wel een beetje moeier :P hehe... Vanaf daar aar op de fiets gestapt op weg naar hus om mn bed in te duiken. Onderweg leken verkeerborden en paaltjes vaak op mensen (zoals ik dat ook wel met mdma heb)... als je dan dichtbij komt dan zijn ze opeens weg :confused: :P hahaha

Thuis had ik honger dus met moeite een turkse pizza in de pan gedaan...ondertussen even naar mn kamer. Toen ik terug kwam zag ik dat ik de pizza eventjes was vergeten... zwarte onderkant :openmouth: nou ja. Eraf geschraapt en begonnen met de vermoeiende maaltijd. Bijna 3 keer in slaap gevallen op mn bord :openmouth: :rolleyes:

Na de maaltijd mezelf naar het bed geslaapt en in een diepe slaap gevallen.

That was mijn verhaal en ervaring met diazepam!

Jadi

Bewuste gebruiker
Ik ben nog nooit bijna slaap gevallen tijdens het eten met diaze, maar dat zal wel aan mijn verrekt hoge tollerantie liggen :P

DirtyP

Experimenterende gebruiker
Jadi zei:
Ik ben nog nooit bijna slaap gevallen tijdens het eten met diaze, maar dat zal wel aan mijn verrekt hoge tollerantie liggen :P

Same here, ik neem gemiddeld 2mg xanax per keer in om even een kleine roes te hebben, veel stelt dit niet voor, diazepam heb ik ook een keer gebruikt, stelde nog minder voor.
Waarschuwing voor beginnende gebruikers, na 2 a 4 weken ben je al verslaafd. (zoals ik nu) ga in therapie, maar dat helpt geen moer, als ik eraan geraak neem ik, en liefst zoveel ik kan :rolleyes:

even bv xanax vergelijken met diazepam, xanax 0,5mg is ong. hetzelfde als 10mg valium. zoals gezegd werkt valium langer maar is het roes effect veel minder. om echt eens goed relaxed met een smile op je gezicht over straat wil lopen moet je loramet/ eg lorametazepam nemen 2x2mg als je niet veel gewoon bent qua benzo's. Nogmaals neem het niet elke dag.

terplekke in slaap vallen heb ik nog nooit voorgehad, je valt pas in slaap als je echt gaat liggen in je bedje of als je het samen inneemt met alcohol.

Veel benzo's en dan alcohol drinken raad ik ten zeerste af, je pist in je broek valt op de grond en kotsen doe je zoizo, mensen kunnen hier zodanig van schrikken dat je de volgende dag in het ziekenhuis wakker wordt met een enorme blackout en schaamtelijke verhalen van je vrienden.

MindTraveler

Belezen gebruiker
heb nog nooit echt plezier gehad door benzo's te slikken, ik heb wel zo goed als altijd een pakkie diazepam of bromazepam liggen als het slapen maar niet wil lukken (of als ik niet wil).

wel heb ik ooit diazepam intraveneus toegediend gekregen, dat vond ik dan weer wel recreatieve waarde hebben

Bovenaan